Κορυφαίες λύσεις για το μπροστινό σύστημα που συνήθως συναντώνται σε Superbikes.

Το Ohlins αμορτισέρ στολίζει την πίσω ανάρτηση...

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Το Scrambler 1100 δεν εφοδιάζεται μόνο με νέο κινητήρα, αλλά και με ένα ολοκαίνουργιο πλαίσιο από ατσάλινο χωροδικτύωμα που μπορεί εμφανισιακά να θυμίζει το αντίστοιχο των μικρότερων Scrambler, δημιουργήθηκε όμως για τις ανάγκες του νέου μοντέλου με στόχο την σταθερότητα (το μεταξόνιο αγγίζει πλέον τα 1514 χιλ) αλλά και την ευελιξία της μοτοσυκλέτας χάρη στη γωνία κάστερ 24,5 μοιρών και το offset 110 χιλ. Την εικόνα συμπληρώνει το αλουμινένιο υποπλαίσιο αλλά και το νέο ψαλίδι που στην έκδοση Sport είναι μαύρο όπως και τα περισσότερα μέρη της μοτοσυκλέτας.  

Ducati με το προσωνύμιο Sport χωρίς Ohlins δεν νοείται, οπότε οι ρυθμιζόμενες αναρτήσεις προέρχονται από την σουηδική εταιρία η οποία εξοπλίζει το Scrambler με ανεστραμμένο πιρούνι  48 χιλ και μονό αμορτισέρ που εδράζεται στο πλάι του ψαλιδιού χωρίς μοχλικό. Κορυφαίες λύσεις όμως συναντάμε και στον τομέα των φρένων, αυτή τη φορά από την Brembo, με τετραπίστονες ακτινικές μονοπλόκ δαγκάνες Μ4.32 με δίσκους 320χιλ μπροστά και μονοπίστονη δαγκάνα με δίσκο 245 χιλ πίσω. Το ABS φυσικά δεν θα μπορούσε να λείπει, η Ducati όμως το πήγε ένα βήμα παραπέρα, υιοθετώντας μια λύση που έχουμε συνηθίσει σε Superbike και δεν είναι άλλη από το σύστημα cornering ABS 9.1MP της Bosch (δεν απενεργοποιείται). 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

  • Κώστας

    Τα naked μηχανάκια είναι σαν την ασπρόμαυρη τηλεόραση,σου την επιβάλει το μαγικό marketing και την αγοράζεις ξέροντας ότι είναι η χειρότερη επιλογή.Σου λέει ο δημοσιογράφος ότι με αυτή ξεχνάς τα προβλήματά σου.Δηλαδή με μια Multistrada enduro δεν τα ξεχνάς;

      4