Το Ace ανήκει σε μια ιδιαίτερα ανταγωνιστική κατηγορία, ωστόσο, δεν έχει κάποιο λόγο να ανησυχεί. Τα πολλά θετικά του χαρακτηριστικά το ανάγουν ως μία πρώτης τάξεως επιλογή που θα ικανοποιήσει απόλυτα στο καθημερινό «πήγαινε-έλα».
Κινητήρας |
4T, 1Κ, Α/Ψ, 2β |
|
|
Κυβισμός (κ.εκ.) |
109 |
|
|
Διάμετρος x
Διαδρομή (χλστ.) |
72x71,5 |
|
|
Συμπίεση (:1) |
10,1 |
|
|
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
7,5/7.500 |
|
|
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
0,93/4.750 |
|
|
Τροφοδοσία |
Καρμπιρατέρ |
|
|
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) |
2,3 |
|
|
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ / ρεζέρβας (λίτρα) |
4 |
|
|
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
112 |
|
|
Βάρος (kg) |
96 |
|
|
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
|
|
Τύπος |
Ατσάλινο σωληνωτό |
|
|
Αναρτήσεις Ε |
Συμβατικό πιρούνι |
|
|
Διαδρομή (χλστ.) |
- |
|
|
Αναρτήσεις Π |
Δύο αμορτισέρ, ΠΕ 2
θέσεων |
|
|
Διαδρομή |
- |
|
|
Φρένα Ε (χλστ.) |
Δ |
|
|
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ |
|
|
Τροχοί-Ελαστικά
|
|
|
|
Ζάντα Ε |
2.75ΆΆ-16ΆΆ |
|
|
Ζάντα Π |
3.00ΆΆ-16ΆΆ |
|
|
Διαστάσεις |
|
|
|
Μήκος
(χλστ.) |
1.910 |
|
|
Πλάτος
(χλστ.) |
700 |
|
|
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.220 |
|
|
Ύψος σέλας (χλστ.) |
765 |
|
|
Εξοπλισμός |
|
||
|
|
||
ABS |
_ |
||
Μίζα |
Y |
||
Μανιβέλα |
Y |
||
Στροφόμετρο |
_ |
||
Κοντέρ |
Y |
||
Ένδειξη θερμοκρασίας |
_ |
||
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
||
Μερικός χιλιομετρητής |
_ |
||
Φέρινγκ |
_ |
||
Ρυθμιζόμενες μανέτες |
_ |
||
Κεντρικό σταντ |
Y |
||
Πλάγιο σταντ |
Y |
||
Σχάρα |
Ο |
||
Ρυθμιζόμενη εμπρόσθια ανάρτηση |
_ |
||
Ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση |
Y |
Suzuki Hayabusa Special Edition 2026: Η θρυλική superbike σε μονοθέσια εμφάνιση
Voge DS525X: Ελαφρύτερο κατά 4,5 κιλά με αναβαθμισμένο κινητήρα και αναρτήσεις Kayaba
Aprilia RS 457: Supersport επιδόσεις στα όρια της Α2 με τιμή 7.199 ευρώ
Τα πιο καυτά νέα της εβδομάδας 8–14 Σεπτεμβρίου
Ducati World Premier 2026: Παρουσιάστηκε η Diavel V4 RS με 179 άλογα
Ducati World Premier 2026: Η Ducati παρουσίασε την νέα Multistrada V4 RS
CFMoto: Το 675NK συνεχίζει, έρχονται ανανεωμένα 450cc μοντέλα για το 2026
Lifan LF 125: Ασφαλές και οικονομικό με CBS και 2,3 λίτρα κατανάλωση
Honda CB1000 Hornet: 152 Made in Japan «κόκκινοι» ίπποι με τιμή 11.850 ευρώ
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη – Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.
Που να δοκιμάσετε το Keeway Target 125. Ροπάτος κινητήρας, πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, και μου κάνει εντύπωση πως μετά απο 2 χρόνια το διαφημίζετε όλοι σας, και δεν έχει ακουστεί τίποτα τόσο καιρό. Τέτοια μοτέρια δεν τα αφήνεις στην ακρή...
Απάντηση: Το έχουμε δοκιμάσει αγαπητέ φίλε, και το έχουμε δημοσιεύσει κιόλας!