Το Ace ανήκει σε μια ιδιαίτερα ανταγωνιστική κατηγορία, ωστόσο, δεν έχει κάποιο λόγο να ανησυχεί. Τα πολλά θετικά του χαρακτηριστικά το ανάγουν ως μία πρώτης τάξεως επιλογή που θα ικανοποιήσει απόλυτα στο καθημερινό «πήγαινε-έλα».
Κινητήρας |
4T, 1Κ, Α/Ψ, 2β |
|
|
Κυβισμός (κ.εκ.) |
109 |
|
|
Διάμετρος x
Διαδρομή (χλστ.) |
72x71,5 |
|
|
Συμπίεση (:1) |
10,1 |
|
|
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
7,5/7.500 |
|
|
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
0,93/4.750 |
|
|
Τροφοδοσία |
Καρμπιρατέρ |
|
|
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) |
2,3 |
|
|
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ / ρεζέρβας (λίτρα) |
4 |
|
|
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
112 |
|
|
Βάρος (kg) |
96 |
|
|
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
|
|
Τύπος |
Ατσάλινο σωληνωτό |
|
|
Αναρτήσεις Ε |
Συμβατικό πιρούνι |
|
|
Διαδρομή (χλστ.) |
- |
|
|
Αναρτήσεις Π |
Δύο αμορτισέρ, ΠΕ 2
θέσεων |
|
|
Διαδρομή |
- |
|
|
Φρένα Ε (χλστ.) |
Δ |
|
|
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ |
|
|
Τροχοί-Ελαστικά
|
|
|
|
Ζάντα Ε |
2.75’’-16’’ |
|
|
Ζάντα Π |
3.00’’-16’’ |
|
|
Διαστάσεις |
|
|
|
Μήκος
(χλστ.) |
1.910 |
|
|
Πλάτος
(χλστ.) |
700 |
|
|
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.220 |
|
|
Ύψος σέλας (χλστ.) |
765 |
|
|
Εξοπλισμός |
|
||
|
|
||
ABS |
_ |
||
Μίζα |
Y |
||
Μανιβέλα |
Y |
||
Στροφόμετρο |
_ |
||
Κοντέρ |
Y |
||
Ένδειξη θερμοκρασίας |
_ |
||
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
||
Μερικός χιλιομετρητής |
_ |
||
Φέρινγκ |
_ |
||
Ρυθμιζόμενες μανέτες |
_ |
||
Κεντρικό σταντ |
Y |
||
Πλάγιο σταντ |
Y |
||
Σχάρα |
Ο |
||
Ρυθμιζόμενη εμπρόσθια ανάρτηση |
_ |
||
Ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση |
Y |
BMW R 1300 RT: Grand Touring με προδιαγραφές μέλλοντος
TRIUMPH TRIDENT TRIPLE TRIBUTE: Ο θρύλος Slippery Sam επιστρέφει
Έχει πλέον νόημα να βάλεις συναγερμό;
BMW R1300RS: «Κλασική» Sport Touring με κινητήρα 1300 κ.εκ. και κιβώτιο ASA
Μέθυσε, οδήγησε Harley χωρίς παντελόνι και ―δικαίως― το πλήρωσε
Morbidelli: Η μάρκα για την οποία έφτιαχνε ανταλλακτικά η Ferrari
Βάση κινητού Interphone SMCRAB 24 Pro
Μπαλακλάβα full face AGVpro Coolmax
Ελαστικά Pirelli Angel Scooter 100/80-16 & 120/80-16
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr
Που να δοκιμάσετε το Keeway Target 125. Ροπάτος κινητήρας, πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, και μου κάνει εντύπωση πως μετά απο 2 χρόνια το διαφημίζετε όλοι σας, και δεν έχει ακουστεί τίποτα τόσο καιρό. Τέτοια μοτέρια δεν τα αφήνεις στην ακρή...
Απάντηση: Το έχουμε δοκιμάσει αγαπητέ φίλε, και το έχουμε δημοσιεύσει κιόλας!