LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Υπεράνω κριτικής η σέλα, τόσο για τον οδηγό, όσο και για τον συνοδηγό.

Στο αριστερό grip, πέραν των κλασσικών κουμπιών, υπάρχει και αυτό από το οποίο ελέγχεται η ρύθμιση της ζελατίνας, καθώς και εκείνο με το οποίο εναλλάσσεται το menu στον πίνακα οργάνων.

...και στο δεξί grip, ο οδηγός ελέγχει τα θερμαινόμενα grip και το θερμαινόμενο τμήμα της σέλα που του αναλογεί (ο συνεπιβάτης έχει δικό του κουμπί ενεργοποίησης στα πλάγια της δικής του σέλας).

Πλήρης και ευανάγνωστος ο πίνακας οργάνων, ταιριάζει γάντι σε ότι αφορά στο ύφος του με τo C650GT.

Τεράστια η ζελατίνα, προσφέρει ολοκληρωτική κάλυψη στον οδηγό ενώ η ρύθμιση της με σερβομηχανισμό, εγγυάται το ότι ο καθένας θα βρει το sweet spot του.

Aνεση - Εργονομία: 10 με τόνο.

10 με τόνο απλά. Πρόκειται για ένα από τα πιο άνετα δίτροχα, όχι μόνο στην κατηγορία των scooter αλλά γενικότερα, συμπεριλαμβανομένων στην λίστα και των τουριστικών μοτοσικλετών. Τεράστια και πολυθρονάτη σέλα, χώρος άπλετος, χαλαρές γωνίες σε πόδια και χέρια. Οποιοσδήποτε και αν είναι ο σωματότυπος σας, είναι αδύνατο να μην βρείτε όχι μία, αλλά δυο – τρεις θέσεις που να σας βολεύουν και να τις εναλλάσσετε άμα πιαστείτε ή μουδιάσετε (που δεν υπάρχει περίπτωση να πιαστείτε ή να μουδιάσετε αλλά λέμε τώρα). Τα ίδια ισχύουν και για τον συνεπιβάτη που έχει δικό του ξεχωριστό θρόνο, δικές του χειρολαβές στις οποίες μπορεί να προπονηθεί ομάδα ενόργανής γυμναστικής στο δίζυγο  και δικές του, ξεχωριστές πλατφόρμες για τα πόδια, οι οποίες χωράνε ακόμα και βατραχοπέδιλα... Το BMW C650 GT λοιπόν, μπορεί να φιλοξενήσει ένα ζευγάρι σε όλες τις φάσεις του. Στην “πολύ ερωτευμένη” περίοδο μπορούν να είναι σφιχταγγαλισμένοι και κολλητά ο ένας στον άλλον, στην “θέλω λίγο το χώρο μου” να πάρουν τις αποστάσεις τους και στην “μου φαγες τα καλύτερα μου χρόνια!” να έχουν τον δικηγόρο στη μέση να κανονίζει τα διαδικαστικά. Υπερβολές; Όχι, καθόλου! Μιλάμε γα A-N-Ε-Σ-Η και Χ-Ω-Ρ-Ο-Υ-Σ. Δεν αρκούν όμως μόνο αυτά, ένα scooter που λέγεται GT και το εννοεί, οφείλει να το υποστηρίζει και σε άλλους τομείς: στους αποθηκευτικούς χώρους και -φυσικά- στην προστασία.

Αρχίζουμε από το δεύτερο, την προστασία. Όλα αυτά τα...στρέμματα πλαστικών και η τεράστια ζελατίνα, δεν έχουν τοποθετηθεί τυχαία. Δημιουργούν μια “φυσαλίδα νηνεμίας” μέσα στην οποία ο οδηγός παραμένει εντελώς ανεπηρέαστος από αέρα, κρύο και βροχή. Ας εξετάσουμε τα εχθρικά στοιχεία της φύσης ξεχωριστά. Αέρας: Η μάσκα και η ποδιά καλύπτουν κορμό και κάτω άκρα ενώ η ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα (εύκολα με διακόπτη στο τιμόνι ακόμα και εν κινήσει με όσα) φροντίζει για θώρακα, χέρια και κεφάλι. Υπάρχουν επίσης δυο πτυσσόμενοι (με το χέρι) ανεμοθραύστες στην βάση της ζελατίνας, για να καλύπτουν τον κενό που αυτή αφήνει όταν είναι στην τέρμα πάνω θέση της. Κρύο: Ο αέρας έμεινε όπως είδαμε απ έξω αλλά υπάρχουν περιπτώσεις όπου “είναι το κρύο τσουχτερό να το αντέξω δεν μπορώ”. Κανένα πρόβλημα! Θερμαινόμενα grip και ξεχωριστά θερμαινόμενες σέλες οδηγού και συνοδηγού! Βροχή: Η φυσαλίδα νηνεμίας κρατά επίσης ένα μεγάλο ποσοστό την βροχής απ΄ έξω αρκεί να βρεις την σωστή ταχύτητα. Αν ρίχνει τουλούμια, μπορείς πολύ εύκολα να έχεις δυο (και άλλα δύο spare να βρίσκονται) αδιάβροχα στην... σπηλιά κάτω από την σέλα (που χωράει άνετα δυο full face κράνη) ή στα δύο μεγάλης χωρητικότητας ντουλαπάκια της ποδιάς, που θα θέλαμε όμως τουλάχιστον το ένα από αυτά, να κλειδώνει. Στην έκδοση που μας δόθηκε για δοκιμή, υπήρχε επίσης και το σύστημα SVA, που σημαίνει Side View Assist.

Πρόκειται για μια λειτουργία που προειδοποιεί για την εγγύτητα διερχομένων οχηματών εκκατέρωθεν του scooter, σε ταχύτητες μεταξύ 30 εώς 80 χλμ./ώρα. Η προειδοποίηση που δίνεται είναι οπτική, με “danger” σύμβολά να φωτίζονται στα μπράτσα των καθρεπτών δεξιά ή αριστερά, αναλόγως του που “έπιασαν” οι αισθητήρες άλλο όχημα να κινείται σε κοντινή απόσταση. Στην πράξη δουλεύει αλλά για να είμαι ειλικρινής, έχοντας συνηθίσει επί σειρά ετών την μηχανική κίνηση του να τσεκάρω καθρέπτες πριν αλλάξω κατεύθυνση, δεν μπορώ να πω ότι με βοήθησε και πολύ σε κάτι. Προφανώς απευθύνεται σε αναβάτες μικρής εμπειρίας ή για νεοεισερχόμενους από τον χώρο του αυτοκινήτου, περιπτώσεις δηλαδή, οπού μπορεί κανείς να αναγνωρίσει την χρησιμότητα του.    

 

BMW - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Τελευταίες Ειδήσεις

Benda P51 hybrid boxer: Αποκαλύφθηκαν τα τεχνικά χαρακτηριστικά – 62 ίπποι και 0-100χλμ σε 3,7 sec!

Kawasaki υβριδικό maxi scooter: Πατέντα δείχνει τη νέα κατεύθυνση της εταιρείας

ΚΤΕΟ στις μοτοσυκλέτες: Η FIM λέει «όχι», αλλά ποιος θα αναλάβει την ευθύνη;

Kymco Dink X 125: Το νέο ADV scooter που τα έχει… όλα με τιμή 2.895 ευρώ

Test Scorpion-Exo 930 Evo: Κομψό ανοιγόμενο κράνος με πολυκαρβονικό κέλυφος

Ιταλία: Μόνο 3.700 από τις 11.000 κάμερες ταχύτητας είναι ενεργές

Η Ευρώπη προς άρση των υποχρεωτικών τεχνικών ελέγχων στα δίτροχα

Ιταλία: Αποζημίωση οδηγών για καθυστερήσεις – Τι συμβαίνει στην Ελλάδα

Δημοτικοί υπάλληλοι έκαναν road trip με e-pass απορριμματοφόρων – Χρεώσεις μέχρι τη νότια Ελλάδα

Μπουφάν Rev'It Shade 2 H2O

Kawasaki Square Four 750: Το δίχρονο τετρακύλινδρο τέρας που η νομοθεσία δεν άφησε να γεννηθεί

Βρες εξουσιοδοτημένο συνεργείο

Αγόρασε νέα προϊόντα και ανταλλακτικά

περισσότερα »

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ