net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Ικανό για κάλυψη πολύ μεγάλων αποστάσεων, ακόμα και σε διεθνή ταξίδια! 'Ανεση με Α κεφαλαίο!

Μπορεί να κινηθεί πολύ γρήγορα σε δρόμους με στροφές, κυνηγώντας ακόμα και μοτοσυκλέτες!

Οδηγώντας: Εξαιρετικό ζύγισμα, παροιμιώδης συμπεριφορά

Βλέποντας τον όγκο του BMW C650GT και έχοντας ρίξει μια ματιά στα τεχνικά χαρακτηριστικά του πριν το οδηγήσεις, εδικά εκεί που αναγράφει “βάρος 261 κιλά”, αρχίζεις να αναρωτιέσαι κατά πόσο πρόκειται για ένα αστικό όχημα, προορισμένο να τρυπώνει στην κίνηση των μεγαλουπόλεων και να ελίσσεται μέσα σε αυτή. Με αυτές τις σκέψεις, ανεβαίνεις πάνω στο GT, σηκώνεις το stand που έχει την πολύ έξυπνη ιδιότητα να ντουμπλάρει και ως χειρόφρενο όταν είναι κατεβασμένο και ξεκινάς, ολίγον μαγκωμένος για το τι μέλλει γενέσθαι στην περίπτωση που πάρει κλίση, χρειαστεί να φρενάρει, στρίψει κτλ-κτλ. Ε λοιπόν “τζάμπα” ο φόβος! Τα κιλά του θα φανούν μόνο στην περίπτωση που θα χρειαστεί να το ξεπαρκάρεις σβηστό από ελαφρά κατωφέρεια με την μούρη κάτω (tip, βάλτε κόντρα με τα...οπίσθια στο μαξιλαράκι του οδηγού, μην τραβάτε από το τιμόνι) ή άμα σου γύρει πάρα πάρα πολύ στατικά. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση, το GT δεν δημιουργεί κανένα απολύτως πρόβλημα γιατί έχει μια ιδιότητα που σε παρόμοιο βαθμό συναντιέται σε πολύ λίγα δίκυκλα: είναι απίστευτα ζυγισμένο! Το προσόν αυτό ανάγεται σε επίτευγμα αν αναλογιστεί κανείς τις μάζες του scooter και που αυτές είναι τοποθετημένες σε σχέση με το κέντρο βάρους του, ενώ η έκπληξη γίνεται ακόμα μεγαλύτερη όταν διαπιστώνει κανείς ότι ακόμη και με συνεπιβάτη, δεν διαταράσσονται οι ισορροπίες. Πραγματικά άριστη η δουλειά από τους σχεδιαστές και τους μηχανικούς της BMW!

Με ένα “ουφ” στο τσεπάκι λοιπόν, αρχίζεις και ξεθαρεύεις για να διαπιστώσεις μετά από λίγο ότι δεν έχεις κανένα λόγο να ανησυχείς για την συμβίωση σου με το GT. Στιβαρότατο πλαίσιο που δεν κουνάει και δεν λυγάει, φρενούκλες που σταματάνε ακαριαία όλη αυτή την μάζα και αναρτήσεις που διαβάζουν με συνέπεια τον δρόμο και δεν επιτρέπουν πλεύσεις επ΄ουδενί. Με σύμμαχο τον πολύ καλό κινητήρα, το GT μπορεί να κινηθεί ταχύτατα (ναι ταχύτατα) όσο η κίνηση είναι αραιή και ο δρόμος ανοικτός μέσα στις πόλεις. Αν τα πράγματα ζορίζουν και οι καταστάσεις γίνουν πιο...”πηχτές” από κυκλοφορία, προφανώς δεν μπορείς να ακολουθήσεις παπιά και μικρά scooter αλλά δεν σε νοιάζει κιόλας. Έχεις ένα όχημα με βασιλική άνεση, το οποίο μπορεί να κινείται χωρίς προσπάθεια με ταχύτητες αργού περπατήματος ανάμεσα από τα αυτοκίνητα και δεν υπάρχει κανένας λόγος να το στραμπουλήξεις με επιτόπιες στροφές και ελιγμούς για να βγεις πρώτος στο φανάρι. ‘Αλλωστε μετά από ένα λεπτό το πολύ θα είσαι όπου θα είναι και αυτοί. Κάνει λοιπόν το C650GT για καθημερινή μετακίνηση στα κέντρα μεγαλουπόλεων; Χωρίς κανένα ενδοιασμό, ναι! Γιατί είναι πιο εύκολο στον χειρισμό του από πολλές μοτοσικλέτες μεσαίου κυβισμού ή άλλα maxi scooter και μόνο ο όγκος του θα σταθεί εμπόδιο στα πολύ δύσκολα. Το μόνο  που διαταράσσει υπό συνθήκες την συνολικά πολύ καλή εικόνα, είναι η κάπως απότομη και κοφτή λειτουργία του πίσω αμορτισέρ, σε κακοτεχνιές, σαμαράκια και λακκούβες. 

Εκεί όμως που πραγματικά διαπρέπει το GT, είναι στις περιαστικές διαδρομές και στο ταξίδι. Δώστου ανοιχτές λεωφόρους και περιφερειακούς, δώστου εθνική και θα το καταευχαριστηθείς και εσύ και αυτό. Πρώτα απ΄ όλα είναι γρήγορο. Ταξιδεύει με χαρακτηριστική άνεση, ευκολία και ηρεμία πνεύματος, στα 170 χλμ/ώρα, έχοντας αποθέματα ισχύος για παραπάνω. Τερματίζει χαλαρά το κοντέρ του στα 180 και σου δίνει την εντύπωση ότι έχει και άλλο, το εντυπωσιακότερο όμως δεν είναι ότι μπορεί και πιάνει αυτά τα χιλιόμετρα αλλά ότι τα στρίβει κιόλας, με τρόπο που θυμίζει μοτοσικλέτα και μάλιστα καλή! Περιττό δε να αναφερθεί το ότι ο οδηγός δεν καταλαβαίνει τίποτα σε αυτές τις συνθήκες και εδώ είναι ένα σημείο που θέλει προσοχή, γιατί τα χιλιόμετρα κρύβονται λόγω εξαιρετικής κάλυψης και πολύ καλής ποιότητας κύλησης, με αποτέλεσμα να πιστεύει κανείς ότι πάει με καμιά τριανταριά λιγότερα. Το GT εκπλήσσει και στον επαρχιακό, όπου πάει “τάπα” για τα δεδομένα της κατηγορίας που ανήκει. Αναρτήσεις και πλαίσιο κρατάνε σε συνοχή το σύνολο, οι αλλαγές κατεύθυνσης και οι είσοδοι στις στροφές γίνονται ανέλπιστα γρήγορα και με ακρίβεια, ενώ ακόμα και τα “λάθος” φρένα μέσα στην στροφή δεν διαταράσσουν τις ισορροπίες με ανοίγματα τροχιάς και πλεύσεις που συνήθως συναντάμε σε μεγάλα scooter. Όσο και αν ακούγεται τρελό λοιπόν, το GT είναι ικανό και για διασκέδαση σε δρόμους με στροφές και σε ικανά χέρια μπορεί ακόμα και να προκαλέσει κρίση ταυτότητας σε κατόχους μοτοσικλετών παρόμοιου κυβισμού. 

 

BMW - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ