CFMoto 750SR-R: Αποκάλυψε επίσημα στην Κίνα το νέο τετρακύλινδρο sportbike
|

Εντυπωσιακή σχεδίαση με τετρακύλινδρο κινητήρα
110 ίπποι, φρένα Brembo, KYB αναρτήσεις και τετραπλή εξάτμιση κάτω από τη σέλα
Cornering ABS , Traction control και δυνατότητα για κάμερα Insta360
Πιθανή άφιξη στην Ελλάδα με ανταγωνιστική τιμή
mototriti Team
Εντυπωσιακή σχεδίαση με τετρακύλινδρο κινητήρα
Η CFMoto αποκάλυψε επίσημα στην Κίνα το νέο 750SR-R, το πρώτο της τετρακύλινδρο sportbike παραγωγής. Το μοντέλο, που σε άλλες αγορές αναφέρεται και ως 750SR-S ή 750SS, φέρνει νέο σχεδιαστικό DNA και εκρηκτικές επιδόσεις, σηματοδοτώντας την πιο δυναμική στροφή της CFMoto στον κόσμο των street supersport. Οι πρώτες εικόνες και τεχνικές λεπτομέρειες έχουν ήδη προκαλέσει ενθουσιασμό, ενώ η παγκόσμια παρουσίαση αναμένεται να γίνει επίσημα στην EICMA 2025. Η άφιξή του στην ελληνική αγορά δεν έχει επιβεβαιωθεί ακόμη, όμως θεωρείται εξαιρετικά πιθανή, καθώς η CFMoto ενισχύει διαρκώς την παρουσία της στην Ευρώπη.
110 ίπποι, φρένα Brembo, KYB αναρτήσεις και τετραπλή εξάτμιση κάτω από τη σέλα
Το 750SR-R κινείται από έναν τετρακύλινδρο εν σειρά κινητήρα 749 κ.εκ., με ισχύ 110 ίππων στις 10.250 σ.α.λ. και ροπή 80 Nm στις 9.000 σ.α.λ.. Το μοντέλο δεν χρησιμοποιεί πλέον κινητήρα προέλευσης KTM, αλλά καθαρά δική του μηχανική πλατφόρμα, ενώ συνοδεύεται από quickshifter (μόνο για ανεβάσματα). Εντυπωσιακή είναι η επιλογή της τετραπλής εξάτμισης κάτω από τη σέλα, η οποία προσδίδει επιθετικό χαρακτήρα και αγωνιστικό ήχο. Το σύστημα φρένων αποτελείται από Brembo δαγκάνες, ενώ η ανάρτηση φέρει KYB εμπρός και πίσω, διαμορφώνοντας ένα ολοκληρωμένο sport πακέτο υψηλών προδιαγραφών.
Cornering ABS , Traction control και δυνατότητα για κάμερα Insta360
Το 750SR-R ενσωματώνει μονάδα έξι αξόνων (IMU) που υποστηρίζει cornering ABS, traction control στις στροφές και δύο riding modes, προσφέροντας ασφάλεια και ευκολία σε κάθε συνθήκη οδήγησης. Επιπλέον διαθέτει cornering lights, keyless σύστημα με δυνατότητα ελέγχου από smartphone, φώτα φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης, παρακολούθηση πίεσης ελαστικών, και έγχρωμη TFT οθόνη με πλήρη συνδεσιμότητα. Ξεχωρίζει η δυνατότητα ενσωμάτωσης κάμερας Insta360 καθώς και οι ασύρματες ενημερώσεις λογισμικού (OTA), στοιχεία που ενισχύουν την αίσθηση ότι έχουμε να κάνουμε με ένα από τα πιο προηγμένα sportbikes της κατηγορίας του.
Πιθανή άφιξη στην Ελλάδα με ανταγωνιστική τιμή
Αν και η CFMoto δεν έχει ακόμη ανακοινώσει επίσημα την τιμή ή την ημερομηνία διάθεσης στην Ευρώπη, οι πρώτες ενδείξεις δείχνουν ότι το 750SR-R θα έρθει με ιδιαίτερα ελκυστική τιμολογιακή πολιτική, διατηρώντας τη στρατηγική «value for money» της εταιρείας. Στην Ελλάδα, όπου τα τελευταία μοντέλα της CFMoto γνωρίζουν αυξανόμενη δημοφιλία, η πιθανή κυκλοφορία του 750SR-R θα μπορούσε να αναταράξει σοβαρά την κατηγορία των μεσαίων supersport. Η εμφάνισή του στην EICMA θα αποτελέσει το επόμενο κρίσιμο βήμα, με την ελληνική αγορά να παρακολουθεί από κοντά την εξέλιξη.