Δίσκοι 320 χιλιοστών με 4πίστονες δαγκάνες και εντυπωσιακό 50άρι USD πιρούνι.

    Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα: Δοκιμασμένη συνταγή

    Το πλαίσιο είναι ένα άκαμπτο ατσάλινο χωροδικτύωμα, που συνεργάζεται με ένα ιδιαίτερης σχεδίασης ατσάλινο ψαλίδι. Θα θέλαμε να έχει γίνει λίγο πιο προσεκτική δουλειά στο φινίρισμα των κολλήσεων για να μην είναι τόσο εμφανείς. Στον τομέα των αναρτήσεων, έχουμε ένα εντυπωσιακό ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός με διάμετρο 50 χιλιοστά που δίνει διαδρομή 145 χιλιοστά και ένα πίσω αμορτισέρ που ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση και την απόσβεση επαναφοράς, επίσης με διαδρομή 145 χιλιοστά. Για την επιβράδυνση του TRK έχουν επιστρατευτεί δύο δίσκοι εμπρός 320 χιλιοστών με 4πίστονη δαγκάνα και ένας 260 χιλιοστών με διπίστονη δαγκάνα πίσω. Το ABS ανήκει, φυσικά, στον στάνταρ εξοπλισμό και μπορεί να απενεργοποιηθεί από ένα κουμπί στην αριστερή μεριά του τιμονιού. Το βάρος της είναι 210 κιλά πλήρης υγρών.



    BENELLI: RCX 185 Το super παπί.