Φιλικός κινητήρας που δεν θα τρομάξει τον αρχάριο.

    Κινητήρας: Κατάλληλος για όλους

    Υπεύθυνος για την κίνηση του TRK είναι ο δικύλινδρος εν σειρά, τετράχρονος κινητήρας των 499.6 κυβικών εκατοστών με τις τετραβάλβιδες κεφαλές και τους δύο εκκεντροφόρους. Η απόδοσή του είναι 47 ίπποι στις 8.500 σ.α.λ. και 4,6 κιλά ροπής στις 4.500 σ.α.λ., κάτι που σημαίνει ότι μπορεί να οδηγηθεί με δίπλωμα Α2. Είναι υπέρ του δέοντος φιλικός, χωρίς κανένα ξέσπασμα και η ομαλή παροχή δύναμης γίνεται άμεσα αντιληπτή. Ο ήχος της εξάτμισης δεν προδίδει τα κυβικά του και η έντασή του είναι χαμηλή. Ο κινητήρας έχει ρυθμιστεί με τέτοιο τρόπο, ώστε να είναι κατάλληλος για κάποιον αρχάριο αναβάτη που πιθανόν, αυτή να είναι η πρώτη του μοτοσυκλέτα.
     
    Συνεργάζεται με ένα κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων με κοντή κλιμάκωση για να αντισταθμίζεται η χαμηλή απόδοση του κινητήρα. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να δουλεύει σε υψηλές στροφές, χωρίς όμως να καταναλώνει μεγάλες ποσότητες βενζίνης. Μια πιο μακριά overdrive 6η σχέση, θα έκανε τα ταξίδια πιο ήσυχα και ξεκούραστα για κινητήρα και αναβάτη. Πάντως, οι αλλαγές ταχυτήτων γίνονται αθόρυβα και χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια με τη βοήθεια του ελαφρύ υγρού συμπλέκτη.

    BENELLI: RCX 185 Το super παπί.