Benelli Imperiale 400: Με αυθεντική Retro σχεδίαση, καίει μόλις 3,5λ/100λχμ
|

- Μονοκύλινδρος, Thumper κινητήρας στα 374cc με χαμηλή κατανάλωση
- 400 χιλιόμετρα αυτονομίας και υδραυλικά δισκόφρενα εμπρός-πίσω
- Τροχοί 19 και 18 ιντσών και στρογγυλά αναλογικά όργανα
- Με τιμή στα 4.320 ευρώ και αυθεντική ρετρό σχεδίαση
mototriti Team
BENELLI: Νέες τιμές για TRK702 και TRK702X!
Μονοκύλινδρος, Thumper κινητήρας στα 374cc με χαμηλή κατανάλωση
Δεν θα μπορούσε μία εταιρεία σαν την Benelli που κατατάσσεται ανάμεσα στις μακροβιότερες του κόσμου, να μην γνωρίζει τι σημαίνει κλασικό Design και φινέτσα από τα "παλιά". Το Benelli Imperiale 400 είναι μία μοτοσυκλέτα που απευθύνεται σε λάτρεις των κλασικών μοτοσυκλετών, με έναν σύγχρονο, οικονομικό κινητήρα και retro σχεδιασμό. Στο ατσάλινο σωληνωτό του πλαίσιο, χτυπά ένας μονοκύλινδρος, αερόψυκτος κινητήρας 374cc με έναν επικεφαλής εκκεντροφόρο που αποδίδει 21 άλογα στις 5.500σαλ και 29Nm ροπής στις 4.500σαλ. Προσανατολισμένος ξεκάθαρα στην ροπή με διάμετρο και διαδρομή εμβόλου στο 72,7×90χλστ και χαμηλή σχέση συμπίεσης στο 8,5:1, είναι ένας αυθεντικός Thumper, χαμηλόστροφος κινητήρας, που στοχεύει στην αξιοπιστία και είναι ιδανικός για cruising. Κατά την διάρκεια της δοκιμής μας στο Moto Τρίτη μάλιστα, έκαψε μόλις 3,5λ/100χλμ σε μικτές συνθήκες, ένα νούμερο εξαιρετικό για τον κυβισμό του.
400 χιλιόμετρα αυτονομίας και υδραυλικά δισκόφρενα εμπρός-πίσω
Εκτός από χαμηλή κατανάλωση λοιπόν, έχει και ένα "γενναίο" σε χωρητικότητα ρεζερβουάρ στα 14 λίτρα, που του προσφέρει την εντυπωσιακή για τα δεδομένα της κατηγορίας αυτονομία 400 χιλιομέτρων. Φυσικά τα σώματα ψεκασμού 37χλστ τις Delphi βάζουν το λιθαράκι τους στην εξοικονόμηση καυσίμου. Στις καθημερινές σου μετακινήσεις δηλαδή, δεν θα σπαταλάς χρόνο για ανεφοδιασμό ενώ ακόμα και εάν θελήσεις να επιδοθείς σε μία κοντινή (ή και μακρινή) εξόρμηση, το Imperiale 400 δεν θα σου προκαλέσει άγχη εύρεσης πρατηρίου. Μπορεί η εμφάνισή του να παραπέμπει στο παρελθόν, το "hardware" του όμως είναι σύγχρονο, με το σύστημα πέδησης να αποκτά υδραυλικά δισκόφρενα εμπρός-πίσω. Πιο συγκεκριμένα έναν δίσκο 300χλστ εμπρός με δαγκάνα 2 εμβόλων και έναν 240χλστ πίσω με δαγκάνα μονού εμβόλου και δικάναλη μονάδα ABS να αποτρέπει το μπλοκάρισμα των τροχών ενισχύοντας την ασφάλεια.
Τροχοί 19 και 18 ιντσών και στρογγυλά αναλογικά όργανα
Οι τροχοί με διάμετρο 19 εμπρός και 18 πίσω, ήταν στο παρελθόν η προτιμώμενη επιλογή, καθώς οι περισσότεροι δρόμοι δεν ήταν ασφαλτοστρωμένοι αλλά χωμάτινοι. Περνούν λοιπόν πιο εύκολα επάνω από ανωμαλίες του οδοστρώματος, ενώ θα σου επιτρέψουν πιο εύκολα να κάνεις και μία βατή, χωμάτινη διέλευση, προσφέροντας βελτιωμένη ποιότητα κύλισης. Από αναρτήσεις θα βρεις εμπρός ένα τηλεσκοπικό πιρούνι με διαδρομή 121 χιλιοστών και διπλά αμορτισέρ πίσω με διαδρομή εμβόλου στα 55χλστ, η οποία δίνει φυσικά μεγαλύτερη διαδρομή στον άξονα. Τα τελευταία έχουν ρυθμιζόμενη προφόρτιση και οι διαστάσεις των ελαστικών είναι 110/90-19 και 130/80-18. Το χαμηλό ύψος σέλας στα 780χλστ, κάνει το μοντέλο εύκολα προσβάσιμο για τους περισσότερους αναβάτες ανεξαρτήτως αναστήματος, ενώ το βάρος του πλήρες υγρών είναι στα 205 κιλά. Τα κυλκικά αναλογικά όργανα με βελόνες δεν θα μπορούσαν να λείπουν, ολοκληρώνοντας ένα όμορφο σύνολο.
Με τιμή στα 4.320 ευρώ και αυθεντική ρετρό σχεδίαση
Το Benelli Imperiale 400 είναι ιδανικό για καθημερινές μετακινήσεις αλλά και κυριακάτικες βόλτες, χάρη στην χαμηλή του κατανάλωση, την άνετη-όρθια εργονομία του σε συνδυασμό με την πλούσια σε αφρώδες σέλα και το γεγονός ότι είναι ευκολοδήγητο. Οδηγείται με δίπλωμα Α2 κατηγορίας λόγω ιπποδύναμης και κυβισμού και είναι μία εξαιρετική επιλογή στην ρετρό κατηγορία με τιμή στα 4.320 ευρώ. Παρά τα σύγχρονα χαρακτηριστικά του, διατηρεί τα στοιχεία που κάνουν τις μοτοσυκλέτες του παρελθόντος να ξεχωρίζουν. Ακτινωτοί τροχοί με επιχρωμιωμένα στεφάνια και ένα εμπρός φτερό με retro αισθητική, στρογγυλός προβολέας εμπρός και πίσω, στρογγυλά φλας, μακριά, κυλινδρική εξάτμιση με διατομή που μικραίνει στην απόληξη, καμπυλωτό πίσω φτερό και το κλασικό σχήμα τύπου Tear-Drop στο ρεζερβουάρ, είναι τα πρώτα μέρη όπου θα "πέσει" το μάτι σου και θα ξυπνήσουν την νοσταλγία μέσα σου.