Bajaj Pulsar N 250 – Test
Bajaj Pulsar N 250 – Test
Bajaj Pulsar N 250 – Test
Bajaj Pulsar N 250 – Test
Bajaj Pulsar N 250 – Test
Bajaj Pulsar N 250 – Test
  • Bajaj Pulsar N 250 – Test
  • Bajaj Pulsar N 250 – Test
  • Bajaj Pulsar N 250 – Test
  • Bajaj Pulsar N 250 – Test
  • Bajaj Pulsar N 250 – Test
  • Bajaj Pulsar N 250 – Test

Bajaj Pulsar N 250 – Test

24,5 ίπποι και κατανάλωση 3,6 λ. στα 100 χλμ.
85% της ροπής διαθέσιμο στο μεγαλύτερο εύρος στροφών
Δικάναλο ABS
Ψηφιακή οθόνη με ένδειξη επιλεγμένης σχέσης

Τιμή: 3.590 ευρώ

+: Ευελιξία, Ροπή στα χαμηλά, Εμφάνιση
-: Λειτουργία ABS

Η ιστορία της ξεκινάει το μακρινό 1926 και πλέον ο Ινδικός κολοσσός αποτελείται από 40 εταιρείες, με τον τομέα της παραγωγής μοτοσυκλετών να αποτελεί την ναυαρχίδα του ομίλου, όντας το 2022 η πέμπτη μεγαλύτερη (από άποψη όγκου πωλήσεων) εταιρεία παραγωγής δικύκλων στον κόσμο, καθώς έφτασε τις 3 εκατομμύρια ταξινομήσεις σε όλο τον κόσμο. Ήδη από το 2007 είχε ξεκινήσει τη συνεργασία με μεγάλους Ευρωπαίους κατασκευαστές, μερίδα των μοντέλων των οποίων ξεκίνησε να κατασκευάζει το 2012. Τέλος, το 2017 έκανε την επίσημη απόβασή της στην Ευρώπη, με μια σειρά «μικρών» μοντέλων που καλύπτουν το φάσμα των διπλωμάτων Α1 και Α2.
Στη χώρα μας η Bajaj έρχεται μέσω της K-Motors και στα χέρια μας έφτασε για δοκιμή το Pulsar N 250, ένα γυμνό που ευελπιστεί να κερδίσει τους αναβάτες της Α2 κατηγορίας με τον φιλικό χαρακτήρα του, τον εύστροφο κινητήρα του, την προσεγμένη του εμφάνιση και βεβαίως την τιμή του, που το κάνει εύκολα προσιτό.

Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα Κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας - Επιδόσεις
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά