Triumph Classic 2026: Όλοι οι κλασσικοί θρύλοι αναβαθμίζονται ηλεκτρονικά

Οι εμβληματικές Bonneville, σύμβολα της βρετανικής μοτοσυκλετιστικής κουλτούρας, επανέρχονται με αναβαθμίσεις που σέβονται το παρελθόν αλλά κοιτούν στο μέλλον. Οι T100 και T120 διατηρούν το αυθεντικό retro design τους, εμπλουτισμένο πλέον με Cornering ABS και Traction Control, που προσαρμόζονται δυναμικά στη γωνία κλίσης. Τα riding modes Road και Rain, η θύρα USB-C και ο νέος full LED προβολέας με DRL προσθέτουν ασφάλεια και πρακτικότητα στην καθημερινότητα.
Bonneville T100, T120 και T120 Black: Η διαχρονική βάση της Triumph Classic 2026.
Bonneville Bobber και Speedmaster: Cornerning ABS , Traction Control και κιτ για Α2 κατηγορία .
Scrambler 900 και Scrambler 1200 XE: Αναρτήσεις Showa , TFT οθόνη και έξι riding modes.
H Triumph δεσμεύεται για την διατήρηση της παράδοσης παρά την τεχνολογία .
Bonneville T100, T120 και T120 Black: Η διαχρονική βάση της Triumph Classic 2026
Οι εμβληματικές Bonneville, σύμβολα της βρετανικής μοτοσυκλετιστικής κουλτούρας, επανέρχονται με αναβαθμίσεις που σέβονται το παρελθόν αλλά κοιτούν στο μέλλον. Οι T100 και T120 διατηρούν το αυθεντικό retro design τους, εμπλουτισμένο πλέον με Cornering ABS και Traction Control, που προσαρμόζονται δυναμικά στη γωνία κλίσης. Τα riding modes Road και Rain, η θύρα USB-C και ο νέος full LED προβολέας με DRL προσθέτουν ασφάλεια και πρακτικότητα στην καθημερινότητα.
Κάτω από το κλασικό περίβλημα, οι κινητήρες παραμένουν πιστοί στις ρίζες τους: ο 1200cc “High Torque” των T120/T120 Black αποδίδει 80 ίππους και 105 Nm ροπής, ενώ η T100 συνεχίζει με τον 900cc twin των 65 ίππων και 80 Nm. Όλοι πληρούν πλέον τις προδιαγραφές Euro 5+. Οι νέες δίχρωμες βαφές και τα σκούρα φινιρίσματα δίνουν νέα πνοή στην εμφάνιση, ενώ το κιτ περιορισμού ισχύος για δίπλωμα Α2 καθιστά τη σειρά πιο προσιτή σε νέους αναβάτες.
Bonneville Bobber και Speedmaster: Cornerning ABS , Traction Control και κιτ για Α2 κατηγορία
Η Bobber, το πιο αναγνωρίσιμο custom της Triumph, αποκτά ακόμα πιο επιβλητική παρουσία με νέο ρεζερβουάρ 14 λίτρων και ανασχεδιασμένες γραμμές που ενισχύουν το μυώδες προφίλ της. Για πρώτη φορά εξοπλίζεται με Cornering ABS, Traction Control, νέο LED φωτισμό και ελαφρύτερους τροχούς. Η αιωρούμενη σέλα και η χαμηλή θέση οδήγησης προσφέρουν καλύτερη άνεση, ενώ ο δικύλινδρος 1200cc “hot rod” κινητήρας με 78 ίππους και 106 Nm διατηρεί τον χαρακτηριστικό ήχο και τη ροπή που έκανε τη Bobber αγαπητή. Η Speedmaster, από την άλλη, συνεχίζει να εκφράζει το πιο χαλαρό και πολυτελές πρόσωπο της σειράς. Με νέα σέλα οδηγού και συνεπιβάτη, πλατύτερο τιμόνι και βελτιωμένη εργονομία, προσφέρει πιο άνετα ταξίδια. Το νέο ρεζερβουάρ 14 λίτρων αυξάνει την αυτονομία, ενώ το Cornering ABS, ο έλεγχος πρόσφυσης και οι νέες ζάντες αλουμινίου προσφέρουν σταθερότητα και ασφάλεια. Με πάνω από 100 διαθέσιμα αξεσουάρ και δυνατότητα για κιτ Α2, η Speedmaster ενσαρκώνει το αυθεντικό πνεύμα του βρετανικού cruiser.
Scrambler 900 και Scrambler 1200 XE: Αναρτήσεις Showa , TFT οθόνη και έξι riding modes
Η Scrambler 900 βελτιώνεται σε όλους τους τομείς, αποκτώντας νέο πλαίσιο, αλουμινένιο ψαλίδι και ελαφρύτερους τροχούς για μεγαλύτερη ευελιξία. Οι αναρτήσεις Showa προσφέρουν ακρίβεια και έλεγχο, ενώ τα Cornering ABS και Traction Control εξασφαλίζουν ασφάλεια σε κάθε έδαφος. Οι τρείς τρόποι οδήγησης (Road, Rain, Off-Road), το TFT οθόνη με Bluetooth και ο δικύλινδρος 900cc των 65 ίππων με 80 Nm ολοκληρώνουν ένα ευέλικτο και καθημερινά απολαυστικό σύνολο.
Στην κορυφή της οικογένειας, η Scrambler 1200 XE επιστρέφει με την καρδιά μιας πραγματικής adventure. Το πίσω σύστημα Öhlins, το πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι Showa 47mm και η διαδρομή τροχού 250mm ενισχύουν τις δυνατότητες σε δύσκολα εδάφη. Με έξι riding modes, Cornering ABS & Traction Control (με δυνατότητα απενεργοποίησης), νέο TFT πίνακα και τον 1200cc High Power κινητήρα με 90 ίππους και 110 Nm, η XE συνδυάζει το παραδοσιακό look με πραγματική χωμάτινη ουσία.
H Triumph δεσμεύεται για την διατήρηση της παράδοσης παρά την τεχνολογία
Με τη νέα Classic σειρά 2026, η Triumph επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της στη διατήρηση της παράδοσης, ενώ ενσωματώνει σύγχρονες τεχνολογίες που αναβαθμίζουν την ασφάλεια, την οδηγική εμπειρία και τη χρηστικότητα. Κάθε μοντέλο – από την πιο προσιτή T100 μέχρι τη Scrambler 1200 XE – κρατά τη δική του ταυτότητα, τώρα όμως με πιο ώριμο και ολοκληρωμένο χαρακτήρα.
Η αισθητική παραμένει κλασική και χειροποίητη, με νέα χρώματα και λεπτομέρειες που τιμούν το παρελθόν, ενώ η τεχνολογία (Cornering ABS, TFT, Riding Modes) τοποθετεί τη σειρά στην αιχμή της σύγχρονης μοτοσυκλέτας. Η Triumph Classic 2026 δεν προσπαθεί να ξαναγράψει την ιστορία της· την εξελίσσει με σεβασμό, προσφέροντας στους φίλους της κλασικής αισθητικής ένα σύνολο που ισορροπεί ανάμεσα στο ρετρό και το μοντέρνο, με την αυθεντικότητα που μόνο η Hinckley μπορεί να προσφέρει.