LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Zero Motorcycles μετακομίζει στην Ευρώπη: Το μέλλον των ηλεκτρικών μοτοσυκλετών μιλά... ολλανδικά

Διαβάστηκε από 1.406 αναγνώστες (10/10/2025)
Η Zero Motorcycles, πρωτοπόρος στον χώρο των ηλεκτρικών μοτοσυκλετών, ανακοίνωσε επίσημα τη μεταφορά της παγκόσμιας έδρας της από την Καλιφόρνια στην Ολλανδία, σηματοδοτώντας μια στρατηγική στροφή προ

Η Zero Motorcycles, πρωτοπόρος στον χώρο των ηλεκτρικών μοτοσυκλετών, ανακοίνωσε επίσημα τη μεταφορά της παγκόσμιας έδρας της από την Καλιφόρνια στην Ολλανδία, σηματοδοτώντας μια στρατηγική στροφή προς την Ευρώπη.

Αλλαγή εποχής για τη Zero – νέα παγκόσμια έδρα στην Ολλανδία.
Η Ευρώπη προηγείται – οι ΗΠΑ μένουν πίσω στα ηλεκτρικά δίκυκλα.
Η στρατηγική της Zero: Να βρίσκεται εκεί όπου υπάρχει ζήτηση.
Παραμένει στις ΗΠΑ, αλλά επενδύει στο ευρωπαϊκό μέλλον.

mototriti Team

Αλλαγή εποχής για τη Zero – νέα παγκόσμια έδρα στην Ολλανδία

Η Zero Motorcycles, πρωτοπόρος στον χώρο των ηλεκτρικών μοτοσυκλετών, ανακοίνωσε επίσημα τη μεταφορά της παγκόσμιας έδρας της από την Καλιφόρνια στην Ολλανδία, σηματοδοτώντας μια στρατηγική στροφή προς την Ευρώπη. Η απόφαση έρχεται καθώς η εταιρεία βλέπει την ευρωπαϊκή αγορά ηλεκτροκίνησης να αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς, σε αντίθεση με τις Ηνωμένες Πολιτείες, όπου η υιοθέτηση ηλεκτρικών δικύκλων παραμένει περιορισμένη. Το τμήμα μηχανικής της Zero θα παραμείνει στις ΗΠΑ, όμως οι περισσότερες διοικητικές και εμπορικές λειτουργίες μεταφέρονται στη νέα παγκόσμια έδρα στην Ολλανδία, εντασσόμενες σε ένα νέο πλάνο διεθνούς ανάπτυξης.
 

Η Ευρώπη προηγείται – οι ΗΠΑ μένουν πίσω στα ηλεκτρικά δίκυκλα

Ενώ τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και φορτηγά έχουν κατακτήσει τους αμερικανικούς δρόμους, οι ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες παραμένουν μια εξειδικευμένη αγορά. Η κουλτούρα οδήγησης στις ΗΠΑ εξακολουθεί να βλέπει τη μοτοσυκλέτα κυρίως ως μέσο διασκέδασης, και όχι ως καθημερινό εργαλείο μετακίνησης. Στην Ευρώπη, αντίθετα, τα ηλεκτρικά scooters και μικρές μοτοσυκλέτες κερδίζουν συνεχώς έδαφος, καθώς ανταποκρίνονται στις ανάγκες των αναβατών για πρακτικότητα, οικονομία και βιωσιμότητα. Στην Ολλανδία, σύμφωνα με στοιχεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για το 2024, η διείσδυση ηλεκτρικών οχημάτων (BEV) αγγίζει ήδη το 35%, δείχνοντας το δυναμικό μιας αγοράς ώριμης για την επόμενη φάση της ηλεκτροκίνησης.
 

Η στρατηγική της Zero: Να βρίσκεται εκεί όπου υπάρχει ζήτηση

Για τη Zero, η μετακίνηση αυτή αποτελεί λογικό βήμα. Αν κατασκευάζεις μόνο ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες, πας εκεί όπου οι αναβάτες τις θέλουν πραγματικά. Η εταιρεία έχει ήδη κάνει επιτυχημένα ανοίγματα στην αγορά με τα μοντέλα XB και XE, δύο από τα πιο προσιτά ηλεκτρικά της, σχεδιασμένα για off-road χρήση αλλά και προσιτή τιμή. Με αυτόν τον τρόπο, η Zero δείχνει ότι μπορεί να προσαρμόζεται έξυπνα στις συνθήκες κάθε αγοράς, από την Αμερική μέχρι την Ευρώπη.
 

Παραμένει στις ΗΠΑ, αλλά επενδύει στο ευρωπαϊκό μέλλον

Η εταιρεία ξεκαθαρίζει ότι δεν εγκαταλείπει την αμερικανική αγορά. Όπως αναφέρει στην επίσημη ανακοίνωσή της, «η Zero παραμένει απόλυτα δεσμευμένη στις Ηνωμένες Πολιτείες, παρά τις τρέχουσες δασμολογικές πολιτικές». Ωστόσο, η επιλογή να μεταφέρει την έδρα της στην Ευρώπη δείχνει ξεκάθαρα προς ποια κατεύθυνση κινείται το μέλλον της ηλεκτροκίνησης. Με την ευρωπαϊκή αγορά να αναπτύσσεται και τις υποδομές φόρτισης να πολλαπλασιάζονται, η Ολλανδία φαίνεται να αποτελεί το ιδανικό σημείο εκκίνησης για το νέο κεφάλαιο της Zero Motorcycles. Το βλέμμα τώρα στρέφεται στο EICMA του Νοεμβρίου, όπου πολλοί περιμένουν να δουν το επόμενο ηλεκτρικό βήμα της Zero — ένα νέο μοντέλο που θα επιβεβαιώσει ότι η μετάβαση στην Ευρώπη δεν είναι απλώς στρατηγική κίνηση, αλλά δήλωση πρόθεσης για ηγετικό ρόλο στην παγκόσμια αγορά ηλεκτρικών μοτοσυκλετών.
 

MOTORRAD
YAMAHA