BMW R 18

BMW R 18

O boxer κινητήρας των 1.802 κ.εκ. είναι ο μεγαλύτερος στην ιστορία της BMW, με απόδοση 91 ίππων και πάνω από 15 kgm ροπής.

O boxer κινητήρας των 1.802 κ.εκ. είναι ο μεγαλύτερος στην ιστορία της BMW, με απόδοση 91 ίππων και πάνω από 15 kgm ροπής.

Ο άξονας μετάδοσης είναι εκτεθειμένος ως ιστορική αναφορά στα κλασικά μοντέλα boxer της BMW.

Ο άξονας μετάδοσης είναι εκτεθειμένος ως ιστορική αναφορά στα κλασικά μοντέλα boxer της BMW.

H οδήγηση του BMW R 18 είναι μια εμπειρία από μόνη της...

H οδήγηση του BMW R 18 είναι μια εμπειρία από μόνη της...

Berlin Built: Η BMW R 18 είναι κατασκευασμένη εξολοκλήρου στην Γερμανία.

Berlin Built: Η BMW R 18 είναι κατασκευασμένη εξολοκλήρου στην Γερμανία.

Το χαρακτηριστικής σχεδίασης ρεζερβουάρ καυσίμου.

Το χαρακτηριστικής σχεδίασης ρεζερβουάρ καυσίμου.

  • BMW R 18
  • O boxer κινητήρας των 1.802 κ.εκ. είναι ο μεγαλύτερος στην ιστορία της BMW, με απόδοση 91 ίππων και πάνω από 15 kgm ροπής.
  • Ο άξονας μετάδοσης είναι εκτεθειμένος ως ιστορική αναφορά στα κλασικά μοντέλα boxer της BMW.
  • H οδήγηση του BMW R 18 είναι μια εμπειρία από μόνη της...
  • Berlin Built: Η BMW R 18 είναι κατασκευασμένη εξολοκλήρου στην Γερμανία.
  • Το χαρακτηριστικής σχεδίασης ρεζερβουάρ καυσίμου.

BMW R 18: Τέτοια μοτοσυκλέτα δεν ξαναφτιάχτηκε ποτέ!

Όταν η BMW αποκάλυψε το R 18 το 2020, έκανε ένα τολμηρό βήμα συνδυάζοντας μια ηχηρή επιστροφή στις σχεδιαστικές της ρίζες, αλλά με τον μεγαλύτερο boxer κινητήρα που έφτιαξε ποτέ.

Φόρος τιμής στην παράδοση του Boxer κινητήρα της BMW

Διαβάστε εδώ την δοκιμή μας στο BMW R 18

Ο κινητήρας Boxer είναι σήμα κατατεθέν των μοτοσυκλετών της BMW, αφού από τα πρώτα μοντέλα παραγωγής της Γερμανικής μάρκας, χρησιμοποιείται εκτενώς και, κατά περιόδους, ακόμα και αποκλειστικά. Για την σειρά των R 18 μοντέλων, ο θηριώδης Boxer των 1.802 δεσπόζει κάνοντας αναφορές στο κλασικό R5. Με 1.802 κ.εκ. και απόδοση 91 ίππους στις 4.750 στροφές και πάνω από 15,3 kgm ροπής διαθέσιμα μεταξύ 2.000 και 4.000 σ.α.λ., δεν αφήνει περιθώρια αμφισβήτησης. O κινητήρας είναι αερόψυκτος, ακόμη μια σύνδεση με την παράδοση της BMW και φέρει βαλβίδες κινούμενες με πλευρικά ωστήρια.


O boxer κινητήρας των 1.802 κ.εκ. είναι ο μεγαλύτερος στην ιστορία της BMW, με απόδοση 91 ίππων και πάνω από 15 kgm ροπής.

O boxer κινητήρας των 1.802 κ.εκ. είναι ο μεγαλύτερος στην ιστορία της BMW, με απόδοση 91 ίππων και πάνω από 15 kgm ροπής.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ηλεκτρονικά: Συνδέοντας το παρελθόν με το παρόν

Η BMW R 18 είναι εξοπλισμένη με τα απαραίτητα για την σημερινή εποχή, ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου, στα οποία συμπεριλαμβάνονται οι 3 χαρτογραφήσεις ισχύος – riding modes: Rain, Roll και Rock (που αναφέρονται σε τουριστική και σπορ απόδοση του κινητήρα). Ακόμα, υπάρχει σύστημα traction control και ρυθμιζόμενο φρένο κινητήρα. Για την υποβοήθηση εκκίνησης σε ανηφορικό δρόμο, υπάρχει σύστημα Hill Start και στον προαιρετικό εξοπλισμό, υπάρχει και σύστημα όπισθεν. Παρά τα 1.802 κ.εκ. του κινητήρα, η κατανάλωση κυμαίνεται στο επίπεδο των 7,1 λτ/100 χιλιόμετρα, με αποτέλεσμα να επιτυγχάνεται μια αυτονομία της τάξης των 225 χιλιομέτρων με ένα γέμισμα.

Αναρτήσεις και φρένα με την υπογραφή των Showa και Brembo

H μοτοσυκλέτα χτίζεται σε ένα ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο, με το επίσης ατσάλινο διπλό ψαλίδι να δίνει την εντύπωση μιας Hardtail (με ανάρτηση μπροστά αλλά όχι πίσω) κατασκευής. Το τηλεσκοπικό πιρούνι 49 χιλιοστών είναι δια χειρός της γνωστής Showa, ενώ το οριζόντια τοποθετημένο πίσω αμορτισέρ διαθέτει ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου με τις διαδρομές να είναι 120 και 190 χιλιοστά εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Στα φρένα του R 18 έχουν επιστρατευτεί διπλά δισκόφρενα 300 χιλιοστών με δαγκάνα 4 εμβόλων της Brembo μπροστά, με μονό δίσκο στον πίσω τροχό. Οι εντυπωσιακές ακτινωτές ζάντες με διάμετρο 19 ιντσών μπροστά και 16 ιντσών πίσω, φορούν ελαστικά διαστάσεων 120/70 και 180/65 αντίστοιχα.

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »