Τεχνικά χαρακτηριστικά

    Τεχνικά χαρακτηριστικά

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

    Κινητήρας  
    Τύπος  4Τ, 1Κ, Υ/Ψ, 4β
    Κυβισμός (κ.εκ.)  373,3
    Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) Δ.Α.
    Συμπίεση (:1) Δ.Α.
    Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)  40 / 8.800
    Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)  3,5 / 6.500
    Τροφοδοσία  Ηλ.Ψεκασμός
    Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)  13
    Κατανάλωση (Μέση  λτ./100χλμ.) 3,9
    Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα   
    Τύπος  Ατσάλινο περιμετρικό
    Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις  Ανεστραμμένο πιρούνι 43 χλστ./Α.Ε, Α.Σ, Π.Ε
    Διαδρομή (χλστ.)  135
    Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις  Μονό αμορτισέρ
    Διαδρομή (χλστ.)  110
    Φρένα Ε (χλστ.) Δ/320, ABS
    Φρένα Π (χλστ.) Δ/230, ABS
    Τροχοί - Ελαστικά   
    Ελαστικό Ε 110/70-17
    Ελαστικό Π 150/60-17
    Διαστάσεις / Βάρος   
    Μήκος (χλστ.) 2156
    Πλάτος (χλστ.) 863
    Μεταξόνιο (χλστ.) 1453
    ΄Ύψος σέλας (χλστ.) 780
    Βάρος (κιλά)  193
    Εξοπλισμός   
    ABS / Ρυθμ. N/Ο
    Τraction Control / Ρυθμ.  O
    Στροφόμετρο N
    Immobilizer  N
    Yπολογιστής ταξιδιού  Ο
    Μερικός χιλιομετρητής  N
    Ένδειξη βενζίνης  N
    Δείκτης θερμοκρασίας  Ο
    Θερμοκρασία περιβάλλοντος  Ο
    Ζελατίνα / Ρυθμ.  Ο
    Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ Ο
    Πλάγιο σταντ  N
    Κεντρικό σταντ  O
    Χειρολαβές / Σχάρα  Ν / O
    Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π  Ο / N

    Σελίδα 1BAJAJ Dominar 400 - Test
    Σελίδα 2Εμφάνιση – ποιότητα κατασκευής
    Σελίδα 3Ανεση – εργονομία
    Σελίδα 4Κινητήρας
    Σελίδα 5Πλαίσιο – αναρτήσεις – φρένα
    Σελίδα 6Στο δρόμο
    Σελίδα 7Η άποψή μας
    Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά