Το μοντέλο του 2022 υιοθετεί ανεστραμμένο πιρούνι. Τα φρένα φέρουν την υπογραφή της ByBRE.

Το μοντέλο του 2022 υιοθετεί ανεστραμμένο πιρούνι. Τα φρένα φέρουν την υπογραφή της ByBRE.

    Πλαίσιο – αναρτήσεις – φρένα

    Για μεγαλύτερη ακαμψία έχει επιλεγεί ατσάλινο πλαίσιο δύο δοκών με το συνολικό βάρος του Dominar 400 να ανακοινώνεται στα 187 κιλά. Μια από τις σημαντικότερες αλλαγές σε σχέση με την προηγούμενη γενιά είναι η υιοθέτηση ανεστραμμένου πιρουνιού 43 χιλιοστών, ενώ πίσω παραμένει το μονό αμορτισέρ με τη ρυθμιζόμενη προφόρτιση. Τα φρένα φέρουν την υπογραφή της ByBRE (θυγατρική της BREMBO) και έχουμε δίσκο 320 χιλιοστών εμπρός με πλευστή δαγκάνα και δίσκο 230 χιλιοστών πίσω με το δικάναλο ABS να είναι στάνταρ λειτουργώντας υποδειγματικά χωρίς άσκοπες ενεργοποιήσεις. Οι όμορφοι αλουμινένιοι τροχοί με τις 5 διπλές ακτίνες φορούν ελαστικά διαστάσεων 110/70-17 και 150/60-17 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

    Σελίδα 1BAJAJ Dominar 400 - Test
    Σελίδα 2Εμφάνιση – ποιότητα κατασκευής
    Σελίδα 3Ανεση – εργονομία
    Σελίδα 4Κινητήρας
    Σελίδα 5Πλαίσιο – αναρτήσεις – φρένα
    Σελίδα 6Στο δρόμο
    Σελίδα 7Η άποψή μας
    Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά