Ο κινητήρας πληροί πλέον τις Euro 5 προδιαγραφές με ταυτόχρονη αύξηση της ιπποδύναμης.

Ο κινητήρας πληροί πλέον τις Euro 5 προδιαγραφές με ταυτόχρονη αύξηση της ιπποδύναμης.

    Κινητήρας

    Η απόδοση του μονοκύλινρου, υδρόψυκτου κινητήρα των 373 κυβικών αυξήθηκε από τους 35 στους 41 ίππους στις 8.800 σ.α.λ με τη ροπή να παραμένει στα 35 Nm στις 6.500 σ.α.λ. Πρόκειται μάλιστα για τον μεγαλύτερο και ισχυρότερο που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε μοτοσυκλέτα της BAJAJ. Η τροφοδοσία του γίνεται με ηλεκτρονικό ψεκασμό, ενώ διαθέτει 3 μπουζί για βελτιστοποιημένη καύση και χαμηλή κατανάλωση. Ενας εκκεντροφόρος κινεί τις 4 βαλδίδες και φυσικά ο κινητήρας συνεργάζεται με κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων μέσω συμπλέκτη ολίσθησης που προσφέρει ομαλή μεταφορά της δύναμης στον πίσω τροχό και αποτρέπει το μπλοκάρισμα στα απότομα κατεβάσματα. Κατά τη διάρκεια της δοκιμής μετρήσαμε κατανάλωση 3,9 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα σε μεικτές συνθήκες, που περιελάμβαναν οδήγηση σε εθνική και δικάβαλες βόλτες, οπότε σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ των 13 λίτρων η αυτονομία ξεπερνά τα 300 χιλιόμετρα. Αύξησε την ισχύ του BAJAJ Dominar 400 με φίλτρο αέρα DNA, το πρώτο ελληνικό προϊόν που χρησιμοποιήθηκε σε μαζική παραγωγή μοτοσυκλέτας. 

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

    Σελίδα 1BAJAJ Dominar 400 - Test
    Σελίδα 2Εμφάνιση – ποιότητα κατασκευής
    Σελίδα 3Ανεση – εργονομία
    Σελίδα 4Κινητήρας
    Σελίδα 5Πλαίσιο – αναρτήσεις – φρένα
    Σελίδα 6Στο δρόμο
    Σελίδα 7Η άποψή μας
    Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά