Στο δρόμο
Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο

Στο δρόμο

Το Dominar 400 σε κερδίζει αρχικά με την streetfighter εμφάνισή του και τον όγκο του που θυμίζει naked μοτοσυκλέτα 600 κυβικών. Η φιλόξενη σέλα και η ξεκούραστη θέση οδήγησης είναι στοιχεία που αντιλαμβάνεσαι αμέσως και ξέρεις ότι η συμβίωση μαζί του θα είναι ευχάριστη. Βάζοντας τον κινητήρα σε λειτουργία ξαφνιάζεσαι από την ένταση και τη χροιά της νέας εξάτμισης, η οποία δίνει μια σπορ πινελιά που ταιριάζει γάντι με την εμφάνιση και τη φιλοσοφία της μοτοσυκλέτας. Οι ταχύτητες κουμπώνουν θετικά και έχεις από νωρίς αρκετή δύναμη στη διάθεσή σου, με το φάσμα μεταξύ 3.000 και 7.000 στροφών να προσφέρει ροπή αλλά και οικονομία εντός τη πόλης. Ο κινητήρας δεν προτιμάει τις ψηλές στροφές, αφού πάνω από τις 8.000 υπάρχει πτώση απόδοσης, ενώ εμφανίζονται και ορισμένοι κραδασμοί. Το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού και το σωστά κατανεμημένο βάρος του προσδίδουν την απαραίτητη ευελιξία και ευχρηστία καθιστώντας το Dominar 400 ώς ένα αποτελεσματικό commuter. Πολύ καλή εντύπωσαν αφήνουν οι αναρτήσεις με τον τρόπο που αποσβένουν τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Η ρύθμισή τους ισορροπεί ιδανικά μεταξύ άνεσης και σπορ συμπεριφοράς,  δίνοντας πάντα τη σωστή πληροφόρηση και ενισχύοντας τον πολυχρηστικό χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας.

Τα 373 κυβικά δεν αποτελούν τροχοπέδη για μακρινές διαδρομές, αφού μπορείς να βγεις στην εθνική χωρίς σκέψη. Τα 110 – 120 χλμ. / ώρα είναι μια ιδανική ταχύτητα για να ταξιδεύεις χωρίς να σε ταλαιπωρεί η απουσία προστασίας από τον αέρα. Μάλιστα, έχεις αποθέματα δύναμης, αφού αν επιμείνεις στο γκάζι, θα δεις τελική κοντά στα 160 χλμ./ώρα στο ταχύμετρο με την σταθερότητα να είναι υποδειγματική και μοναδικό μειονέκτημα ορισμένους κραδασμούς που εμφανίζονται κοντά στον κόφτη.

Το σετάρισμα των αναρτήσεων το εκτιμάς ιδιαίτερα σε πιο στριφτερές διαδρομές με την αμεσότητα και την πληροφόρηση να είναι τα στοιχεία που κάνουν απολαυστικό κάθε επαρχιακό δρόμο, ενώ τα ελαστικά παρέχουν μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης και εμπνέουν εμπιστοσύνη. Το σύστημα πέδησης έχει προοδευτική λειτουργία, με την δύναμη του να είναι ανάλογη της πίεσης που ασκείς στη μανέτα του φρένου.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Σελίδα 1BAJAJ Dominar 400 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – αναρτήσεις – φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά