Aprilia Tuareg 660 Rally: Το Ιταλικό «όπλο» στην πιο χωμάτινη εκδοχή του
|

Βελτιωμένη απόκριση, «ψηλόφτερο» και πιο πολεμικό
Kινητήρας 659 κ.εκ. που αποδίδει 80 ίππους και 70Nm ροπής
Αναρτήσεις ΚΥΒ, φρένα Brembo για να σκαρφαλώσεις και βουνό
Απενεργοποιούμενo Traction Control και 4 riding modes στον βασικό εξοπλισμό
mototriti Team
APRILIA: Ride&Shine! Απόκτησε το SR GT από 3.299ε
Βελτιωμένη απόκριση, «ψηλόφτερο» και πιο πολεμικό
Για να ανήκει πραγματικά μια μοτοσυκλέτα στην κατηγορία adventure, θα πρέπει να διαθέτει ένα σύνολο χαρακτηριστικών που επιτρέπουν την άνετη χρήση τόσο στον δρόμο όσο και εκτός αυτού. Ένα από τα βασικά στοιχεία είναι το βάρος της, το οποίο πρέπει να διατηρείται σε χαμηλά επίπεδα, ώστε να διευκολύνεται ο χειρισμός της σε διαφορετικά τερέν. Η Tuareg 660 Rally ξεχωρίζει ακριβώς σε αυτό το σημείο, καθώς με πλήρες ρεζερβουάρ και υγρά ζυγίζει 199 κιλά, ενώ στοιχεία που διαφοροποιούν την έκδοση Rally από την απλή είναι πως φέρει νέο, ψηλό φτερό μπροστά, εξάτμιση τιτανίου SC Project και νέα χαρτογράφηση που βελτιώνει την απόκριση του κινητήρα, με την τιμή του μοντέλου να διαμορφώνεται στα 14.290 ευρώ.
Kινητήρας 659 κ.εκ. που αποδίδει 80 ίππους και 70Nm ροπής
Η καρδιά της Aprilia Tuareg 660 Rally είναι o γνωστός από το απλό μοντέλο εν σειρά δικύλινδρος κινητήρας 659 κυβικών εκατοστών, ο οποίος τοποθετείται στην κορυφή των επιδόσεων για την κατηγορία των adventure μοτοσυκλετών μεσαίου κυβισμού. Αποδίδει 80 ίππους στις 9.250 σ.α.λ. και 70 Nm ροπής στις 6.500 σ.α.λ., προσφέροντας δυναμική απόκριση και αξιοσημείωτη ευελιξία σε όλο το φάσμα στροφών. Η δύναμη αυτή οφείλεται σε μια προσεγμένη μηχανολογική αρχιτεκτονική, που περιλαμβάνει διπλούς εκκεντροφόρους και τέσσερις βαλβίδες σε κάθε κύλινδρο. Ο ψεκασμός είναι μελετημένος για να ανταποκρίνεται άμεσα, ενώ η ροπή διατίθεται ομαλά και από χαμηλές στροφές, διευκολύνοντας την οδήγηση με περιορισμένες αλλαγές σχέσεων. Σε απαιτητικές συνθήκες – είτε με φορτίο είτε σε εκτός δρόμου διαδρομές – ο κινητήρας παραμένει φιλικός και προβλέψιμος, χωρίς αιφνιδιασμούς.
Αναρτήσεις ΚΥΒ, φρένα Brembo για να σκαρφαλώσεις και βουνό
Και οι δύο εκδόσεις της Tuareg 660, η στάνταρ και η Rally, εξοπλίζονται με αναρτήσεις της Kayaba, προσφέροντας διαδρομή 240 χιλιοστών. Στο εμπρός μέρος συναντάμε ανεστραμμένο πιρούνι διαμέτρου 43 χιλιοστών, ενώ πίσω το αμορτισέρ συνδέεται μέσω μοχλικού συστήματος. Και τα δύο είναι πλήρως ρυθμιζόμενα, επιτρέποντας παραμετροποίηση ανάλογα με το είδος της διαδρομής ή το φορτίο. Το σύστημα πέδησης αποτελείται από δύο δίσκους 300 χιλιοστών μπροστά, με διπίστονες δαγκάνες της Brembo, ενώ πίσω υπάρχει δίσκος 260 χιλιοστών σε συνδυασμό με μονοπίστονη δαγκάνα της ίδιας εταιρείας. Το ABS διαθέτει δυνατότητα απενεργοποίησης, προσφέροντας έτσι μεγαλύτερο έλεγχο σε συνθήκες εκτός δρόμου.
Απενεργοποιούμενo Traction Control και 4 riding modes στον βασικό εξοπλισμό
Η σέλα του Tuareg 660 Rally είναι επίπεδη και διαθέτει επαρκές αφρώδες υλικό, προσφέροντας καλή άνεση και διευκολύνοντας τις μετακινήσεις του αναβάτη πάνω της. Η θέση οδήγησης είναι σχεδιασμένη έτσι ώστε να δίνει την αίσθηση ότι κάθεσαι επάνω και όχι "μέσα" στη μοτοσυκλέτα. Σε συνδυασμό με το φαρδύ τιμόνι μεταβλητής διατομής, προσφέρει εργονομία τόσο στην καθιστή όσο και στην όρθια θέση οδήγησης, ειδικά σε εκτός δρόμου διαδρομές. Από πλευράς εξοπλισμού, περιλαμβάνει το σύστημα ελέγχου APRC (Aprilia Performance Ride Control), Traction Control με δυνατότητα απενεργοποίησης, Cruise Control, δυνατότητα επιλογής χαρτογραφήσεων κινητήρα μέσω του Aprilia Engine Management, καθώς και τέσσερα προγράμματα οδήγησης: Urban, Explore, Off-road και Individual.