Η παρουσίαση μιας έκδοσης του Ninja στα 300 κ.εκ. φημολογούταν εδώ και καιρό, ωστόσο, δεν ήμασταν σίγουροι αν επρόκειτο για ένα μοντέλο που προορίζεται για την ευρωπαϊκή ή αμερικανική αγορά. Όπως ανακοίνωσε η Kawasaki, το νέο Ninja 300R θα διατίθεται στην αγορά της Ευρώπης, με τους συναδέλφους στις ΗΠΑ να προσπαθούν ακόμη να μαντέψουν τις προθέσεις της ιαπωνικής εταιρείας για τη δική τους αγορά.
Θυμίζουμε ότι στις ΗΠΑ κυκλοφορεί ακόμη η προηγούμενη έκδοση του Ninja 250R, οπότε ακούγεται λογικό η Kawasaki να θέλει να προσφέρει και μια καλύτερη επιλογή στους Αμερικανούς αναβάτες.
Όσον αφορά στα τεχνικά χαρακτηριστικά που ανακοίνωσε η Kawasaki, αυτά δεν κρύβουν κάποια έκπληξη. Ο κινητήρας είναι δικύλινδρος και ψεκαστός, έχει χωρητικότητα 296 κ.εκ. και αποδίδει 39 ίππους στις 11.000 σ.α.λ.. Επιπλέον, το Ninja διαθέτει μονόδρομο συμπλέκτη και προαιρετικό ABS. Οι διαφορές ανάμεσα στο νέο 300 και στο προηγούμενο 250 (το οποίο θα συνεχίσει να διατίθεται κανονικά στην ευρωπαϊκή αγορά) είναι λίγες, ακόμη και στην εμφάνιση, η οποία πρόσφατα ανανεώθηκε για το 250.
Ακολουθεί πίνακας με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου Kawasaki Ninja 300R.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
|
|
Κινητήρας |
4T, 2Κ, Y/Ψ, 8Β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
296 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ). |
62x49 |
Συμπίεση (:1) |
10,6 |
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) |
39/11.000 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
2,8/10.000 |
Τροφοδοσία |
Ηλ. Ψεκασμός |
Χωρητ. Ρεζερβουάρ / ρεζέρβας (λίτρα) |
17 |
Βάρος (kg, κενό) |
172 |
|
|
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
|
|
Τύπος |
Ατσάλινο σωληνωτό, τύπου διαμάντι |
Αναρτήσεις Ε |
Τηλεσκοπικό πιρούνι 37mm |
Διαδρομή (χιλ.) |
120 |
Αναρτήσεις Π |
Μονό Αμορτισέρ, προφόρτιση |
Διαδρομή |
132 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
Δ /390 |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ /220 |
|
|
Τροχοί-Ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
110/70-17 |
Ελαστικό Π |
140/70-17 |
|
|
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2.015 |
Πλάτος (χλστ.) |
715 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.405 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
785 |
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr