Η σειρά Vespa αποτελεί αναμφίβολα ένα από τα βαριά χαρτιά της Piaggio, καθώς κατέχει περισσότερο από το 1/3 των συνολικών πωλήσεων του γκρουπ-στα δίκυκλα, τόσο σε μονάδες, όσο και σε τζίρο. Η ιταλική εταιρεία έχει δώσει ιδιαίτερο βάρος στον εμπλουτισμό της σειράς διαθέτοντας σχεδόν ένα μοντέλο για κάθε γούστο και ηλικία, από τα 50 μέχρι και τα 300 κ.εκ. Η συγκεκριμένη στρατηγική αποδίδει μάλιστα πλούσιους καρπούς καθώς τα τελευταία επτά χρόνια, οι Vespa έχουν καταφέρει να τριπλασιάσουν τις πωλήσεις τους και να φτάσουν από τις 58.000 μονάδες του 2004 στις 152.000 της περσινής χρονιάς, με αύξηση μεριδίου σε όλες τις κατηγορίες και κυβισμούς. Στην κατηγορία των κλασικών scooter η ιταλική εταιρεία δείχνει να παίζει ουσιαστικά χωρίς αντίπαλο με τις Vespa να κατέχουν σχεδόν το 50% της αγοράς, μέχρι τα 50 κ.εκ. και το ακόμη πιο εντυπωσιακό 71,1% για τους μεγαλύτερους κυβισμούς. Από αυτά και μόνο στοιχεία εύκολα καταλαβαίνει κανείς πόσο σημαντικές είναι οι Vespa για την ιταλική εταιρεία και την ίδια στιγμή πόσο ποθητά είναι τα συγκεκριμένα scooter από το δίτροχο κοινό. Το τελευταίο παρουσιάζει μία σαφή προτίμηση, τα τελευταία χρόνια σε μοντέλα που έχουν έντονο και διαχρονικό στιλ αλλά δεν κάνουν θυσίες στους νευραλγικούς τομείς της ποιότητας, της τεχνολογίας και του χαμηλού κόστους χρήσης. Η Piaggio, όπως συνηθίζει, άκουσε πολύ προσεκτικά τις απαιτήσεις του κοινού και προχώρησε στην ανανέωση των μικρών Vespa LX με την τοποθέτηση του νέου τριβάλβιδου κινητήρα των 125 και 150 κ.εκ. Χωρίς να επέμβει στο μοναδικό στιλ των μικρών Vespa τα αναβάθμισε σημαντικά στο τεχνολογικό τομέα κάνοντας τα ακόμη πιο ολοκληρωμένα. Πάμε να τα γνωρίσουμε από κοντά.
Νέα CFMoto 450SR 2025: Με πιο δυνατό κινητήρα στα 51 άλογα!
Βάζεις τιμή στο κεφάλι σου, «ηλίθιε»;
QJMOTOR COV 125: Αφιξη τον Σεπτέμβριο με 15 άλογα στα όρια της A1!
Test ADV κράνος Yohe 632A SV: Με κορυφαίο VfM στην κατηγορία του
Έρχεται η βενζίνη E20: Τι σημαίνει για τη μοτοσυκλέτα σου και πώς να προετοιμαστείς
Ο Ιωάννης Δ. Σαρακάκης εξελέγη Πρόεδρος του Ελληνο-Αμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου
Kawasaki Z1100 SE: Δεν θα έχουμε νέο ZRX, αλλά η επιστροφή είναι γεγονός για το 2026
Πως γλιτώνω χρήματα με την αγορά μιας ηλεκτρικής μοτοσυκλέτας;
Triumph 2026: Νέα χρώματα φωτιά για Tiger, Street Triple και Rocket 3 Storm
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr