Τιμή: 8.190 & 8.290 ευρώ
Για την οικογένεια MP3 έχουν γραφτεί εκατοντάδες σελίδες. Για το πόσο πρωτοποριακό είναι το σύστημα των δύο τροχών με την αρθρωτή ανάρτηση στο μπροστινό μέρος, για τα υψηλά επίπεδα ασφάλειας που προσφέρει και για την πρακτικότητα που όλο αυτό συνεπάγεται εντός και εκτός πόλης, εκεί που οι κακοτεχνίες του οδοστρώματος αποτελούν μόνο μια μικρή ενόχληση και κανέναν κίνδυνο. Το πλέον πρόσφατο μέλος αυτής της οικογένειας – και το ισχυρότερο – είναι το MP3 500, το οποίο διατίθεται σε δύο εκδόσεις.
Εξοπλισμένο με τον ισχυρό κινητήρα 500 ie διπλής ανάφλεξης, το MP3 500 στις δύο εκδόσεις Sport και Business, υπόσχεται επιδόσεις στην κορυφή της κατηγορίας.
Βρισκόμενα ήδη στην κορυφή της οικογένειας MP3, από πλευράς επιδόσεων, οι δύο νέες εκδόσεις του τρίτροχου της Piaggio προσφέρουν άνεση και υψηλά επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας, συνδυασμένα με μοναδική αισθητική. Το MP3 Τouring 500ie Sport υιοθετεί όλες τις τεχνικές και λειτουργικές καινοτομίες της γκάμας Touring. Ξεχωρίζει, όμως, από ορισμένες λεπτομέρειες που του χαρίζουν μία αγωνιστική αύρα, όπως το κάλυμμα αλουμινίου στο πάτωμα, οι ασημένιες ραφές της σέλας και οι αεροδυναμικοί καθρέφτες, καθώς και τον αποκλειστικό γκρι χρωματισμό. Η έκδοση Business, από την άλλη, διαφέρει μόνο αισθητικά και διατίθεται στα χρώματα λευκό, μπρονζέ και γκρι.
Περί εκδόσεων…
Το MP3 διατίθεται και σε τρεις ακόμη κυβισμούς και σε αρκετές εκδόσεις. Υπάρχει το MP3 125 (στα 5.915 ευρώ) και πέντε εκδόσεις στα 300 κ.εκ.! Συγκεκριμένα, η απλή έκδοση RL (στα 6.430 ευρώ), η RL Touring (στα 6.620 ευρώ), η LT, η οποία οδηγείται με δίπλωμα αυτοκινήτου (στα 6.830 ευρώ), η LT Touring (στα 6.890 ευρώ) και η LT Hybrid Touring, με υβριδικό κινητήρα (στα 8.790 ευρώ). Τέλος, υπάρχουν άλλες τρεις στα 400 κ.εκ.: η LT (στα 8.030 ευρώ), η LT Touring (στα 8.090 ευρώ) και η RL Touring (στα 7.790 ευρώ).
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4T, 1Κ, Υ/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.): 493
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 40,1/7.250
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 4,7/5.250
Βάρος (κιλά): Δ.Α.
«Δεν τις φτιάχνουν όπως παλιά»;
Daytona Velos R125: Ψηλά σε απόδοση φρένων και σε πρακτικές λύσεις
Ανεβαίνεις δικάβαλο ή ούτε να το σκεφτείς;
Υπάρχουν άχρηστα συστήματα στις μοτοσυκλέτες;
Moto Guzzi V7 Stone: Εκμοντερνισμένο ρετρό με εγκάρσιο V2 κινητήρα 90°
8 E-Scooter με αυτονομίες πάνω από 100 χιλιόμετρα
Aprilia Tuono 125 2025: Το νέο «σπίρτο» της Aprilia με τιμή 5.299 ευρώ
Υπάρχει κίνδυνος να οδηγούμε με αναμμένο λαμπάκι βενζίνης;
Zontes D350: Euro5+ με 37 ίππους και traction control
Απίστευτο: Η Τροχαία αντί για πρόστιμο σου κάνει δώρο ένα κράνος
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr