Πρώτα από όλα, θα μιλήσουμε για την κατανάλωση, δεν το γλιτώνετε. Κατά τη δοκιμή, διανύσαμε μαζί με το Integra αρκετά χιλιόμετρα εθνικής οδού, με την ταχύτητα να κυμαίνεται στα 135-160χλμ/ώρα, χρησιμοποιώντας τόσο το Auto mode στο κιβώτιο ταχυτήτων (και στις 2 επιλογές, S & D), όσο και το manual. Δεν πηγαίναμε συνεχώς «τσίτα τα γκάζια», ούτε όμως προσπαθήσαμε να κάνουμε οικονομία. Φανταστείτε την έκπληξή μας λοιπόν όταν είδαμε τη μέση κατανάλωση να σταματάει στα… 4,2lt/100χλμ! Με αυτού του τύπου την οδήγηση, η αυτονομία θα φτάσει τα 335 χιλιόμετρα… Αυτό δεν γίνεται! Ή μάλλον… δεν γινόταν, έως τώρα. Σίγουρα με καμία μοτοσικλέτα, με δικύλινδρο κινητήρα 700 κυβικών εκατοστών. Με λίγη περισσότερη ψυχραιμία στο γκάζι, η κατανάλωση θα πέσει ακόμα περισσότερο, ενώ πιστεύουμε πως θα κατέβει ακόμα και κάτω από τα 4lt/100χλμ. Τώρα μπορούμε να περάσουμε και στις υπόλοιπες… λεπτομέρειες. Σταθερό, βράχος σε όλες τις ταχύτητες, με πολύ καλή αίσθηση από τις σφιχτές, sport αναρτήσεις, που σε κακό οδόστρωμα θα κοπανήσουν ελαφρώς, αλλά δεν θα κουράσουν τη μέση –ίσως λίγο τους καρπούς. Σε καλή άσφαλτο θα πάρετε μεγάλες κλίσεις με απόλυτη ασφάλεια, ενώ τα φρένα θα σας πακτώσουν αστραπιαία στο σημείο ακριβώς που θα επιλέξετε. Ούτε νερά, ούτε χώμα θα τρομάξουν το αλάνθαστο C-ABS, που θα επέμβει πολύ σπάνια μεν, αποτελεσματικότατα όμως δε. Η ζελατίνα καλύπτει αποτελεσματικά τον κορμό και το κεφάλι, αφήνει όμως ελαφρώς εκτεθειμένους τους ώμους –είναι στενή. Δεν μας άρεσε που τα νερά καταλήγουν εύκολα, από τον πίσω τροχό στην πλάτη του συνεπιβάτη. Όμορφη λεπτομέρεια, το fade-out που κάνουν τα όργανα, όταν τα σβήνεις. Παρόλη τη βελτίωση στη δεύτερη γενιά του DCT, κι εδώ, ο έλεγχος που έχει ο αναβάτης σε μανούβρες με πολύ-πολύ χαμηλές ταχύτητες, είναι μειωμένος σε σχέση με ένα συμβατικό συμπλέκτη. Δυο ακόμα γνωρίσματα του DCT που καλό είναι να γνωρίζετε. Όταν κυκλοφορείτε με τη μετάδοση στην αυτόματη θέση, και την επιλογή D για οικονομία, καταλήγετε να κυκλοφορείτε με το μοτέρ σχεδόν κρεμασμένο. Μέχρι να το συνηθίσετε, θα έχετε την αίσθηση πως το Integra… υπολειτουργεί, ή είναι έτοιμο να σκορτσάρει –πράγμα που δεν θα γίνει ποτέ όμως. Το τελευταίο γνώρισμα, και το σημαντικότερο ίσως, είναι πως το DCT εμφανίζει μια σχετική υστέρηση ανταπόκρισης, όταν την ώρα που οδηγείτε χαλαρά, χρειαστείτε όλο το διαθέσιμο γκάζι, και στρίψετε το γκριπ στο τέρμα. Μέχρι να αντιδράσει, και να κατεβάσει ταχύτητα, περνάει λίγος χρόνος, που σε κατάσταση ανάγκης πιθανώς να σας είχε φανεί κρίσιμος. Έχετε λοιπόν υπόψη σας αυτή την καθυστέρηση, ώστε να μην βρεθείτε μπροστά σε δυσάρεστες εκπλήξεις. Η κόρνα είναι λίγο χλιαρή σε ένταση, ενώ τα φώτα είναι πολύ δυνατά, και με σωστή δέσμη. Περιέργως, το κέντρο του τιμονιού είναι κούφιο κάτω από το κάλυμμα του, και έχεις την εντύπωση πως από κάπου θα ανοίγει για να αποκαλυφθεί κάποιο… ντουλαπάκι, αλλά κάτι τέτοιο δε συμβαίνει. Προσοχή θα χρειαστεί στο κόψιμο του τιμονιού –που δεν είναι πολύ μεγάλο, και στο βάρος, που θα φανεί ιδιαίτερα στις επιτόπιες μανούβρες, ή στην περίπτωση που το Integra γείρει στο πλάι. Και αν είστε κάτω από 1.70, τότε θα βρείτε τη σέλα του αναβάτη, ψηλή.
Πώς τα jeans με Kevlar άλλαξαν το παιχνίδι στην προστασία;
Morbidelli F352: Έφτασε στην Ελλάδα το νέο naked με 41 άλογα
200άρια scooter με την καλύτερη επίδοση στο 0-80 χλμ./ώρα
QJ Motor SRV 400VS: Η νέα Cruiser της QJ Motor που θα δούμε στην EICMA
Honda V3R Turbo: Νέος κινητήρας V3 και ηλεκτρικό turbo στην EICMA 2025 (ΒΙΝΤΕΟ)
Yamaha Tracer 9GT Y-AMT - Test
BMW C400 GT 2025: Νέα ηλεκτρονικά και έξτρα αποθηκευτικός χώρος
Ducati DesertX 2026: Σειρά από κατασκοπευτικές φωτογραφίες και φήμες για τη νέα «βασίλισσα»
Morbidelli T502X: Έφτασε το νέο Ιταλικό Adventure για την Α2 κατηγορία
Nordcode Quartz: Ελαφρύ, καθημερινό μπουφάν με θήκες για προστασίες
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.