Το κοιτάς από την αριστερή πλευρά. Το κοιτάς από τη δεξιά. Το κοιτάς στα μάτια. Το κοιτάς από πίσω. Καθαρές γραμμές, ποιοτικά πλαστικά, βαθιά βαφή. Άψογη συναρμογή όλων των μερών. Σύγχρονο design, που παίρνει φωτιά όταν το κοιτάς από πίσω, σε γωνία τριών τετάρτων, καθώς θυμίζει μυώδη sport μοτοσικλέτα. Από το πλάι μοιάζει πιο πολύ με scooter, αν και οι μεγάλοι τροχοί ξαφνιάζουν, όπως ξαφνιάζει και το τελικό μοτοσικλέτας, και τα έξυπνα βαμμένα πλαστικά που θέλουν να μοιάσουν με κτηνώδες πλαίσιο δυο δοκών αλουμινίου. Προσέξτε και τα κάρτερ του κινητήρα, που ξεπροβάλουν όμορφα από τα πλαϊνά πλαστικά. Η ουρά του είναι ψηλά, φανερώνοντας περήφανα την τεχνολογική υπεροχή που κρύβει ο σχεδιασμός μοτοσικλέτας. Μιλάμε φυσικά για το ελεύθερο από κινητήρα ψαλίδι, αφού το Integra έχει το μοτέρ μπροστά, όπως στις μοτοσικλέτες, την αλυσίδα στη μετάδοση, και το μονό πίσω αμορτισέρ, κομπλέ με μοχλικό. Η σέλα του αναβάτη είναι μεγάλη και φαρδιά, ενώ δυστυχώς του συνεπιβάτη γίνεται αρκετά πιο στενή, διαθέτοντας και λιγότερο αφρώδες. Αυτό για να μη χαλάσουν οι sport γραμμές του συνόλου. Τουλάχιστον ο συνεπιβάτης έχει δυο εργονομικές χειρολαβές που κάνουν πιο εύκολη τη διαβίωση του πάνω στο Integra. Η σέλα τώρα, δεν ανοίγει από τον κεντρικό διακόπτη (φάουλ), ενώ δεν διαθέτει εσωτερικό φως. Πταίσματα τα προηγούμενα, όμως δυστυχώς η μικρή χωρητικότητα του αποθηκευτικού χώρου της σέλας δεν είναι καθόλου πταίσμα. Έτσι, θα χωρέσετε μόνο ένα ιδιαίτερα μικρό jet κράνος –τουλάχιστον υπάρχει έξοδος ρεύματος για φόρτιση ηλεκτρικών συσκευών. Το μικρό ντουλαπάκι στο αριστερό πλαϊνό θα χωρέσει λίγα ψιλά, και ένα πακέτο χαρτομάντιλα, ενώ δεξιά βρίσκεται το δυνατό χειρόφρενο. Οι καθρέπτες είναι πολύ καλοί, προσφέροντας μεγάλο οπτικό πεδίο, ενώ και η ζελατίνα του βασικού εξοπλισμού είναι χορταστικά, και αποτελεσματικά ψηλή. Οι διακόπτες στα γκριπ είναι υπερσύγχρονοι, βγαλμένοι από το VFR 1200. Η ψηφιακή οθόνη είναι σχετικά μικρή σε διαστάσεις -παρόλα αυτά ευδιάκριτη-, έχει όμορφο λευκό φωτισμό, όμως οι ενδείξεις της θα μπορούσαν να είναι και πλουσιότερες. Όπως έχουν τα πράγματα, αυτές περιλαμβάνουν δυο μερικούς χιλιομετρητές, δείκτη καυσίμου, ρολόι, στροφόμετρο και κοντέρ. Οι λυχνίες είναι οι εξής: μεγάλης σκάλας φώτων, φλας και αλάρμ, χειρόφρενου, ψεκασμού, λαδιού, νεκράς, θερμοκρασίας, HISS (Honda Ignition Security System), και ABS. Η τοποθέτηση του κόκκινου στις πολύ χαμηλές 6.500σαλ. δείχνει με σαφήνεια την υποτετράγωνη κατασκευή του κινητήρα, και σε προϊδεάζει για την εκπληκτική οικονομία καυσίμου που θα παρατηρήσεις μόλις χρειαστεί να ανεφοδιάσεις και πάλι το Integra.
Τα οικονομικότερα σε κατανάλωση σκούτερ μέχρι 200κ.εκ με 16άρη μπροστινό τροχό
QJMotor SQ 200 Top Box: Πρακτικότητα, άνεση και τεχνολογία με νέα μειωμένη τιμή
Test βαλίτσα αλουμινίου Rebel: 45 λίτρα σε ανθεκτική κατασκευή
Κακοκαιρία Byron: Τι ισχύει για την απουσία εργαζομένων – Τι λένε νομικοί και εργατολόγοι
Κακοκαιρία Byron: Κλειστοί δρόμοι και σοβαρά προβλήματα σε όλη την Αττική
Η Ευρώπη προς άρση των υποχρεωτικών τεχνικών ελέγχων στα δίτροχα
Ένταση στο υπουργείο Μεταφορών: Καρεκλοπόλεμος και χημικά μεταξύ οδηγών ταξί και ΕΛΑΣ
Ακινητοποιημένα φορτηγά και απεργία οδηγών: Ανοίγει νέο μέτωπο για τον Κηφισσό
CHIGEE AIO-5 LITE smart riding display
Test μεταχειρισμένου-Benelli TRK 502 (2020-2024)
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.