Το κοιτάς από την αριστερή πλευρά. Το κοιτάς από τη δεξιά. Το κοιτάς στα μάτια. Το κοιτάς από πίσω. Καθαρές γραμμές, ποιοτικά πλαστικά, βαθιά βαφή. Άψογη συναρμογή όλων των μερών. Σύγχρονο design, που παίρνει φωτιά όταν το κοιτάς από πίσω, σε γωνία τριών τετάρτων, καθώς θυμίζει μυώδη sport μοτοσικλέτα. Από το πλάι μοιάζει πιο πολύ με scooter, αν και οι μεγάλοι τροχοί ξαφνιάζουν, όπως ξαφνιάζει και το τελικό μοτοσικλέτας, και τα έξυπνα βαμμένα πλαστικά που θέλουν να μοιάσουν με κτηνώδες πλαίσιο δυο δοκών αλουμινίου. Προσέξτε και τα κάρτερ του κινητήρα, που ξεπροβάλουν όμορφα από τα πλαϊνά πλαστικά. Η ουρά του είναι ψηλά, φανερώνοντας περήφανα την τεχνολογική υπεροχή που κρύβει ο σχεδιασμός μοτοσικλέτας. Μιλάμε φυσικά για το ελεύθερο από κινητήρα ψαλίδι, αφού το Integra έχει το μοτέρ μπροστά, όπως στις μοτοσικλέτες, την αλυσίδα στη μετάδοση, και το μονό πίσω αμορτισέρ, κομπλέ με μοχλικό. Η σέλα του αναβάτη είναι μεγάλη και φαρδιά, ενώ δυστυχώς του συνεπιβάτη γίνεται αρκετά πιο στενή, διαθέτοντας και λιγότερο αφρώδες. Αυτό για να μη χαλάσουν οι sport γραμμές του συνόλου. Τουλάχιστον ο συνεπιβάτης έχει δυο εργονομικές χειρολαβές που κάνουν πιο εύκολη τη διαβίωση του πάνω στο Integra. Η σέλα τώρα, δεν ανοίγει από τον κεντρικό διακόπτη (φάουλ), ενώ δεν διαθέτει εσωτερικό φως. Πταίσματα τα προηγούμενα, όμως δυστυχώς η μικρή χωρητικότητα του αποθηκευτικού χώρου της σέλας δεν είναι καθόλου πταίσμα. Έτσι, θα χωρέσετε μόνο ένα ιδιαίτερα μικρό jet κράνος –τουλάχιστον υπάρχει έξοδος ρεύματος για φόρτιση ηλεκτρικών συσκευών. Το μικρό ντουλαπάκι στο αριστερό πλαϊνό θα χωρέσει λίγα ψιλά, και ένα πακέτο χαρτομάντιλα, ενώ δεξιά βρίσκεται το δυνατό χειρόφρενο. Οι καθρέπτες είναι πολύ καλοί, προσφέροντας μεγάλο οπτικό πεδίο, ενώ και η ζελατίνα του βασικού εξοπλισμού είναι χορταστικά, και αποτελεσματικά ψηλή. Οι διακόπτες στα γκριπ είναι υπερσύγχρονοι, βγαλμένοι από το VFR 1200. Η ψηφιακή οθόνη είναι σχετικά μικρή σε διαστάσεις -παρόλα αυτά ευδιάκριτη-, έχει όμορφο λευκό φωτισμό, όμως οι ενδείξεις της θα μπορούσαν να είναι και πλουσιότερες. Όπως έχουν τα πράγματα, αυτές περιλαμβάνουν δυο μερικούς χιλιομετρητές, δείκτη καυσίμου, ρολόι, στροφόμετρο και κοντέρ. Οι λυχνίες είναι οι εξής: μεγάλης σκάλας φώτων, φλας και αλάρμ, χειρόφρενου, ψεκασμού, λαδιού, νεκράς, θερμοκρασίας, HISS (Honda Ignition Security System), και ABS. Η τοποθέτηση του κόκκινου στις πολύ χαμηλές 6.500σαλ. δείχνει με σαφήνεια την υποτετράγωνη κατασκευή του κινητήρα, και σε προϊδεάζει για την εκπληκτική οικονομία καυσίμου που θα παρατηρήσεις μόλις χρειαστεί να ανεφοδιάσεις και πάλι το Integra.
Τα πιο προσιτά retro 125άρια scooter με ABS στο σύστημα πέδησης
Royal Enfield Guerilla 450 - Test
Morbidelli C652V: Το νέο ιταλικό cruiser έρχεται με δικύλινδρο V κινητήρα 650cc
Royal Enfield Himalayan 750: Κατασκοπευτικές φωτογραφίες λίγο πριν την EICMA
Επιστρέφει η Repsol στα MotoGP το 2026 αλλά όχι με τη Honda!
Morbidelli T352X: “Μικρό” adventure, 180 κιλά γεμάτο και με 41 ίππους
Morbidelli Days 2025: Εγκαίνια στο νέο εργοστάσιο και επιστροφή στους αγώνες
KTM 790 Adventure MY24: Πλέον με νέα μειωμένη τιμή και δώρο το Tech Pack
Anorak αδιάβροχη καπαρντίνα Street® x-long
Anorak αδιάβροχο κοστούμι Street® long
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.