Προσωπική μου γνώμη είναι πως το Integra υποφέρει τουλάχιστον στην πρώτη γνωριμία, από τα αρκετά παραπανίσια… USP που το έχει φορτώσει η Honda. Λέγοντας USP, εννοούμε τα Unique Sales Points, τα Μοναδικά Δυνατά του Σημεία, τις ξεχωριστές ιδιότητες που διαθέτει το Integra, για να το βοηθήσουν να φανεί… ακαταμάχητο στους αγοραστές. Ας τα δούμε εν τάχει. Πρώτο USP; «Motorcycle Performance», δηλαδή «επιδόσεις μοτοσικλέτας», όπως διατείνεται η Honda. Τι δίνει στο Integra επιδόσεις μοτοσικλέτας; Μα φυσικά η χωροταξική διάταξη κινητήρα, πλαισίου, και αναρτήσεων, που διαμορφώνεται με αμιγώς μοτοσικλετιστικό τρόπο. Δηλαδή, ο κινητήρας μπροστά, στιβαρό πλαίσιο ανοιχτό από κάτω, τροχοί 17 ιντσών, τελική μετάδοση με αλυσίδα, ψαλίδι που δεν βαρύνεται από κινητήρα όπως στα scooter, και μονό, κεντρικά τοποθετημένο αμορτισέρ με μοχλικό! Πρόκειται για πραγματικό χωροταξικό θρίαμβο, και έχει σαφές αντίκρισμα στην εκπληκτική οδική συμπεριφορά του δικύκλου. Δεύτερο USP; «Scooter Accessibility», πάλι σύμφωνα με τη Honda, δηλαδή «Προσβασιμότητα Scooter». Τι κάνει το Integra προσβάσιμο και φιλικό για όλους; Τα -έστω και μεταλλαγμένα- στοιχεία ευκολίας που δανείζεται από την πλατφόρμα των scooter. Δηλαδή η απουσία συμπλέκτη, η αυτόματη μετάδοση -επιπλέον εδώ έχουμε και επιλογή για χειροκίνητη μετάδοση με δύο κουμπιά-, οι αποθηκευτικοί χώροι, και η προστασία από τα στοιχεία της φύσης -ποδιά, ψηλή ζελατίνα. Και φτάνουμε στο τρίτο USP, που κατά τη γνώμη μου, σκιάζεται πολύ άδικα από αυτά τα πρώτα δύο. Αυτό το τρίτο Μοναδικό Στοιχείο του Integra δεν είναι άλλο από τον εκπληκτικό, ολοκαίνουργιο κινητήρα του.
Νέα Triumph Trident 800: Στην τελική ευθεία – αναμονή για την EICMA 2025
Royal Enfield Goan Classic 350: Νέα συλλεκτική έκδοση με 100 μονάδες!
Ather Redux: Φουτουριστικό ηλεκτρικό scooter που αλλάζει θέση οδήγησης (ΒΙΝΤΕΟ)
BMW G 310 RR 2025: Η πιο προσιτή supersport της BMW ανανεώνεται
Είναι δίκαια τα πρόστιμα σε ηλεκτρικά πατίνια συγκριτικά με τις μοτοσυκλέτες;
Test Fly Trekker: ADV κράνος με motocross στοιχεία και προηγμένο αερισμό
Παρουσίαση Suzuki DR-Z4S & DR-Z4SM στην Ελλάδα (ΒΙΝΤΕΟ)
Νέος ΚΟΚ: Μόνιμη αφαίρεση διπλώματος για οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ
Πώς σου γλιτώνουν χρήματα τα καλής ποιότητας ελαστικά;
Italjet Dragster 700 Twin: Καινοτόμο σύστημα ρύθμισης στο πίσω αμορτισέρ
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.