Επιλογή οικονομίας
Τιμή: 2.990 ευρώ
+: Επιλογή χαρτογράφησης, κατανάλωση, άνεση
-: Ενδοτικότητα πιρουνιού, συμπεριφορά υπό πίεση
Κινητήρας
Ο μονοκύλινδρος και υγρόψυκτος κινητήρας με τις τέσσερις βαλβίδες και τις επιδόσεις των 19 ίππων στις 9.000 σ.α.λ. και των 1,7 kgm ροπής στις 7.000 σ.α.λ. ξεχωρίζει ανάμεσα στον ανταγωνισμό, κυρίως λόγω του ότι είναι ο μοναδικός στην κατηγορία που διαθέτει σύστημα επιλογής χαρτογράφησης.
Οι δύο επιλογές, Sport και Eco, παίζουν η καθεμιά το δικό της σημαντικό ρόλο. Η Sport έχει ως αποτέλεσμα την καλύτερη εκμετάλλευση του κινητήρα, με αμεσότερες αποκρίσεις του γκαζιού, γρηγορότερο ανέβασμα των στροφών και μεγαλύτερη προθυμία στο υψηλό φάσμα λειτουργίας. Η Eco φροντίζει για τη χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου, παραχωρώντας κάποια από τα πιο «κοφτερά» χαρακτηριστικά της λειτουργίας του κινητήρα. Αποτέλεσμα αυτού είναι όντως, η μειωμένη κατανάλωση, την οποία στη δοκιμή μετρήσαμε κατά 0,7 λίτρα χαμηλότερη, σε σχέση με αυτή της επιλογής sport.
Οδηγώντας
Ένα από τα πιο εύκολα καθήκοντα πάνω στο Scarabeo 200 i.e. είναι να διαπιστώσεις τον ομογενή χαρακτήρα του scooter συνολικά. Το δεύτερο στοιχείο αφορά στις δυνατότητές του σε σπορτίφ οδήγηση που είναι μειωμένες. Ειδικά μέσα στην πόλη και σε χαμηλές ταχύτητες, το τιμόνι θα δώσει μια βαριά αίσθηση και δύσκολα θα εμπιστευθείς το Scarabeo για γρήγορο σλάλομ ανάμεσα στα αυτοκίνητα. Αν, όμως, δεν πιέσεις πολύ το ιταλικό scooter, θα σε αποζημιώσει όπως αυτό ξέρει καλύτερα: με άνεση και καλή προστασία από τον αέρα, ευελιξία και φιλική συμπεριφορά που, ναι μεν δεν είναι δεκτική στην πίεση, αλλά κατορθώνει να σε βγάλει ασπροπρόσωπο μέσα στην πόλη και λίγο έξω από αυτή.
Στην τελευταία περίπτωση, μάλιστα, θα εκτιμήσεις τα ικανοποιητικά για την κατηγορία επίπεδα σταθερότητας. Αν και δε μπορεί να χαρακτηριστεί απόλυτα σταθερό, όπως, για παράδειγμα, το συνονόματό του στα 300 κ.εκ., το Scarabeo 200 δε θα προβληματίσει με τα χαμηλά επίπεδα ταλαντώσεων που θα παρουσιάσει. Η ασφάλεια στις μεγάλες ταχύτητες ενισχύεται και από τα καλά του φρένα, τα οποία δε θα αντιμετωπίσουν πρόβλημα στην επιβράδυνση του scooter, ακόμη κι όταν στο κοντέρ του βρίσκονται τριψήφιες ενδείξεις. Σε αυτόν τον τομέα θα συνεισφέρουν σημαντικά και τα πολύ καλά ελαστικά της Michelin, τα City Grip.
Βαθμολογία: Ενεργητική ασφάλεια: 7, Οδική συμπεριφορά: 7, Κινητήρας-μετάδοση: 7, Φρένα: 7, Ποιότητα Κατασκευής: 7, Άνεση: 7, Κατανάλωση: 9, Τιμή-εξοπλισμός: 8, Σύνολο: 7,38
| Κινητήρας | 4T, 1Κ, Y/Ψ, 4Β |
| Κυβισμός (κ.εκ.) | 181 |
| Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) | 19/9.000 |
| Ροπή (kgm/σ.α.λ.) | 1.7/7.000 |
| Τροφοδοσία | Ηλ. Ψεκασμός |
| Χωρητ. Ρεζερβουάρ / ρεζέρβας (λίτρα) | 7,5 |
| Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) | 3,5 (eco) / 4,2 (sport) |
| Βάρος (kg, κενό) | Δ.Α. |
| Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 135 |
EMW Lucking Pro 2 Batteries 2025
EICMA 2025 - Harley-Davidson Street Glide 2026: Με νέο σχεδιασμό , 107 ίππους και φουλ ηλεκτρονικά
EICMA 2025 - Lifan KPV 125/150: Νέο Adventure Scooter σε δύο εκδόσεις με μεγάλο ρεζερβουάρ
Zontes ZT552T-S & ZT552T-Z: Τα πρώτα δικύλινδρα GT scooter της Zontes στην EICMA 2025
EICMA 2025 - LETBE 282: Νέο μικρό Adventure με δικύλινδρο κινητήρα και 20 λίτρα ρεζερβουάρ
Τα 300άρια scooter με το καλύτερο 0-100 χλμ./ώρα έως 4.500 ευρώ
EICMA 2025 - LETBE 180L: Νέο dualsport με 21 ίντσες τροχό εμπρός και ανεστραμμένο πιρούνι
EICMA 2025 – Harley Davidson Road Glide 2026: Με νέα εμφάνιση και πλούσια ηλεκτρονικά βοηθήματα
Test LS2 Challenger II: Ελαφρύ και άνετο τουριστικό κράνος με HPFC κέλυφος
H Eλληνική DNA High Performance Filters και φέτος στην EICMA 2025
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.