Το όραμα της Honda
Τιμή: 1.940 ευρώ
+: Κατανάλωση, ποιότητα, ευελιξία
-: Λιτός εξοπλισμός
Το όραμα της Honda που αποτυπώνεται πάνω στο Vision έχει να κάνει με την οικονομία, την αξιοπιστία και την πρακτικότητα. Και το μικρόσωμο scooter κάνει τα πάντα για να τη δικαιώσει!
Εργονομία/ Χώροι
Το Vision αποτελεί άλλο ένα μοντέλο που το έχει ακουμπήσει το μαγικό ραβδάκι της Honda. Αυτό σημαίνει ότι, επάνω στη σέλα του και παρά τις compact διαστάσεις του, θα βολευτούν αναβάτες διαφορετικού σωματότυπου και ύψους τουλάχιστον μέχρι 1,85 μ. Κοιτάζοντας προς τα κάτω και καθισμένος στη σκληρή σέλα που τελικά δεν κουράζει για χρήση μέσα στην πόλη, ο αναβάτης βλέπει πως έχει αρκετό χώρο για τα πόδια του, ενώ και το τιμόνι βρίσκεται σε σωστή απόσταση από τον κορμό. Και στον τομέα των αποθηκευτικών χώρων όμως, το Vision τα καταφέρνει αρκετά καλά, αφού κάτω από τη σέλα μπορεί κάποιος να χωρέσει ένα jet κράνος και ολίγα μικροπράγματα. Η εικόνα συμπληρώνεται από δύο μικρά ανοίγματα στο χώρο της ποδιάς για να τοποθετήσετε κάτι που χρειάζεστε άμεσα και ένα μικρό γάντζο από τον οποίο μπορείτε να κρεμάσετε μία αρκετά μεγάλη τσάντα χάρη στην επίπεδη ποδιά. Απουσιάζει, όμως, το κλασικό ντουλαπάκι που κλειδώνει, και αυτό είναι το μόνο μας παράπονο σε αυτόν τον τομέα.
Οδηγώντας
Στο δρόμο, το scooter της Honda είναι ακριβώς ό,τι περιμένει κανείς από ένα δίκυκλο με αυτές τις διαστάσεις. Η κίνηση στους δρόμους της πόλης δεν το απασχολεί καθόλου. Έχει φτιαχτεί για αυτούς τους δρόμους και κάνει ό,τι μπορεί για να το αποδείξει στον αναβάτη του. Το ιδιαίτερα μικρό μεταξόνιο και το αντίστοιχο πλάτος, το βοηθούν να ελίσσεται αστραπιαία ακόμη και με δύο άτομα επάνω στη σέλα, ενώ το βάρος κάνει την εμφάνισή του μόνο στα χαρτιά. Από το φανάρι θα ξεκινήσει ζωηρά επιταχύνοντας γρήγορα μέχρι τα 60 περίπου χλμ./ώρα., τα 90 τα έχει ψωμοτύρι, ενώ από εκεί και πάνω η ταχύτητά του εξαρτάται από την κλίση του δρόμου και την ταχύτητα του αέρα. Σε ευνοϊκές συνθήκες πάντως, θα δείξει μέχρι και 110 χλμ.ώρα, οπότε και επεμβαίνει διακριτικά ο κόφτης. Αυτό που εντυπωσιάζει πάνω στη σέλα του Vision, είναι η ενιαία αίσθηση που δίνει στον αναβάτη του και φυσικά, η ταχύτητα που αλλάζει πορεία, είτε με αργούς ρυθμούς, είτε κοντά στην τελική του αποτελώντας προέκταση του αναβάτη του. Στον αυτοκινητόδρομο, θα κινηθεί ακλόνητα και με ταχύτητες μεταξύ 90-100 χλμ.ώρα.
Βαθμολογία: Ενεργητική ασφάλεια:8, Οδική συμπεριφορά: 8, Κινητήρας-μετάδοση: 7, Φρένα: 8, Ποιότητα Κατασκευής: 8, Άνεση: 7, Κατανάλωση: 9, Τιμή-εξοπλισμός: 7, Σύνολο: 7,75
Κινητήρας | 4T, 1Κ, Α/Ψ, 2β |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 108 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | 8,3/8.000 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) | 0,9/6.500 |
Τροφοδοσία | ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ / ρεζέρβας (λίτρα) | 5,5 |
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) | 2,7 |
Βάρος (kg) | 102 |
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 105 |
Μπορούν τα ηλεκτρικά σκούτερ να γίνουν τα βασικά οχήματα πόλης;
Παπιά 125 κυβικών έως 2.500 ευρώ
Η επίδραση των βελτιώσεων στην αξία της μοτοσυκλέτας
Gemini Gemma 125: Με τιμή κάτω από 2000 ευρώ
Progrip χειρολαβές 791 Cross 22/25 115mm
Progrip χειρολαβές 722 (αφρώδες υλικό) Street μαύρες 22/25 125mm
HYPER-X Powersport Batteries - SLA Series
Παράνομα συνεργεία: Αναγκαία ή μάστιγα;
«Κόλλημα» στη ρόδα του μπροστά: Γιατί πρέπει να αποφεύγεται;
Test Yamaha XMAX Tech Max 125 2023
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr