Χώρος=άνεση²
Τιμή: 2.390 ευρώ
+: Χώροι, άνεση, σταθερότητα
-: Ισχύς χαμηλά, αίσθηση φρένων
Η άνεση αποτελεί βασική προτεραιότητα του E-Space, κάτι που γίνεται φανερό και από το όνομά του. Το scooter της Lifan, όμως, προσφέρει κι άλλα, εκτός από χώρους και άνεση.
Κινητήρας
Ο κινητήρας των 125 κ.εκ. είναι υδρόψυκτος και διαθέτει τα απαραίτητα αποθέματα ισχύος για κίνηση στην πόλη. Αποδίδει 13 ίππους στις 8.750 σ.α.λ. και 1 kgm ροπής στις 6.500 σ.α.λ.. Οι επιδόσεις αυτές δεν το κατατάσσουν στα ισχυρότερα της κατηγορίας του, αλλά ούτε και στα πιο αδύναμα. Βρίσκεται κάπου στη μεσαία κλίμακα της κατηγορίας, όσον αφορά στις επιδόσεις, παρά το γεγονός ότι ξεπερνά πολλά 125άρια σε όγκο και χώρους.
Η λειτουργία του, όμως, δεν μπορεί να χαρακτηριστεί ιδανική. Λόγω του βάρους, η εκκίνηση και η κίνηση στις χαμηλές στροφές λειτουργίας είναι άνευρες και μόνο κάπου στις μεσαίες στροφές θα φανεί λίγο πιο δυναμικό. Αντίστοιχα, μόλις οι στροφές ανέβουν και ξεπεράσουν το αγαπημένο φάσμα των 125αριών, οι επιδόσεις αρχίζουν σιγά-σιγά να στερεύουν. Συνολικά, όμως, ο κινητήρας κινεί με αξιοπρέπεια το μεγαλόσωμο E-Space. Απλά θα πρέπει ο αναβάτης του να κινηθεί σε σχετικά χαλαρούς ρυθμούς και να μην επιχειρήσει να κυνηγήσει παπιά ή άλλα scooter στο φανάρι.
Οδηγώντας
Ο αναβάτης θα βολευτεί αμέσως στη σέλα του και θα κουβαλήσει τα περισσότερα από τα προσωπικά του αντικείμενα μαζί. Μέσα στην κίνηση θα περάσει ανάμεσα από ακινητοποιημένα αυτοκίνητα, αλλά δε θα αργήσει να βρει έναν διάδρομο από τον οποίο δε χωράει. Επιπλέον, στις χαμηλές στροφές λειτουργίας, ο κινητήρας θα φανεί αδύναμος και, στις επιτόπιες μανούβρες, το τιμόνι βαρύ. Το E-Space, όμως, θα κάνει τη δουλειά του κι ας μην ικανοποιήσει απόλυτα. Αργότερα, όταν το κυκλοφοριακό κοπάσει και ο δρόμος ανοίξει μπροστά του, το scooter της Lifan θα πάρει το αίμα του πίσω. Εκεί, η λειτουργία του κινητήρα βελτιώνεται και τα κιλά του scooter μοιάζουν να εξαφανίζονται σταδιακά. Ωστόσο, σε περίπτωση που ο αναβάτης επιχειρήσει να πιέσει το E-Space, τα κιλά αυτά θα υπενθυμίσουν την παρουσία τους.
Και έξω από την πόλη, το E-Space θα κινηθεί άνετα, αλλά δε θα εντυπωσιάσει. Αυτό οφείλεται κυρίως στην εξάντληση της ισχύος του κινητήρα σχετικά νωρίς. Τα 120 χλμ./ώρα της τελικής, όμως, θα έρθουν σχετικά εύκολα. Από την άλλη, όμως, το E-Space είναι σταθερό σε μεγάλες ταχύτητες και ο αναβάτης περισσότερο θα… ακούσει παρά θα νιώσει κραδασμούς.
Βαθμολογία: Ενεργητική ασφάλεια: 7, Οδική συμπεριφορά: 7, Κινητήρας-μετάδοση: 8, Φρένα: 7, Ποιότητα Κατασκευής: 7, Άνεση: 8, Κατανάλωση: 8, Τιμή-εξοπλισμός: 7, Σύνολο: 7,25
Κινητήρας | 4T, 1Κ, Y/Ψ,4Β |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 125 |
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) | 13/8750 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) | 1/6.500 |
Τροφοδοσία | Καρμπιρατέρ |
Χωρητ. Ρεζερβουάρ / ρεζέρβας (λίτρα) | 12 |
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) | 4 |
Βάρος (kg, κενό) | 170 |
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 120 |
«Δεν τις φτιάχνουν όπως παλιά»;
Daytona Velos R125: Ψηλά σε απόδοση φρένων και σε πρακτικές λύσεις
Ανεβαίνεις δικάβαλο ή ούτε να το σκεφτείς;
Υπάρχουν άχρηστα συστήματα στις μοτοσυκλέτες;
Moto Guzzi V7 Stone: Εκμοντερνισμένο ρετρό με εγκάρσιο V2 κινητήρα 90°
8 E-Scooter με αυτονομίες πάνω από 100 χιλιόμετρα
Aprilia Tuono 125 2025: Το νέο «σπίρτο» της Aprilia με τιμή 5.299 ευρώ
Υπάρχει κίνδυνος να οδηγούμε με αναμμένο λαμπάκι βενζίνης;
Zontes D350: Euro5+ με 37 ίππους και traction control
Απίστευτο: Η Τροχαία αντί για πρόστιμο σου κάνει δώρο ένα κράνος
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr