Επαναφέρει τη διασκέδαση!
Τιμή: 1.750 ευρώ
+: Τιμή, ευελιξία, εμφάνιση
-: Κραδασμοί κοντά στην τελική του ταχύτητα, αίσθηση φρένων
Η επιστροφή του Typhoon 125 χάρισε σε πολλούς ένα χαμόγελο νοσταλγίας, αλλά το μικρόσωμο scooter δεν κοιτά το παρελθόν. Έχει στραμμένο το βλέμμα του στο μέλλον.
Αισθητική
Η μάσκα του Typhoon έγινε πιο αιχμηρή και διαθέτει περισσότερες γωνίες. Ο επανασχεδιασμός των πλαστικών προσφέρει μεγαλύτερο όγκο στο μπροστινό μέρος του Typhoon, χωρίς, ωστόσο, να επηρεάζονται αρνητικά οι διαστάσεις ή το βάρος του. Κάτι παρόμοιο συμβαίνει και πίσω, σε μικρότερο βαθμό, όπου τις εντυπώσεις κλέβει η νέα ουρά με τις αιχμηρές χειρολαβές του συνεπιβάτη.
Η επιλογή της Piaggio, τέλος, να το κοσμήσει με νεανικά γραφικά κρίνεται, από το τελικό αποτέλεσμα, ιδιαίτερα επιτυχημένη. Κάθε χρώμα διαθέτει διαφορετικά γραφικά.
Οδηγώντας
Οι μικρές διαστάσεις του Typhoon και ο πανεύκολα διαχειρίσιμος όγκος του είναι τα δύο στοιχεία που καθορίζουν περισσότερο από καθετί άλλο τη συμπεριφορά του στο δρόμο. Το μικρόσωμο scooter θα τρέξει και θα χωθεί παντού. Επιπλέον, αν και στερείται σε γενικές γραμμές τις άμεσες επιταχύνσεις, η απόκριση του γκαζιού είναι ικανοποιητική και τα χιλιόμετρα στο κοντέρ ανεβαίνουν (έως ένα σημείο) με ευκολία.
Η αύξηση της διαμέτρου των τροχών, από την άλλη, από 10 σε 12 ίντσες, κάνουν το Typhoon πιο σταθερό σε κακό οδόστρωμα. Φυσικά, εδώ συμβάλλουν και οι καλές αναρτήσεις και τα φαρδιά ελαστικά – ωστόσο, η σχεδόν τρακτερωτή φύση τους προκαλεί αρκετούς κραδασμούς σε ταχύτητες κοντά στην τελική των 110 χλμ./ώρα. Στην πόλη, όμως, που τέτοιες ταχύτητες είναι πολύ σπάνιες, αποτελεί μια εξαιρετική λύση που βασίζεται στην ευκινησία, στο μικρό βάρος, στις μαζεμένες διαστάσεις και στην ικανοποιητική λειτουργία του εξοπλισμού του.
Βαθμολογία: Ενεργητική ασφάλεια: 7, Οδική συμπεριφορά: 8, Κινητήρας-μετάδοση: 7, Φρένα: 7, Ποιότητα Κατασκευής: 8, Άνεση: 7, Κατανάλωση: 8, Τιμή-εξοπλισμός: 8, Σύνολο: 7,50
Κινητήρας | 4T, 1Κ, A/Ψ,4Β |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 124 |
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) | 9,6/8.500 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) | 0,8/7.500 |
Τροφοδοσία | Καρμπιρατέρ |
Χωρητ. Ρεζερβουάρ / ρεζέρβας (λίτρα) | 7/1,5 |
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) | 3,9 |
Βάρος (kg, κενό) | Δ.Α. |
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 110 |
«Δεν τις φτιάχνουν όπως παλιά»;
Daytona Velos R125: Ψηλά σε απόδοση φρένων και σε πρακτικές λύσεις
Ανεβαίνεις δικάβαλο ή ούτε να το σκεφτείς;
Υπάρχουν άχρηστα συστήματα στις μοτοσυκλέτες;
Moto Guzzi V7 Stone: Εκμοντερνισμένο ρετρό με εγκάρσιο V2 κινητήρα 90°
8 E-Scooter με αυτονομίες πάνω από 100 χιλιόμετρα
Aprilia Tuono 125 2025: Το νέο «σπίρτο» της Aprilia με τιμή 5.299 ευρώ
Υπάρχει κίνδυνος να οδηγούμε με αναμμένο λαμπάκι βενζίνης;
Zontes D350: Euro5+ με 37 ίππους και traction control
Απίστευτο: Η Τροχαία αντί για πρόστιμο σου κάνει δώρο ένα κράνος
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr