Επαναφέρει τη διασκέδαση!
Τιμή: 1.750 ευρώ
+: Τιμή, ευελιξία, εμφάνιση
-: Κραδασμοί κοντά στην τελική του ταχύτητα, αίσθηση φρένων
Η επιστροφή του Typhoon 125 χάρισε σε πολλούς ένα χαμόγελο νοσταλγίας, αλλά το μικρόσωμο scooter δεν κοιτά το παρελθόν. Έχει στραμμένο το βλέμμα του στο μέλλον.
Αισθητική
Η μάσκα του Typhoon έγινε πιο αιχμηρή και διαθέτει περισσότερες γωνίες. Ο επανασχεδιασμός των πλαστικών προσφέρει μεγαλύτερο όγκο στο μπροστινό μέρος του Typhoon, χωρίς, ωστόσο, να επηρεάζονται αρνητικά οι διαστάσεις ή το βάρος του. Κάτι παρόμοιο συμβαίνει και πίσω, σε μικρότερο βαθμό, όπου τις εντυπώσεις κλέβει η νέα ουρά με τις αιχμηρές χειρολαβές του συνεπιβάτη.
Η επιλογή της Piaggio, τέλος, να το κοσμήσει με νεανικά γραφικά κρίνεται, από το τελικό αποτέλεσμα, ιδιαίτερα επιτυχημένη. Κάθε χρώμα διαθέτει διαφορετικά γραφικά.
Οδηγώντας
Οι μικρές διαστάσεις του Typhoon και ο πανεύκολα διαχειρίσιμος όγκος του είναι τα δύο στοιχεία που καθορίζουν περισσότερο από καθετί άλλο τη συμπεριφορά του στο δρόμο. Το μικρόσωμο scooter θα τρέξει και θα χωθεί παντού. Επιπλέον, αν και στερείται σε γενικές γραμμές τις άμεσες επιταχύνσεις, η απόκριση του γκαζιού είναι ικανοποιητική και τα χιλιόμετρα στο κοντέρ ανεβαίνουν (έως ένα σημείο) με ευκολία.
Η αύξηση της διαμέτρου των τροχών, από την άλλη, από 10 σε 12 ίντσες, κάνουν το Typhoon πιο σταθερό σε κακό οδόστρωμα. Φυσικά, εδώ συμβάλλουν και οι καλές αναρτήσεις και τα φαρδιά ελαστικά – ωστόσο, η σχεδόν τρακτερωτή φύση τους προκαλεί αρκετούς κραδασμούς σε ταχύτητες κοντά στην τελική των 110 χλμ./ώρα. Στην πόλη, όμως, που τέτοιες ταχύτητες είναι πολύ σπάνιες, αποτελεί μια εξαιρετική λύση που βασίζεται στην ευκινησία, στο μικρό βάρος, στις μαζεμένες διαστάσεις και στην ικανοποιητική λειτουργία του εξοπλισμού του.
Βαθμολογία: Ενεργητική ασφάλεια: 7, Οδική συμπεριφορά: 8, Κινητήρας-μετάδοση: 7, Φρένα: 7, Ποιότητα Κατασκευής: 8, Άνεση: 7, Κατανάλωση: 8, Τιμή-εξοπλισμός: 8, Σύνολο: 7,50
Κινητήρας | 4T, 1Κ, A/Ψ,4Β |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 124 |
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) | 9,6/8.500 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) | 0,8/7.500 |
Τροφοδοσία | Καρμπιρατέρ |
Χωρητ. Ρεζερβουάρ / ρεζέρβας (λίτρα) | 7/1,5 |
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) | 3,9 |
Βάρος (kg, κενό) | Δ.Α. |
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 110 |
Μπορούν τα ηλεκτρικά σκούτερ να γίνουν τα βασικά οχήματα πόλης;
Παπιά 125 κυβικών έως 2.500 ευρώ
Η επίδραση των βελτιώσεων στην αξία της μοτοσυκλέτας
Gemini Gemma 125: Με τιμή κάτω από 2000 ευρώ
Progrip χειρολαβές 791 Cross 22/25 115mm
Progrip χειρολαβές 722 (αφρώδες υλικό) Street μαύρες 22/25 125mm
HYPER-X Powersport Batteries - SLA Series
Παράνομα συνεργεία: Αναγκαία ή μάστιγα;
«Κόλλημα» στη ρόδα του μπροστά: Γιατί πρέπει να αποφεύγεται;
Test Yamaha XMAX Tech Max 125 2023
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr