Επαναφέρει τη διασκέδαση!
Τιμή: 1.750 ευρώ
+: Τιμή, ευελιξία, εμφάνιση
-: Κραδασμοί κοντά στην τελική του ταχύτητα, αίσθηση φρένων
Η επιστροφή του Typhoon 125 χάρισε σε πολλούς ένα χαμόγελο νοσταλγίας, αλλά το μικρόσωμο scooter δεν κοιτά το παρελθόν. Έχει στραμμένο το βλέμμα του στο μέλλον.
Αισθητική
Η μάσκα του Typhoon έγινε πιο αιχμηρή και διαθέτει περισσότερες γωνίες. Ο επανασχεδιασμός των πλαστικών προσφέρει μεγαλύτερο όγκο στο μπροστινό μέρος του Typhoon, χωρίς, ωστόσο, να επηρεάζονται αρνητικά οι διαστάσεις ή το βάρος του. Κάτι παρόμοιο συμβαίνει και πίσω, σε μικρότερο βαθμό, όπου τις εντυπώσεις κλέβει η νέα ουρά με τις αιχμηρές χειρολαβές του συνεπιβάτη.
Η επιλογή της Piaggio, τέλος, να το κοσμήσει με νεανικά γραφικά κρίνεται, από το τελικό αποτέλεσμα, ιδιαίτερα επιτυχημένη. Κάθε χρώμα διαθέτει διαφορετικά γραφικά.
Οδηγώντας
Οι μικρές διαστάσεις του Typhoon και ο πανεύκολα διαχειρίσιμος όγκος του είναι τα δύο στοιχεία που καθορίζουν περισσότερο από καθετί άλλο τη συμπεριφορά του στο δρόμο. Το μικρόσωμο scooter θα τρέξει και θα χωθεί παντού. Επιπλέον, αν και στερείται σε γενικές γραμμές τις άμεσες επιταχύνσεις, η απόκριση του γκαζιού είναι ικανοποιητική και τα χιλιόμετρα στο κοντέρ ανεβαίνουν (έως ένα σημείο) με ευκολία.
Η αύξηση της διαμέτρου των τροχών, από την άλλη, από 10 σε 12 ίντσες, κάνουν το Typhoon πιο σταθερό σε κακό οδόστρωμα. Φυσικά, εδώ συμβάλλουν και οι καλές αναρτήσεις και τα φαρδιά ελαστικά – ωστόσο, η σχεδόν τρακτερωτή φύση τους προκαλεί αρκετούς κραδασμούς σε ταχύτητες κοντά στην τελική των 110 χλμ./ώρα. Στην πόλη, όμως, που τέτοιες ταχύτητες είναι πολύ σπάνιες, αποτελεί μια εξαιρετική λύση που βασίζεται στην ευκινησία, στο μικρό βάρος, στις μαζεμένες διαστάσεις και στην ικανοποιητική λειτουργία του εξοπλισμού του.
Βαθμολογία: Ενεργητική ασφάλεια: 7, Οδική συμπεριφορά: 8, Κινητήρας-μετάδοση: 7, Φρένα: 7, Ποιότητα Κατασκευής: 8, Άνεση: 7, Κατανάλωση: 8, Τιμή-εξοπλισμός: 8, Σύνολο: 7,50
| Κινητήρας | 4T, 1Κ, A/Ψ,4Β |
| Κυβισμός (κ.εκ.) | 124 |
| Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) | 9,6/8.500 |
| Ροπή (kgm/σ.α.λ.) | 0,8/7.500 |
| Τροφοδοσία | Καρμπιρατέρ |
| Χωρητ. Ρεζερβουάρ / ρεζέρβας (λίτρα) | 7/1,5 |
| Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) | 3,9 |
| Βάρος (kg, κενό) | Δ.Α. |
| Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 110 |
EMW Lucking Pro 2 Batteries 2025
EICMA 2025 - Harley-Davidson Street Glide 2026: Με νέο σχεδιασμό , 107 ίππους και φουλ ηλεκτρονικά
EICMA 2025 - Lifan KPV 125/150: Νέο Adventure Scooter σε δύο εκδόσεις με μεγάλο ρεζερβουάρ
Zontes ZT552T-S & ZT552T-Z: Τα πρώτα δικύλινδρα GT scooter της Zontes στην EICMA 2025
EICMA 2025 - LETBE 282: Νέο μικρό Adventure με δικύλινδρο κινητήρα και 20 λίτρα ρεζερβουάρ
Τα 300άρια scooter με το καλύτερο 0-100 χλμ./ώρα έως 4.500 ευρώ
EICMA 2025 - LETBE 180L: Νέο dualsport με 21 ίντσες τροχό εμπρός και ανεστραμμένο πιρούνι
EICMA 2025 – Harley Davidson Road Glide 2026: Με νέα εμφάνιση και πλούσια ηλεκτρονικά βοηθήματα
H Eλληνική DNA High Performance Filters και φέτος στην EICMA 2025
Repsol λιπαντικό αναρτήσεων10W Qualifier Fork Oil
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.