Ολοκληρωμένο πακέτο
Τιμή: 5.430 ευρώ
+: Επιδόσεις, συμπεριφορά, ποιότητα
-: Τιμή αγοράς
Το SH 300i στην τελευταία του έκδοση κατάφερε να μας εντυπωσιάσει, αφού αποδείχθηκε ακόμη καλύτερο από το προηγούμενο μοντέλο. Ο ισχυρός κινητήρας, το εξελιγμένο σύστημα πέδησης και η ομοιογένεια που παρουσιάζει στο δρόμο είναι οι κύριοι λόγοι.
Εργονομία
Η εργονομία φαίνεται να βρίσκεται στη χρυσή τομή και το μέγεθος του αναβάτη πραγματικά δεν παίζει κανένα ρόλο. Με λίγα λόγια, όλοι θα νιώσουν άνετα πάνω στο SH. To ίδιο ισχύει και για το συνεπιβάτη, που δε θα δυσαρεστηθεί σε καμία περίπτωση έχοντας στη διάθεσή του, τόσο το μαξιλαράκι του top case για να στηρίζει την πλάτη του, όσο και τις πολύ πρακτικές χειρολαβές. Όσο για τα μαρσπιέ του τελευταίου, είναι ιεροσυλία να τα αποκαλούμε έτσι, αφού θυμίζουν περισσότερο… floorboards, παρά οτιδήποτε άλλο.
Κινητήρας
Ο ισχυρός υγρόψυκτος κινητήρας, ακούγεται ελάχιστα και παρουσιάζεται εξαιρετικά πολιτισμένος και αθόρυβος. Το CVT κιβώτιο εμπλέκει άμεσα στο άνοιγμα του γκαζιού και ο ψεκασμός παρουσιάζει γλυκιά απόκριση χωρίς καθυστέρηση. Η επιτάχυνση είναι απολαυστική μέχρι τα 120 χλμ/ώρα και τα 140 έρχονται για πλάκα, ανεξαρτήτως συνθηκών. Από εκεί και πάνω, αρκεί ο δρόμος να είναι επίπεδος και σύντομα θα φτάσεις στον κόφτη, που επεμβαίνει λίγο πριν την ένδειξη των 160 χλμ./ώρα.
Φρένα
Τα φρένα του SH είναι, με μία κουβέντα, πανίσχυρα. Από πολλά χιλιόμετρα και σε παρατεταμένο δυνατό φρενάρισμα, σου έρχεται σκοτοδίνη! Με τη χρησιμοποίηση και των δύο μανετών αποδίδουν τα μέγιστα και το C-ABS κάνει εξαιρετικά τη δουλειά του, ανεξαρτήτως συνθηκών. Είναι ένα στοιχείο του εξοπλισμού που το συνιστούμε ανεπιφύλακτα, καθώς η απόδοσή του δικαιολογεί μέχρι και το τελευταίο ευρώ του επιπλέον κόστους. Πάρτε το, έτσι και μείνετε ήσυχοι μια για πάντα όσον αφορά στα φρένα. Το C-ABS θα βρίσκεται πάντα εκεί και θα φροντίζει για εσάς.
Οδηγώντας
Το μικρό πλάτος και το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού, επιτρέπουν να τρυπώσεις και στο πιο μικρό πέρασμα, καταβάλλοντας ελάχιστη προσπάθεια στους συνεχείς ελιγμούς, χάρη στο εξαιρετικό ζύγισμα του πλαισίου. Σε δρόμο με στροφές, το SH είναι μία αποκάλυψη. Τo νέο πλαίσιο σε αφήνει να πάρεις μεγάλες κλίσεις και, όσο καλύτερη είναι η ποιότητα της ασφάλτου, τόσο πιο γρήγορα θα στρίψεις, βοηθούμενος και από τα πολύ καλά πρώτης τοποθέτησης ελαστικά της Bridgestone. Οι τροχοί δίνουν πολύ καλή πληροφόρηση για τα επίπεδα της πρόσφυσης και ο ρυθμός θα πρέπει να ανέβει σε πολύ υψηλά επίπεδα για να διαμαρτυρηθεί το SH. Τέλος, η σταθερότητα του ιαπωνικού scooter δεν κλονίζεται ούτε στην τελική του και το σχετικά κοντό μεταξόνιο, υπενθυμίζει με θετικό τρόπο την ύπαρξή του μόνο στην απότομη αλλαγή κατεύθυνσης.
Βαθμολογία: Ενεργητική ασφάλεια: 9, Οδική συμπεριφορά: 9, Κινητήρας-μετάδοση: 9, Φρένα: 9, Ποιότητα Κατασκευής: 9, Άνεση: 8, Κατανάλωση: 9, Τιμή-εξοπλισμός: 7, Σύνολο: 8,63
| Κινητήρας | 4T, 1Κ, Y/Ψ, 4Β |
| Κυβισμός (κ.εκ.) | 279,1 |
| Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | 27/8.500 |
| Ροπή (kgm/σ.α.λ.) | 2,7/6.000 |
| Τροφοδοσία | Ηλ. Ψεκασμός |
| Χωρητικότητα ρεζερβουάρ / ρεζέρβας (λίτρα) | 9 |
| Κατανάλωση (λίτρα/100 χλμ.) | 3,9 |
| Βάρος (kg) | 170 |
| Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 157 |
EMW Lucking Pro 2 Batteries 2025
EICMA 2025 - Harley-Davidson Street Glide 2026: Με νέο σχεδιασμό , 107 ίππους και φουλ ηλεκτρονικά
EICMA 2025 - Lifan KPV 125/150: Νέο Adventure Scooter σε δύο εκδόσεις με μεγάλο ρεζερβουάρ
Zontes ZT552T-S & ZT552T-Z: Τα πρώτα δικύλινδρα GT scooter της Zontes στην EICMA 2025
EICMA 2025 - LETBE 282: Νέο μικρό Adventure με δικύλινδρο κινητήρα και 20 λίτρα ρεζερβουάρ
Τα 300άρια scooter με το καλύτερο 0-100 χλμ./ώρα έως 4.500 ευρώ
EICMA 2025 - LETBE 180L: Νέο dualsport με 21 ίντσες τροχό εμπρός και ανεστραμμένο πιρούνι
EICMA 2025 – Harley Davidson Road Glide 2026: Με νέα εμφάνιση και πλούσια ηλεκτρονικά βοηθήματα
H Eλληνική DNA High Performance Filters και φέτος στην EICMA 2025
Repsol λιπαντικό αναρτήσεων10W Qualifier Fork Oil
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.