Μέσα στην πόλη, το Buddy θα βασιστεί σε μεγάλο βαθμό στην κοντή του κλιμάκωση. Ειδικά στην εκκίνηση από φανάρι, θα εκτοξευτεί και θα φύγει πρώτο. Η ίδια σπιρτάδα και το ανάλογο νεύρο θα εξακολουθήσουν να χαρακτηρίζουν το παπί της Lifan σε ολόκληρη την αστική του ζωή, χάρη στην κοντή κλιμάκωση, αλλά και τα ικανοποιητικά επίπεδα ροπής. Προσθέστε σε αυτά τα δύο και το χαμηλό βάρος του παπιού και σκεφτείτε με τι ρυθμούς θα αλωνίζετε στην πόλη.
Οι αποκρίσεις του γκαζιού είναι σχετικά απότομες και ίσως κουράσουν κάποιον που θα επιθυμούσε μια πιο χαλαρή βόλτα στο κέντρο της πόλης. Από την άλλη, όμως, θα χρησιμεύσουν στο παιχνίδι κάποιου πιο πιτσιρικά.
Η σπιρτάδα αυτή του κινητήρα, πάντως, μπορεί να υποστηριχθεί και από τον περιφερειακό εξοπλισμό, σε περίπτωση που ο αναβάτης επιλέξει την πιο σπορτίφ οδήγηση. Οι αναρτήσεις δε θα λυγίσουν εύκολα κάτω από πίεση και τα φρένα θα σταματήσουν άμεσα το παπί. Επομένως, και το (ασφαλές) παιχνίδι είναι στο πρόγραμμα του Buddy.
Εκτός, όμως, από τη συμπεριφορά του και τις παιχνιδιάρικες διαθέσεις του στην πόλη, το Buddy στηρίζεται σε δύο σημαντικά προσόντα του για να κερδίσει τη φιλία του αναβάτη του. Το πρώτο είναι η τιμή, η οποία κρίνεται αρκετά ανταγωνιστική, ενώ το δεύτερο είναι πως αποτελεί το μοναδικό παπί με 5ετή εγγύηση, γεγονός που αποτελεί ίσως το πιο ενδιαφέρον χαρακτηριστικό του παπιού της Lifan.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4Τ, 1Κ, Α/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.): 125
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 8,5/7.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 0.8/5.000
Βάρος (κιλά): 96
Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα): 110
Τιμή: 1.290 ευρώ



















Εξοπλισμός αναβάτη: Αll-season ή δύο σετ χειμώνα-καλοκαίρι;
Yamaha: Τρικύλινδρο Tenere στον ορίζοντα και πιθανή επιστροφή YZF-R1
BMW C 400 X: Ευελιξία 300αριου σε συσκευασία mega scooter
QJMotor στην EICMA 2025: Με καταιγισμό μοντέλων – Και τέσσερις παρουσίες που πραγματικά ξεχώρισαν
«Παραλύει» η Ελλάδα από τα 54 μπλόκα αγροτών – Σχέδια για νέα κλιμάκωση
Michelin Aramid (B4-0714), ιμάντας μετάδοσης για Piaggio Beverly 250-300
Icoma Tatamel: Το ηλεκτρικό σκούτερ–βαλίτσα που θυμίζει Transformer
Morbidelli T502X: Με 19 ίντσες τροχό εμπρός , 47,6 ίππους και τιμή 5.800 ευρώ
BMW 2026: Νέα χρώματα και μικρές αναβαθμίσεις στη γκάμα
Με τόσο ακραίο μποτιλιάρισμα, γιατί δεν έχουμε γεμίσει μοτοσυκλέτες;
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.