Όταν μία εταιρεία παρουσιάζει ένα μοντέλο σε μία καινούρια κατηγορία, τότε είναι φυσικό να αντιμετωπίζεται με επιφύλαξη. Αυτό ενισχύεται και από την ιδιαίτερα χαμηλή τιμή του Wolf που σε βάζει σε σκέψεις και προετοιμάζει το έδαφος για δικαιολογίες, όσον αφορά στην ποιότητα κατασκευής. Μέγα λάθος θα πούμε εμείς! Κράτα ανοιχτό το μυαλό σου και θα δεις ότι η νέα μοτοσικλέτα της SYM δεν υστερεί σε σχέση με τα μοντέλα της κατηγορίας, ακόμη και υπό αυστηρή εξέταση. Είναι καλοφτιαγμένη, και παρουσιάζεται πολύ γεροδεμένη στο δρόμο όπου τριγμοί και λοιποί περίεργοι θόρυβοι απουσιάζουν. Κοιτάζοντάς το σπιθαμή προς σπιθαμή, ανακαλύπτει κανείς και προσεγμένες λεπτομέρειες, όπως είναι η πλάκα στα καβαλέτα του τιμονιού με το σήμα της μοτοσικλέτας και τις όμορφες αλενόβιδες. Το σημείο για το οποίο μπορεί κάποιος να φέρει αντίρρηση, είναι η εφαρμογή του αριστερού πλαϊνού πλαστικού στο σημείο που εφάπτεται με το ρεζερβουάρ. Όμως, αυτό είναι όλο, και δεν αρκεί για να χαλάσει τη ποιοτική εικόνα που παρουσιάζει η μοτοσικλέτα. Όσο για την εμφάνιση του Wolf αυτή είναι το λιγότερο εντυπωσιακή για τα δεδομένα των 250 κ.εκ. Σαφώς επηρεασμένη από τα ιαπωνικά streetfighter κάνει τη διαφορά και τοποθετείται σφήνα ανάμεσα στις ταπεινές σχεδιαστικά προτάσεις της κατηγορίας και στα Sport μοντέλα που έχουν αποκτήσει το δικό τους κοινό. Αιχμηρά πλαϊνά πλαστικά, ευμεγέθης καρίνα, κυματιστοί δίσκοι και ακτινικά τοποθετημένη δαγκάνα!, όλα συμβάλλουν στη δημιουργία μίας δυναμικής εικόνας και δείχνουν να έχουν φτιαχτεί ειδικά για το νέο Wolf. Είναι αδύνατο να περάσεις απαρατήρητος πάνω στο νέο μοντέλο της SYM και αυτό δεν το λέω εγώ, αλλά η…περιέργεια των υπόλοιπων δικυκλιστών στο φανάρι που το κοιτάζουν απροκάλυπτα προσπαθώντας να καταλάβουν τι είναι αυτό που στέκεται δίπλα τους, αλλά και πόσα κυβικά είναι. Μακάρι να δούμε και άλλες εταιρίες να μπαίνουν τόσο δυναμικά στο χώρο και να παρουσιάζουν χρηστικά αλλά ταυτόχρονα, ξεχωριστά σε εμφάνιση και προσεγμένα μοντέλα.
ASUS CROSS X 125 – Ένα A-CROSS εντυπωσιακό παπί για όλες τις απαιτήσεις.
Γιατί τα δίκυκλα δεν έχουν πια μανιβέλα;
KTM 690 Enduro R 2026: Με νέο επανασχεδιασμένο κινητήρα και πλαίσιο
Test μάσκα Progrip Vision 3300: Προστασία, πρακτικότητα & χαμηλό βάρος
BMW CE 02 Highline: Premium ηλεκτρικό στα 5.190 ευρώ, φορτίζει σε 3,5 ώρες
BMW CE 04 : Νέες χρωματικές επιλογές και δυνατότητα περιορισμού ισχύος για δίπλωμα Α1
Honda CB1000R με E-Clutch: Έρχεται νέα εποχή στα 1000άρια γυμνά της Honda;
Γ. Αληγιζάκης: 200 πρατήρια υπό έρευνα για παραβάσεις – Δεν προβλέπονται αυξήσεις στα καύσιμα
Ε65: Ολοταχώς για ολοκλήρωση το 2026 – Ξεπεράστηκε το 75% του έργου
Ιμάντας Mitsuboshi MBLSC018 για Honda SH 125 – SH 150
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr