• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η ευχάριστη συμπεριφορά του Wolf θα κάνει την εμφάνισή της και σε δρόμο με στροφές και θα επιτρέψει στον αναβάτη να κινηθεί με σβέλτο ρυθμό.

Μέσα στην κίνηση, το καλό κόψιμο του τιμονιού και η έλλειψη αίσθησης βάρους επιτρέπουν στο Wolf να ελιχθεί με μεγάλη ευχέρεια.

Στο δρόμο: Λύκος με γονίδια αιλουροειδούς

Μόνο σα λύκος δεν στρίβει το Wolf στους δρόμους της πόλης και αυτό είναι το πρώτο πράγμα που θα τραβήξει την προσοχή του αναβάτη με το που κυλήσουν οι τροχοί της μοτοσικλέτας. Με πολύ μικρές ταχύτητες, η αίσθησή του μπροστινού μέρους είναι λίγο πιο βαριά από το ιδανικό και θυμίζει μεγαλύτερη μοτοσικλέτα. Συνηθίζεται γρήγορα όμως, και μόλις το ψηφιακό κοντέρ δείξει περισσότερα από 10 χλμ./ώρα (για τόσο μικρές ταχύτητες μιλάμε), το Wolf μετατρέπεται σε…αιλουροειδές και αλλάζει κατεύθυνση με χαρακτηριστική άνεση. Μια έξτρα προσοχή πρέπει να δώσετε στο τιμόνι που βρίσκεται στο ύψος των καθρεπτών των τετράτροχων, αφού ο γρήγορος ρυθμός που μπορεί να αναπτύξει το μοντέλο της SYM ανάμεσα στα αυτοκίνητα γίνεται υποσυνείδητα και μπορεί να σας φέρει προ εκπλήξεων. Το πολύ μαλακό κιβώτιο και ο συμπλέκτης που δεν κουράζει το αριστερό χέρι, βοηθούν τα μέγιστα στην άνετη μετακίνηση μέσα στην πόλη, όπως επίσης και η θέση του τιμονιού με το σωστό φάρδος που δεν θα κουράσει καθόλου τους καρπούς. Σε πιο ανοιχτούς δρόμους, το Wolf θα καταφέρει να κινηθεί με την ίδια άνεση. Η δύναμη του κινητήρα επιτρέπει την εύκολη διατήρηση της ταχύτητας μεταξύ 120-130 χλμ./ώρα. Σε συνδυασμό με τη χαμηλή κατανάλωση αλλά και με το ρεζερβουάρ των 14 λίτρων, θα μπορέσετε να διανύσετε αρκετά μεγάλες αποστάσεις πάνω στο Wolf, χωρίς το άγχος του ανεφοδιασμού. Η καλή εικόνα της μοτοσικλέτας συνεχίζεται και σε δρόμο με στροφές, με τη φιλικότητα στις αντιδράσεις και την ευελιξία να λάμπουν και εδώ με την παρουσία τους.

 

SYM - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ