Όταν μία εταιρεία παρουσιάζει ένα μοντέλο σε μία καινούρια κατηγορία, τότε είναι φυσικό να αντιμετωπίζεται με επιφύλαξη. Αυτό ενισχύεται και από την ιδιαίτερα χαμηλή τιμή του Wolf που σε βάζει σε σκέψεις και προετοιμάζει το έδαφος για δικαιολογίες, όσον αφορά στην ποιότητα κατασκευής. Μέγα λάθος θα πούμε εμείς! Κράτα ανοιχτό το μυαλό σου και θα δεις ότι η νέα μοτοσικλέτα της SYM δεν υστερεί σε σχέση με τα μοντέλα της κατηγορίας, ακόμη και υπό αυστηρή εξέταση. Είναι καλοφτιαγμένη, και παρουσιάζεται πολύ γεροδεμένη στο δρόμο όπου τριγμοί και λοιποί περίεργοι θόρυβοι απουσιάζουν. Κοιτάζοντάς το σπιθαμή προς σπιθαμή, ανακαλύπτει κανείς και προσεγμένες λεπτομέρειες, όπως είναι η πλάκα στα καβαλέτα του τιμονιού με το σήμα της μοτοσικλέτας και τις όμορφες αλενόβιδες. Το σημείο για το οποίο μπορεί κάποιος να φέρει αντίρρηση, είναι η εφαρμογή του αριστερού πλαϊνού πλαστικού στο σημείο που εφάπτεται με το ρεζερβουάρ. Όμως, αυτό είναι όλο, και δεν αρκεί για να χαλάσει τη ποιοτική εικόνα που παρουσιάζει η μοτοσικλέτα. Όσο για την εμφάνιση του Wolf αυτή είναι το λιγότερο εντυπωσιακή για τα δεδομένα των 250 κ.εκ. Σαφώς επηρεασμένη από τα ιαπωνικά streetfighter κάνει τη διαφορά και τοποθετείται σφήνα ανάμεσα στις ταπεινές σχεδιαστικά προτάσεις της κατηγορίας και στα Sport μοντέλα που έχουν αποκτήσει το δικό τους κοινό. Αιχμηρά πλαϊνά πλαστικά, ευμεγέθης καρίνα, κυματιστοί δίσκοι και ακτινικά τοποθετημένη δαγκάνα!, όλα συμβάλλουν στη δημιουργία μίας δυναμικής εικόνας και δείχνουν να έχουν φτιαχτεί ειδικά για το νέο Wolf. Είναι αδύνατο να περάσεις απαρατήρητος πάνω στο νέο μοντέλο της SYM και αυτό δεν το λέω εγώ, αλλά η…περιέργεια των υπόλοιπων δικυκλιστών στο φανάρι που το κοιτάζουν απροκάλυπτα προσπαθώντας να καταλάβουν τι είναι αυτό που στέκεται δίπλα τους, αλλά και πόσα κυβικά είναι. Μακάρι να δούμε και άλλες εταιρίες να μπαίνουν τόσο δυναμικά στο χώρο και να παρουσιάζουν χρηστικά αλλά ταυτόχρονα, ξεχωριστά σε εμφάνιση και προσεγμένα μοντέλα.
Θα έρθουν στην Ελλάδα οι AI κάμερες ή θα μείνουμε στα… μπλόκα;
Οι μεγαλύτεροι κινητήρες σε δύο τροχούς στην αγορά
Platum E-Moped 500: Ηλεκτρικό δίτροχο «500αράκι» με αυτονομία 110 χλμ
Voge RR500: Νέος τετρακύλινδρος σπορ σίφουνας 475 κ.εκ. με τελική 220 χλμ/ώρα
Test Seventy Degrees SD-BC10: Πες «αντίο» στα κορδόνια
Έρχεται το Best Moto 2025: Ψήφισε πρώτος & κέρδισε ένα QJMOTOR SRT 700 SX
Yamaha MT-03 2025: Ανακοινώθηκε η τιμή της
KTM Orange Safety Tour: Έναρξη στο Ηράκλειο με την Η-Κ
Haru: Το ρομποτάκι τής Honda στο πλευρό των παιδιών σε μακροχρόνια θεραπεία
Όσα πρέπει να ξέρεις για το φίλτρο αέρα
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr