Το SYM δίνει την αίσθηση μικρής μοτοσικλέτας γιατί έτσι είναι. Ωστόσο, η θέση οδήγησης που προσφέρει παρουσιάζεται αρκετά άνετη στην καθημερινή χρήση, ειδικά για το πάνω μέρος του σώματος. Οι γωνίες που σχηματίζουν οι αγκώνες είναι φυσιολογικές, τα χέρια πέφτουν φυσικά στα γκριπ και οι καρποί δεν θα κουραστούν ποτέ. Η σέλα έχει αρκετά μεγάλες διαστάσεις, επιτρέπει μία μικρή κίνηση μπρος-πίσω, ακόμη και αν είστε μεγαλόσωμος, και φέρει αρκετά σκληρό αφρώδες. Το τελευταίο δε θα κουράσει τα μαλακά μόρια, αφού η επίπεδη επιφάνεια της σέλας, ειδικά στο πίσω μέρος, έχει μεγάλο πλάτος. Τα μαρσπιέ βρίσκονται αρκετά ψηλά και δίνουν ένα σπορτίφ τόνο στην εργονομία. Σε άλλους αρέσει και σε άλλους όχι, αφού τα γόνατα διπλώνουν αρκετά και μέρος της άνεσης θυσιάζεται, αλλά όχι σε βαθμό που να ενοχλεί. Τα πόδια φτάνουν κάτω με ευκολία και ακόμη και οι βραχύσωμοι αναβάτες δεν θα νιώσουν ποτέ τη σχετική ανασφάλεια. Ιδιαίτερα ευανάγνωστος αλλά και καλαίσθητος παρουσιάζεται ο πίνακας οργάνων. Πολύ απλά, εάν δε μπορείτε να διακρίνετε κάποια από τις ενδείξεις της μεγάλης ψηφιακής οθόνης, με τον εντυπωσιακό φωτισμό, μία επίσκεψη στον οφθαλμίατρο κρίνεται επιβεβλημένη. Τα χειριστήρια του τιμονιού είναι σύγχρονα και ποιοτικά στην αφή και θα απαιτήσουν ελάχιστο χρόνο εξοικείωσης από τον αναβάτη, ενώ στον εξοπλισμό της μοτοσικλέτας περιλαμβάνεται και ρυθμιζόμενη μανέτα φρένου που κάνει ακόμη πιο εύκολα τα πράγματα. Ο συνεπιβάτης κάθεται ψηλότερα στη δική του ξεχωριστή σέλα και για διαδρομές μέσα στην πόλη δεν θα παραπονεθεί. Η μικρή σχάρα-χειρολαβή είναι αυτή που δεν επιτρέπει υψηλότερα επίπεδα άνεσης, καθώς κουράζει γρήγορα τα χέρια. Τέλος, στο πίσω μέρος του Wolf, θα βρείτε και μια μαύρη χειρολαβήκάτω από την ουρά η οποία βοηθά, τόσο στη μετατόπιση της μοτοσικλέτας, όσο και στο δέσιμο ενός μικρού σάκου στο πίσω μέρος
Τα οικονομικότερα σε κατανάλωση σκούτερ μέχρι 200κ.εκ με 16άρη μπροστινό τροχό
QJMotor SQ 200 Top Box: Πρακτικότητα, άνεση και τεχνολογία με νέα μειωμένη τιμή
Test βαλίτσα αλουμινίου Rebel: 45 λίτρα σε ανθεκτική κατασκευή
Κακοκαιρία Byron: Τι ισχύει για την απουσία εργαζομένων – Τι λένε νομικοί και εργατολόγοι
Κακοκαιρία Byron: Κλειστοί δρόμοι και σοβαρά προβλήματα σε όλη την Αττική
Η Ευρώπη προς άρση των υποχρεωτικών τεχνικών ελέγχων στα δίτροχα
Ένταση στο υπουργείο Μεταφορών: Καρεκλοπόλεμος και χημικά μεταξύ οδηγών ταξί και ΕΛΑΣ
Ακινητοποιημένα φορτηγά και απεργία οδηγών: Ανοίγει νέο μέτωπο για τον Κηφισσό
CHIGEE AIO-5 LITE smart riding display
Test μεταχειρισμένου-Benelli TRK 502 (2020-2024)
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.