Το SYM δίνει την αίσθηση μικρής μοτοσικλέτας γιατί έτσι είναι. Ωστόσο, η θέση οδήγησης που προσφέρει παρουσιάζεται αρκετά άνετη στην καθημερινή χρήση, ειδικά για το πάνω μέρος του σώματος. Οι γωνίες που σχηματίζουν οι αγκώνες είναι φυσιολογικές, τα χέρια πέφτουν φυσικά στα γκριπ και οι καρποί δεν θα κουραστούν ποτέ. Η σέλα έχει αρκετά μεγάλες διαστάσεις, επιτρέπει μία μικρή κίνηση μπρος-πίσω, ακόμη και αν είστε μεγαλόσωμος, και φέρει αρκετά σκληρό αφρώδες. Το τελευταίο δε θα κουράσει τα μαλακά μόρια, αφού η επίπεδη επιφάνεια της σέλας, ειδικά στο πίσω μέρος, έχει μεγάλο πλάτος. Τα μαρσπιέ βρίσκονται αρκετά ψηλά και δίνουν ένα σπορτίφ τόνο στην εργονομία. Σε άλλους αρέσει και σε άλλους όχι, αφού τα γόνατα διπλώνουν αρκετά και μέρος της άνεσης θυσιάζεται, αλλά όχι σε βαθμό που να ενοχλεί. Τα πόδια φτάνουν κάτω με ευκολία και ακόμη και οι βραχύσωμοι αναβάτες δεν θα νιώσουν ποτέ τη σχετική ανασφάλεια. Ιδιαίτερα ευανάγνωστος αλλά και καλαίσθητος παρουσιάζεται ο πίνακας οργάνων. Πολύ απλά, εάν δε μπορείτε να διακρίνετε κάποια από τις ενδείξεις της μεγάλης ψηφιακής οθόνης, με τον εντυπωσιακό φωτισμό, μία επίσκεψη στον οφθαλμίατρο κρίνεται επιβεβλημένη. Τα χειριστήρια του τιμονιού είναι σύγχρονα και ποιοτικά στην αφή και θα απαιτήσουν ελάχιστο χρόνο εξοικείωσης από τον αναβάτη, ενώ στον εξοπλισμό της μοτοσικλέτας περιλαμβάνεται και ρυθμιζόμενη μανέτα φρένου που κάνει ακόμη πιο εύκολα τα πράγματα. Ο συνεπιβάτης κάθεται ψηλότερα στη δική του ξεχωριστή σέλα και για διαδρομές μέσα στην πόλη δεν θα παραπονεθεί. Η μικρή σχάρα-χειρολαβή είναι αυτή που δεν επιτρέπει υψηλότερα επίπεδα άνεσης, καθώς κουράζει γρήγορα τα χέρια. Τέλος, στο πίσω μέρος του Wolf, θα βρείτε και μια μαύρη χειρολαβήκάτω από την ουρά η οποία βοηθά, τόσο στη μετατόπιση της μοτοσικλέτας, όσο και στο δέσιμο ενός μικρού σάκου στο πίσω μέρος
Suzuki Burgman Street 125EX - Test
Ξέρουν τελικά να οδηγούν οι Έλληνες;
Test Scorpion Belfast Evo: Retro μέχρι το... κέλυφος!
Ο ΣΕΗΘ επισκέφθηκε την EUROLAMP!
Forte XSR 300: Ένα Κινέζικο enduro στο μέτωπο με τις Ουκρανικές Ειδικές Δυνάμεις
Ηλεκτροκίνηση χωρίς επιδότηση: Η Motoway μειώνει τις τιμές και αλλάζει το παιχνίδι
6.000 πατίνια από εταιρείες ενοικίασης στους δρόμους, χωρίς επίσημη άδεια!
Suzuki: Νέες μειωμένες τιμές σε Burgman, GSX, Katana και V-Strom
Ξεκίνησε το KTEO-κυνηγητό στην Αττική με πρόστιμα από 200 ευρώ!
Beverly Euro5: Από 4.899 ευρώ ή από 87 ευρώ/μήνα στην Piaggio Παπαλεξανδράκης
Ducati Multistrada V2: Πιο ελαφριά και με νέο V2 κινητήρα 890cc, 115 ίππων
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr