• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Δύναμη και κατανάλωση στα μέτρα της κατηγορίας από τον κινητήρα. Οι σωστά κλιμακωμένες σχέσεις του κιβωτίου εκμεταλλεύονται πλήρως την ισχύ που παράγει.

Κινητήρας: Ψυχωμένος και οικονομικόs

Το μονοκύλινδρο μοτέρ που έχει αναλάβει την κίνηση του Wolf έχει σχεδιαστεί και κατασκευαστεί από την ίδια τη SYM, η οποία, για όσους δεν γνωρίζουν, διαθέτει το δικό της τμήμα R&D (έρευνας και εξέλιξης) από το 1978! Είναι υγρόψυκτος και τετραβάλβιδος και ο κύλινδρός του φέρει ειδική κεραμική επίστρωση για μείωση των εσωτερικών τριβών. Η τροφοδοσία γίνεται φυσικά με ψεκασμό, ενώ η SYM τον έχει εφοδιάσει και με αντικραδασμικό άξονα για να εκπολιτίσει τη λειτουργία του. Στην πράξη, το μικρό σε κυβισμό μοτέρ δείχνει αρκετά ψυχωμένο και κινεί με άνεση το Wolf. Οι επιταχύνσεις από στάση είναι δυνατές, τα χιλιόμετρα στο κοντέρ ανεβαίνουν γρήγορα και η ένδειξη των 140 χλμ./ώρα δεν αργεί να έρθει με την τελική να βρίσκεται λίγο πιο πάνω. Όχι και άσχημα για μία γυμνή μοτοσικλέτα 250 κ.εκ. Τα χαρακτηριστικά απόδοσης είναι αυτά ενός κλασικού μονοκύλινδρου αυτής της χωρητικότητας, που σημαίνει ότι θα δείξει το καλύτερο πρόσωπό του στο μεσαίο φάσμα λειτουργίας, μεταξύ 4.000 και 7.000 σ.αλ. Ο αντικραδασμικός άξονας κάνει αρκετά καλά τη δουλειά του, ωστόσο το δούλεμα του μοτέρ είναι αρκετά ζωντανό και γίνεται αισθητό, τόσο στα μαρπσιέ όσο και στο τιμόνι. Δεν βρίσκεται στα επίπεδα πολιτισμένης λειτουργίας άλλων μονοκύλινδρων σε αυτή την κατηγορία, αλλά σε καμία περίπτωση, δε θα ενοχλήσει τον αναβάτη, αφού οι ενοχλητικοί υψίσυχνοι κραδασμοί απουσιάζουν.

 

SYM - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ