LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Δύναμη και κατανάλωση στα μέτρα της κατηγορίας από τον κινητήρα. Οι σωστά κλιμακωμένες σχέσεις του κιβωτίου εκμεταλλεύονται πλήρως την ισχύ που παράγει.

Κινητήρας: Ψυχωμένος και οικονομικόs

Το μονοκύλινδρο μοτέρ που έχει αναλάβει την κίνηση του Wolf έχει σχεδιαστεί και κατασκευαστεί από την ίδια τη SYM, η οποία, για όσους δεν γνωρίζουν, διαθέτει το δικό της τμήμα R&D (έρευνας και εξέλιξης) από το 1978! Είναι υγρόψυκτος και τετραβάλβιδος και ο κύλινδρός του φέρει ειδική κεραμική επίστρωση για μείωση των εσωτερικών τριβών. Η τροφοδοσία γίνεται φυσικά με ψεκασμό, ενώ η SYM τον έχει εφοδιάσει και με αντικραδασμικό άξονα για να εκπολιτίσει τη λειτουργία του. Στην πράξη, το μικρό σε κυβισμό μοτέρ δείχνει αρκετά ψυχωμένο και κινεί με άνεση το Wolf. Οι επιταχύνσεις από στάση είναι δυνατές, τα χιλιόμετρα στο κοντέρ ανεβαίνουν γρήγορα και η ένδειξη των 140 χλμ./ώρα δεν αργεί να έρθει με την τελική να βρίσκεται λίγο πιο πάνω. Όχι και άσχημα για μία γυμνή μοτοσικλέτα 250 κ.εκ. Τα χαρακτηριστικά απόδοσης είναι αυτά ενός κλασικού μονοκύλινδρου αυτής της χωρητικότητας, που σημαίνει ότι θα δείξει το καλύτερο πρόσωπό του στο μεσαίο φάσμα λειτουργίας, μεταξύ 4.000 και 7.000 σ.αλ. Ο αντικραδασμικός άξονας κάνει αρκετά καλά τη δουλειά του, ωστόσο το δούλεμα του μοτέρ είναι αρκετά ζωντανό και γίνεται αισθητό, τόσο στα μαρπσιέ όσο και στο τιμόνι. Δεν βρίσκεται στα επίπεδα πολιτισμένης λειτουργίας άλλων μονοκύλινδρων σε αυτή την κατηγορία, αλλά σε καμία περίπτωση, δε θα ενοχλήσει τον αναβάτη, αφού οι ενοχλητικοί υψίσυχνοι κραδασμοί απουσιάζουν.

 

SYM - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Τελευταίες Ειδήσεις

EICMA 2025 – Yamaha NMAX 155 Tech MAX 2026: Το πρώτο scooter με YECVT, το “έξυπνο” αυτόματο κιβώτιο της Yamaha

EICMA 2025 – Yamaha Tracer 7 & GT: Παρουσιάστηκαν τα νέα Sport-Touring με τεχνολογία Y-AMT

EICMA 2025 – SYM Cruisym 400: Ανανεωμένο με μεγάλο εμπρός φέρινγκ , 34 ίππους και χώρο για δύο κράνη

EICMA-2025 Ducati Diavel V4 RS 2026: Η πιο δυνατή Diavel όλων των εποχών με 179 ίππους!

EICMA 2025 – Cyclone RT1 125: Το νέο GT scooter που θα δούμε Ελλάδα!

EICMA 2025 – Cyclone RX650: Με 70 ίππους , ρεζερβουάρ 20 λίτρων και 19άρι τροχό εμπρός

EICMA 2025 – Kove 800X GT 2026: Παρουσιάστηκε νέα τουριστική εκδοχή της adventure σειράς

QJMotor SQ 200: Με εργοστασιακό Top Box 33 λίτρων, 18 ίππους και χαμηλή κατανάλωση

REPSOL λιπαντικό αναρτήσεων 5W Qualifier Fork oil 1L

EICMA 2025 – Kymco Xtera 350: Νέο Adventure Scooter με πλούσια ηλεκτρονικά και 28,6 άλογα

EICMA 2025 – QJMotor SRT 300 DX: Νέα Adventure με 28,6 ίππους και 19άρη τροχό εμπρός

Βρες εξουσιοδοτημένο συνεργείο

Αγόρασε νέα προϊόντα και ανταλλακτικά

περισσότερα »

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ