LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η «απλή» Nuda, με μερικά από τα επίσημα τουριστικά αξεσουάρ της Husqvarna. Συγκεκριμένα, σκληρές βαλίτσες, και ζελατίνα.

Ιδανικό το επαρχιακό δίκτυο, για διασκεδαστικές βόλτες, με τη νέα μοτοσικλέτα των Ιταλών.

Απίθανη οδική συμπεριφορά, διασκεδαστική και αποδοτική στην πίστα η Nuda «R». Ευέλικτη, σταθερή, έτοιμη για ταρζανιές.

Σβέλτη η «απλή» Nuda, εδώ σε απολύτως γυμνή κατάσταση, χωρίς αξεσουάρ. Όμορφο, αιχμηρό design, που σε βάζει στην πρίζα.

Αποστολή: Husqvarna Nuda 900 & Nuda 900R

Το Husqvarna Nuda 900 και το sport αδελφάκι του, Nuda 900 R, κλέβουν καρδιές με την πρώτη ματιά. Επιθετικές μοτοσικλέτες, με προσεγμένο design, και με αυξημένη αξιοπιστία.

 
Όταν είχα πρωτοδεί τις δυο παραλλαγές στο θέμα Nuda, πρέπει να ομολογήσω πως εξεπλάγην ευχάριστα, όσον αφορά στο design. Πανέμορφο σχέδιο, λεπτή σιλουέτα, επιθετική μοτοσικλέτα από όπου κι αν τη δεις, με αγωνιστικά Supermoto γονίδια. Τροφή για σκέψη. Σούζες διαρκείας, ατελείωτες πλαγιολισθήσεις, παιχνίδια αδρεναλίνης και εμπειρίες ζωής σε κάθε βόλτα. Λίγο μετά το αρχικό οπτικό ερέθισμα, βάλθηκα να χαλιναγωγήσω λίγο τη φαντασία μου, και να αποκρυπτογραφήσω το δελτίο τύπου. Εκεί, η κατάσταση άρχισε να περιπλέκεται. The plot thickened όπως θα έλεγαν και οι Άγγλοι.

Husqvarna και BMW
Η κατάσταση περιπλέκεται -όχι απαραίτητα με αρνητικό τρόπο- όταν μαθαίνεις την ανάμειξη της BMW στην εξέλιξη και την υλοποίηση του σχεδίου Nuda. Βλέπετε, οι Βαυαροί, στους οποίους ανήκει πλέον η προηγουμένως Ιταλική, και αρχικά σουηδική εταιρεία, αποφάσισαν να εκμεταλλευθούν το αγωνιστικό, sport image της Husqvarna, ώστε να παρουσιάσουν μια μοτοσικλέτα, στο ρεζερβουάρ της οποίας θα δυσκολεύονταν να τοποθετήσουν τον έλικα, λόγω πιο συντηρητικού προφίλ. Θα μου πείτε… συντηρητικό προφίλ η BMW, μετά την παρουσίαση της Hyper-Sports βόμβας μεγατόνων S 1000RR;! Και όμως. Ένα ακόμη στοιχείο που συνηγόρησε ώστε το Nuda να μην φτιαχτεί υπό το brand name της BMW, είναι πως η μοτοσικλέτα εμπίπτει στην κατηγορία των μεγάλων πολιτικών Motard, πεδίο στο οποίο η Husqvarna έχει αμέτρητους θριάμβους στο αγωνιστικό -και μη- ενεργητικό της. Οι σειρές των SM, SMS και SMR έχουν δημιουργήσει θρύλο, τόσο στο δρόμο, όσο και στις πίστες, με το εκπληκτικό τους κράτημα, και τον core πολεμικό χαρακτήρα τους. Θα μπορούσε λοιπόν να υπάρξει καλύτερο γενεαλογικό δέντρο για ένα μεγάλο πολιτικό Motard; Δύσκολο, έως αδύνατο το βλέπω!

Από την άλλη όμως, οι Βαυαροί, μαζί με τα εκρηκτικά γονίδια της Husqvarna, και με την πολεμική ατμόσφαιρα του design, ήθελαν να προσδώσουν στο Nuda και δικά τους προτερήματα. Προτερήματα όπως αυτά που είχε να επιδείξει ο «δανεικός» δικύλινδρος κινητήρας της σειράς BMW F 800, με τον οποίο προικίστηκε το Nuda. Το μικρό βάρος του κινητήρα, η σύγχρονη σχεδίαση, η καλωδίωση Can-Bus, η εκπληκτική οικονομία καυσίμου και η αποδεδειγμένη αξιοπιστία, ήταν τα σημεία-κλειδιά, ώστε να επέλθει ο «γάμος». Παρ’ όλα αυτά, ο κινητήρας δεν έμεινε ίδιος. Με τις κατάλληλες τροποποιήσεις, ο κυβισμός, ο ήχος και η απόδοση άλλαξαν, ώστε να συμβαδίζουν με τον πολεμικό χαρακτήρα του Nuda.

Η πρώτη επαφή με τις νέες Nuda 900 & Nuda 900R της Husqvarna περιλαμβάνεται στο τεύχος 23 του Moto Τρίτη που θα κυκλοφορήσει στις 8 Νοεμβρίου.

 

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ