
Τo Caponord που πήρε το όνομά του από το Βόρειο Ακρωτήρι και αποτέλεσε μία ξεχωριστή πρόταση στην κατηγορία των μεγάλων on-off από την πρώτη μέρα που παρουσιάστηκε στο κοινό, το μακρινό 2001. Με το βλέμμα της στραμμένο περισσότερο στο ασφάλτινο τερέν, η ιταλική μοτοσικλέτα ήταν η πρώτη στην κατηγορία που έφερε αλουμινένιο περιμετρικό πλαίσιο δύο δοκών και ψαλίδι κατασκευασμένο από το ίδιο υλικό. Το 2004, ανανεώθηκε ελαφρώς αισθητικά, απέκτησε ABS και συνέχισε έτσι, μέχρι τη λήξη της παραγωγής το 2008.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ | |
Κινητήρας | 4Τ, 2Κ, Υ/Ψ |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 998 |
Ιπποδύναμη (ίπποι/σ.α.λ.) | 98/8.500 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) | 9,2/6.250 |
Τροφοδοσία | ψεκασμός |
Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 25 |
Εκκίνηση | Μίζα |
Μήκος (χλστ.) | 2.290 |
Πλάτος (χλστ.) | 876 |
Ύψος σέλας (χλστ.) | 820 |
Μεταξόνιο (χλστ.) | 1.544 |
Βάρος (κιλά) | 215 |
Ελαστικό μπροστά | 110/80-19 |
Ελαστικό πίσω | 150/70-17 |
Φρένα μπροστά | 2Δίσκο, 300 χλστ. |
Φρένα πίσω | Δίσκος, 270 χλστ. |
Τιμή | 3.500-7.200 ευρώ |
VIDEO: Κινητήρας από BMW GS δίνει «φτερά» σε 2CV!
Honda CBR 1000 RR-R: Υποψήφιο για Best Moto 2021
Δίσκοι συμπλέκτη «παπιών» από την FERODO
Νέος τιμοκατάλογος Kawasaki 2021
Τα 6 top gadget που κάθε αναβάτης πρέπει να διαθέτει
VIDEO: Ποδήλατο με τροχούς-πριόνια βγαίνει για βόλτα!
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2021 - mototriti.gr