• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η οικονομία και η σβέλτη μετακίνηση αποτελούν σημαντικά πλεονεκτήματα για το NHX.

Με την ταυτόχρονη ενεργοποίηση των δύο φρένων το Lead καταφέρνει να φρενάρει γρήγορα και με ασφάλεια ακόμη και από την τελική του.

Το μικρό μοτέρ των 108 πραγματικών κ.εκ. είναι οικονομικό, έχει πολιτισμένη λειτουργία και αποδίδει αξιοπρεπέστατα για την πόλη.

Συνολικά οι αποθηκευτικοί χώροι αποτελούν σημαντικό πλεονέκτημα.

Αναλογικοί δείκτες για τη βενζίνη και τη θερμοκρασία του κινητήρα. Απουσιάζει το ρολόι και ένας μερικός χιλιομετρητής.

Η τοποθέτηση 10ιντσου τροχού πίσω και η μεταφορά του ρεζερβουάρ στην ποδιά έχουν δημιουργήσει έναν τεράστιο χώρο κάτω από τη σέλα.

Ο ανταγωνισμός: Yamaha Vity 125

O ανταγωνισμός: Peugeot Vivacity 125

MTX: Honda ΝΗΧ 110i Lead

Ως «ειδικών αποστολών» θα μπορούσε να χαρακτηρίσει κανείς το μικρό scooter της ιαπωνικής εταιρίας που έχει ως μοναδικό στόχο την οικονομική και προπάντων γρήγορη μετακίνηση.

 
Ένα μικρό σε διαστάσεις scooter, όπως το Lead 110i, δεν θα μπορούσε παρά να αποτελεί το ιδανικό όχημα για εκείνους που κινούνται καθημερινά στην πόλη και ειδικότερα στο κέντρο. To όνομα του ιαπωνικού μοντέλου είναι αρκετά γνωστό στο δίτροχο κοινό, αφού βρίσκεται κοντά μας από το 1983, δηλαδή σχεδόν τρεις 10ετίες! Σίγουρα οι περισσότεροι από εμάς το έχουμε συναντήσει στο δρόμο, ενώ δεν είναι λίγοι και αυτοί που έχουν βρεθεί στη σέλα του σε κάποια στιγμή επαφής τους με τα δίτροχα. Το μοντέλο που ακολουθεί παρουσιάστηκε από την ιαπωνική εταιρία το 2008 και αποτελεί το τελευταίο και πιο εξελιγμένο Lead. Διακριτικό, οικονομικό και αξιόπιστο, μπορεί να σας λύσει τα χέρια με τους χώρους και την ευελιξία που προσφέρει.

Αισθητική: Διακριτικότητα στο μάξιμουμ
Το Lead δεν είναι ένα από εκείνα τα μοντέλα που θα τραβήξουν το βλέμμα των περαστικών στο πέρασμά του. Στόχος του είναι να περνά απαρατήρητο δίνοντας την εντύπωση ότι είναι περισσότερο «εργαλείο» και όχι κάποιο ντιζαϊνάτο αξεσουάρ. Παλιομοδίτικο δεν το λες αλλά σίγουρα οι γραμμές του απευθύνονται περισσότερο σε εκείνους που έχουν πιο συντηρητικές προτιμήσεις ή σε αυτούς που απλά δίνουν μεγαλύτερη σημασία σε πράγματα, όπως είναι η οικονομία και η πρακτικότητα.

Εργονομία/χώροι
Οι μικρές διαστάσεις του Lead είναι και αυτές που υπαγορεύουν τη γενικότερη εργονομία. Τα πόδια έχουν αρκετό χώρο πάνω στην επίπεδη ποδιά το δάπεδο της οποίας, όμως, βρίσκεται σχετικά ψηλά και φέρνει τα γόνατα κοντά στο χαμηλά τοποθετημένο τιμόνι. Η ύψους 740 χλστ. σέλα είναι άνετη με καλό αφρώδες και σωστό σχεδιασμό και θα κρατήσει ξεκούραστο τον αναβάτη ακόμη και μετά από αρκετή ώρα οδήγησης. Ο συνεπιβάτης έχει επίσης αρκετό χώρο στη διάθεσή του για σύντομες αποστάσεις μέσα στην πόλη. Όσον αφορά στους αποθηκευτικούς χώρους, το Lead παίρνει άριστα, αφού κάτω από τη σέλα του θα μπορέσετε να τοποθετήσετε ένα κράνος κλειστού τύπου αλλά και ένα jet! Το ντουλαπάκι της ποδιάς με τους ικανοποιητικούς χώρους για μικροπράγματα και κυρίως η πολύ πρακτική σχάρα με τις μεγάλες χειρολαβές, ολοκληρώνουν τις μεταφορικές ικανότητες του Lead.

Στο δρόμο: Ένα με τον αναβάτη
Η ταχύτητα με την οποία ελίσσεται το Lead μέσα στην πόλη και ειδικά σε συνθήκες συμφόρησης, είναι το στοιχείο που κάνει τη μεγαλύτερη εντύπωση. Οι στιγμές που θα βρεθείτε ακινητοποιημένοι είναι ελάχιστες και ουδέποτε θα νιώσετε ότι καταβάλλετε προσπάθεια για να μανουβράρετε το scooter. Σε αυτή την κορυφαία ευελιξία, συμβάλλουν τόσο οι μικροί τροχοί όσο και το σχετικά χαμηλό βάρος που έχει κατανεμηθεί σωστά και δεν γίνεται ποτέ αντιληπτό από τον αναβάτη. Ο ήσυχος και πολιτισμένος κινητήρας του Lead προσφέρει ικανοποιητικές επιδόσεις από στάση και μέχρι τα 70 χλμ./ώρα ακόμη και όταν στη σέλα βρίσκεται δεύτερο άτομο, ενώ αποδεικνύεται και ιδιαίτερα φειδωλός στην κατανάλωση καυσίμου, με τη μέση τιμή της τελευταίας να μην ξεπερνά τα τρία λίτρα για κάθε 100 χλμ. Από την άλλη το συνδυαζόμενο σύστημα πέδησης καταφέρνει να ακινητοποιεί γρήγορα και με ασφάλεια το ιαπωνικό scooter παρά το ταμπούρο πίσω. Τέλος, οι αναρτήσεις με τη μέση σκληρότητα εκπληρώνουν ικανοποιητικά το έργο τους συμβάλλοντας ενεργά στην προσφερόμενη άνεση.

Συμπέρασμα:
Το Honda Lead 110i είναι ένα πραγματικό εργαλείο πόλης που μπορεί να φέρει εις πέρας την καθημερινή του αποστολή με χαρακτηριστική ευκολία. Η…υπερευελιξία του μέσα στην κίνηση είναι το καλύτερο αντίδοτο για το κέντρο της πόλης, ενώ παρά τις μικρές του διαστάσεις οι αποθηκευτικοί χώροι που προσφέρει επαρκούν πλήρως για τις καθημερινές σας ανάγκες. Η απίστευτα χαμηλή κατανάλωση του κινητήρα βρίσκεται επίσης στα θετικά του στοιχεία, όπως άλλωστε και η αξιοπιστία του.

Τι να προσέξετε
Ένας γενικός έλεγχος στην εμφάνιση των πλαστικών για τυχόν πτώσεις αλλά και των μηχανικών μερών είναι αρκετός για να διαπιστώσετε την κατάσταση που βρίσκεται το scooter που χαρακτηρίζεται ως αξιόπιστο. Το σωστά συμπληρωμένο service book θεωρείται απαραίτητο για να φτάσετε στην τελική σας απόφαση.
Τι να αλλάξετε
Για τη χρήση που προορίζεται το Lead, δεν είναι απαραίτητο να προχωρήσετε σε κάποια αλλαγή ή προσθήκη στο εξοπλισμό του. Βέβαια, αν έχετε ανάγκη από περισσότερους αποθηκευτικούς χώρους, μπορείτε να τοποθετήσετε ένα Top Case. Για περισσότερη προστασία, μπορείτε επίσης να προσθέσετε έναν ανεμοθραύστη.

Ο ανταγωνισμός
Yamaha Vity 125
Στο ίδιο μήκος κύματος με το Lead κινείται και το Yamaha Vity. Οι πολύ μικρές διαστάσεις του σε συνδυασμό με το ιδιαίτερα χαμηλό βάρος του και τους μικρούς τροχούς δημιουργούν ένα εξαιρετικά ευέλικτο σύνολο που θα κινηθεί με χαρακτηριστική άνεση μέσα στην πόλη με ένα ή δύο άτομα στη σέλα του. Ο κινητήρας του αποδίδει ικανοποιητική ισχύ και καταναλώνει μικρές ποσότητες βενζίνης και τα απλά μηχανικά του μέρη εξασφαλίζουν την αξιοπιστία και μακροζωία του.

Peugeot Vivacity 125
To γαλλικό μοντέλο καταφέρνει να ξεχωρίζει για την άριστη εκμετάλλευση των διαστάσεών του με τους αποθηκευτικούς χώρους να φτάνουν συνολικά τα 35 λίτρα. Πάνω στη σέλα του θα βολευτούν με άνεση ακόμη και οι αναβάτες που ξεπερνούν τα 1,80 μ. σε ύψος χωρίς ιδιαίτερες θυσίες όσον αφορά στον συνεπιβάτη. Καλές είναι και οι επιδόσεις του μονοκύλινδρου κινητήρα των 125 κ.εκ. που επαρκούν πλήρως για το κέντρο της πόλης.

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ