Aπαριθμούμε και εξετάζουμε μερικά από τα οικονομικότερα scooter της αγοράς με κύριο παράγοντα την τιμή που κυμαίνεται στο όριο των 2.000 ευρώ και με μέγιστη χωρητικότητα τα 150 κ. εκ.
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ, 1Κ, Α/Ψ |
Χωρητικότητα (κ. εκ.) |
125 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
7,5/ 7500 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
0,7/ 6000 |
Τροφοδοσία |
Καρμπιρατέρ |
Βάρος (κιλά) |
115 |
Διαστάσεις (Μ x Π) χιλ. |
1930x675 |
Φρένα (μπροστά/πίσω) |
Δ/ Τ |
Ρεζερβουάρ (λίτρα) |
6 |
Τελική (χλμ./ώρα) |
105 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) |
3,7 |
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ, 1Κ, Α/Ψ |
Χωρητικότητα (κ. εκ.) |
124 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
12,3/Δ.Α. |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
Δ.Α. |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
Βάρος (κιλά) |
109 |
Διαστάσεις (Μ x Π) χιλ. |
1810x680 |
Φρένα (μπροστά/πίσω) |
Δ/ Τ |
Ρεζερβουάρ (λίτρα) |
5 |
Τελική (χλμ./ώρα) |
Δ.Α. |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) |
Δ.Α. |
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ, 1Κ, Α/Ψ |
Χωρητικότητα (κ. εκ.) |
124,6 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
7,3/Δ.Α. |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
Δ.Α. |
Τροφοδοσία |
Καρμπιρατέρ |
Βάρος (κιλά) |
115 |
Διαστάσεις (Μ x Π) χιλ. |
1960x690 |
Φρένα (μπροστά/πίσω) |
Δ220/Ταμπούρο |
Ρεζερβουάρ (λίτρα) |
6 |
Τελική (χλμ./ώρα) |
110 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) |
Δ.Α. |
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
2Τ, 1Κ, Υ/Ψ |
Χωρητικότητα (κ. εκ.) |
150 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
9,78/7500 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
1/6000 |
Τροφοδοσία |
Καρμπιρατέρ |
Βάρος (κιλά) |
102 |
Διαστάσεις (Μ x Π) χιλ. |
1830x690 |
Φρένα (μπροστά/πίσω) |
Δ/Τ |
Ρεζερβουάρ (λίτρα) |
6 |
Τελική (χλμ./ώρα) |
110 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) |
Δ.Α. |
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ, 1Κ, Α/Ψ |
Χωρητικότητα (κ. εκ.) |
125 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
Δ.Α. |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
Δ.Α. |
Τροφοδοσία |
Καρμπιρατέρ |
Βάρος (κιλά) |
109 |
Διαστάσεις (Μ x Π) χιλ. |
1870x635 |
Φρένα (μπροστά/πίσω) |
Δ/Τ |
Ρεζερβουάρ (λίτρα) |
6,5 |
Τελική (χλμ./ώρα) |
Δ.Α. |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) |
Δ.Α. |
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ, 1Κ, Α/Ψ |
Χωρητικότητα (κ. εκ.) |
124,6 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
7,3/Δ.Α. |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
- |
Τροφοδοσία |
Καρμπιρατέρ |
Βάρος (κιλά) |
115 |
Διαστάσεις (Μ x Π) χιλ. |
1960x690 |
Φρένα (μπροστά/πίσω) |
Δ/Τ |
Ρεζερβουάρ (λίτρα) |
6 |
Τελική (χλμ./ώρα) |
110 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) |
Δ.Α. |
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ, 1Κ, Α/Ψ |
Χωρητικότητα (κ. εκ.) |
124 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
14,7/9750 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
1,2/8000 |
Τροφοδοσία |
Καρμπιρατέρ |
Βάρος (κιλά) |
121 |
Διαστάσεις (Μ x Π) χιλ. |
1880x735 |
Φρένα (μπροστά/πίσω) |
Δ/Τ |
Ρεζερβουάρ (λίτρα) |
7,5 |
Τελική (χλμ./ώρα) |
Δ.Α. |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) |
Δ.Α. |
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ, 1Κ, Α/Ψ |
Χωρητικότητα (κ. εκ.) |
124 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
9,6/8500 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
0,8/7500 |
Τροφοδοσία |
Καρμπιρατέρ |
Βάρος (κιλά) |
113 |
Διαστάσεις (Μ x Π) χιλ. |
1940x720 |
Φρένα (μπροστά/πίσω) |
Δ/Τ |
Ρεζερβουάρ (λίτρα) |
7 |
Τελική (χλμ./ώρα) |
110 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) |
3,9 |
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ, 1Κ, Α/Ψ |
Χωρητικότητα (κ. εκ.) |
124,6 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
8/7500 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
0,7/6000 |
Τροφοδοσία |
Καρμπιρατέρ |
Βάρος (κιλά) |
118 |
Διαστάσεις (Μ x Π) χιλ. |
2002x690 |
Φρένα (μπροστά/πίσω) |
Δ/Τ |
Ρεζερβουάρ (λίτρα) |
7,5 |
Τελική (χλμ./ώρα) |
106 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) |
4,3 |
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ, 1Κ, Α/Ψ |
Χωρητικότητα (κ. εκ.) |
124 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
Δ.Α. |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
Δ.Α. |
Τροφοδοσία |
Καρμπιρατέρ |
Βάρος (κιλά) |
115 |
Διαστάσεις (Μ x Π) χιλ. |
1881x735 |
Φρένα (μπροστά/πίσω) |
Δ/Τ |
Ρεζερβουάρ (λίτρα) |
8 |
Τελική (χλμ./ώρα) |
Δ.Α. |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) |
Δ.Α. |
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ, 1Κ, Α/Ψ |
Χωρητικότητα (κ. εκ.) |
101 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
8/8000 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
0,8/6500 |
Τροφοδοσία |
Καρμπιρατέρ |
Βάρος (κιλά) |
87,5 |
Διαστάσεις (Μ x Π) χιλ. |
1720x720 |
Φρένα (μπροστά/πίσω) |
Δ160/Ταμπούρο |
Ρεζερβουάρ (λίτρα) |
4,8 |
Τελική (χλμ./ώρα) |
90+ |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) |
3 |
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ, 1Κ, Α/Ψ |
Χωρητικότητα (κ. εκ.) |
149,4 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
10,5/7500 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
1/5500 |
Τροφοδοσία |
Καρμπιρατέρ |
Βάρος (κιλά) |
114 |
Διαστάσεις (Μ x Π) χιλ. |
2045x740 |
Φρένα (μπροστά/πίσω) |
Δ/Δ |
Ρεζερβουάρ (λίτρα) |
6 |
Τελική (χλμ./ώρα) |
110 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) |
4 |
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
2Τ, 1Κ, Α/Ψ |
Χωρητικότητα (κ. εκ.) |
100 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
9/Δ.Α. |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
Δ.Α. |
Τροφοδοσία |
Καρμπιρατέρ |
Βάρος (κιλά) |
95 |
Διαστάσεις (Μ x Π) χιλ. |
Δ.Α. |
Φρένα (μπροστά/πίσω) |
Δ/Δ |
Ρεζερβουάρ (λίτρα) |
7,2 |
Τελική (χλμ./ώρα) |
Δ.Α. |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) |
Δ.Α. |
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ, 1Κ, Α/Ψ |
Χωρητικότητα (κ. εκ.) |
149 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
10,9/7500 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
1/6500 |
Τροφοδοσία |
Καρμπιρατέρ |
Βάρος (κιλά) |
109 |
Διαστάσεις (Μ x Π) χιλ. |
1950x745 |
Φρένα (μπροστά/πίσω) |
Δ226/Δ226 |
Ρεζερβουάρ (λίτρα) |
4,8 |
Τελική (χλμ./ώρα) |
110 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) |
Δ.Α. |
KTM 390 Adventure: Οδηγούμε και συγκρίνουμε τα νέα R, X και το SW MY24
A2 Adventure μοτοσυκλέτες με το καλύτερο 0-100 χλμ./ώρα
Ducati Monster 2026: Αποκαλύφθηκε το νέο «τέρας» της Ducati με 111 άλογα
Ολοκληρώθηκαν οι εκλογές στο Benelli Moto Hellas Club ( Αποτελέσματα )
Morbidelli T352X: Νέο adventure 350 κυβικών με ιταλικό ταμπεραμέντο και 41 ίππους
KYMCO AK575 Premium 2025: Με νέο κινητήρα Euro 5+ 52,4 ίππων και 3 χρόνια εγγύηση
Yamaha Ténéré 700 Explore: Με νέα μειωμένη τιμή στα 11.400 ευρώ
Test Μεταχειρισμένου: Yamaha Tracer 900 (2015-2019)
Triumph Bonneville Bobber 2026: Έρχεται με νέα σχεδίαση και πλήρες ηλεκτρονικό εξοπλισμό
QJ Motor SRT 800RX: Θα παρουσιαστεί στην EICMA - φήμες ότι θα κοστίζει κάτω από 9.000 ευρώ
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.