Άλλωστε, όλα τα μοντέλα των μικρών κυβισμών, στα 125, 150, 200 και 250 κ.εκ., έχουν να επιτελέσουν ταυτόχρονα πολλές αποστολές. Αντίθετα με τα μοντέλα μεγάλου κυβισμού, που μπορούν να είναι εξειδικευμένα και τους συγχωρεί κανείς κάποιες μικροαδυναμίες σε συγκεκριμένες αποστολές, τα μοτοσικλετάκια επωμίζονται πολλά βάρη. Αρχικά, πρέπει να είναι οικονομικά. Επιπλέον, οφείλουν να είναι κατάλληλα και για άπειρους αναβάτες, γεγονός που σημαίνει ότι δεν πρέπει να είναι πολύ ογκώδη ή ιδιότροπα, ώστε να δυσκολέψουν ή να τρομάξουν κάποιον που κάνει τα πρώτα του βήματα στους δύο τροχούς. Έπειτα, έρχεται το θέμα της πρακτικότητας. Ανεξαρτήτως από την κατηγορία στην οποία ανήκει, όλοι περιμένουν από ένα μοντέλο που προορίζεται σε συντριπτικό ποσοστό για την πόλη, να είναι πρακτικό και να μη δυσκολεύει τον αναβάτη του στις καθημερινές μετακινήσεις. Τέλος, υπάρχουν και κάποιες παράμετροι που πηγάζουν κυρίως από το target group των μοτοσικλετών αυτών. Με δεδομένο ότι απευθύνονται πρωτίστως στους νέους, τα μοντέλα αυτά πρέπει να είναι διασκεδαστικά, αλλά και φρέσκα στην αισθητική τους. Για το λόγο αυτό, σχεδόν κάθε χρόνο οι περισσότερες εταιρείες φροντίζουν να ανανεώνουν τα μικρού κυβισμού μοντέλα τους, έστω στον τομέα των χρωμάτων. Και, φέτος, περισσότερο από κάθε άλλη χρονιά έχω την εντύπωση, οι εταιρείες περιποιήθηκαν δεόντως τα μοτοσικλετάκια τους, αλλά παρουσίασαν και καινούργια, δίνοντας νέα πνοή σε μία από τις πιο ενδιαφέρουσες κατηγορίες. Παρακάτω, λοιπόν, θα δείτε τα νέα μοντέλα του 2011 που κυμαίνονται από τα 125 έως τα 250 κ.εκ., τα υπάρχοντα που βελτιώθηκαν σε διάφορους τομείς, αλλά και αυτά που ανανέωσαν απλά τη χρωματική τους γκάμα.



Test Ride Voge: DS625X, DS800X Rally & SR16 200 – Οδήγησε τα αγαπημένα σου Voge!
Royal Alloy GT2 125 ABS TCS Touring: Με 14 ίππους , Traction control και δικάναλο ABS
Τα naked A2 κατηγορίας με τη χαμηλότερη κατανάλωση
Kove MAVERICK 510X: Νέα πρόταση στα μεσαία adventure με έμφαση στον εξοπλισμό
CFMOTO 450CL-C MY26: Παρουσιάστηκε αναβαθμισμένο εμφανισιακά και πιο άνετο
Best Moto 2026: 30 χρόνια θεσμός – Ψήφισε & κέρδισε ένα Zontes 368G
Moto Ξουχέλλης: Eπίσημος συνεργάτης Kawasaki /ΚSR Group
ΕΛ.ΑΣ.: Συνάντηση με την Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ για δωρεά ηλεκτρικών μοτοσυκλετών
Νέος δίχρονος κινητήρας της GM: Πατέντα με e-Turbo και θυρίδες χιτωνίου αλλάζει τα δεδομένα
Vespa Slitta Babbo Natale: Το πιο χριστουγεννιάτικο concept της Piaggio στο κέντρο του Μιλάνου
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.