net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

MTX: Kymco Active SR 125

Το SR 125 ήταν το τρίτο κατά σειρά μέλος των Active, που συμπλήρωσε την υπάρχουσα τότε γκάμα στα 50 και 110 κυβικά, διαθέτοντας κινητήρα 125 κ.εκ. Αν και αποτέλεσε το νεώτερο μοντέλο της σειράς, ήταν εκείνο με τις πιο διευρυμένες δυνατότητες (λόγω μεγαλύτερου κυβισμού).

 
Πρόκειται για ένα παπί που δεν ανάλωσε χρόνο στην κατασκευή του ώστε να γίνει εντυπωσιακό ή πολυτελές. Στόχος του ήταν να αποτελέσει ένα χρηστικό πολυ-εργαλείο, κάτι που κατάφερε εξαιρετικά. Ο χαρακτήρας του παρείχε αυτό ακριβώς που συνειδητά κάποιος επιθυμεί από ένα παπί για να το επιλέξει για την καθημερινή του μετακίνηση. Οικονομικό, αξιόπιστο και με αντοχή στο χρόνο, αποτελεί πλέον μια ενδιαφέρουσα πρόταση στο χώρο του μεταχειρισμένου.

Σχεδίαση: Σπαρτιάτικο

Το Active SR, χωρίς να είναι άσχημο σε καμία περίπτωση, δεν φέρει σχεδιαστικά στοιχεία που να σε εξιτάρουν Λιτό ως κατασκευή, το παπί της Kymco κάνει σαφέστατη από νωρίς τη φιλοσοφία πάνω στην οποία χτίστηκε. Μολονότι η σχεδίαση δεν είναι το δυνατό του χαρτί, στον εξοπλισμό του δεν υπάρχουν ελλείψεις, ενώ η βαφή και τα πλαστικά του δείχνουν να έχουν επεξεργαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι ανθεκτικά στο χρόνο.

Εργονομία-άνεση: Δίχως παράπονο

Η σέλα του Active θα βολέψει άτομα κάθε αναστήματος, ιδανικά δε εκείνα που έχουν ύψος γύρω στο 1,75 μ. Τα μαρσπιέ βρίσκονται σχετικά ψηλά και θα χρειαστεί τα γόνατα του αναβάτη να λυγίσουν αρκετά, όχι όμως σε τέτοιο βαθμό που να κουραστούν. Το τιμόνι βρίσκεται σε ιδανική θέση, τόσο για τη στήριξη των χεριών όσο και για τον καλό έλεγχο του Active.

Κινητήρας: Πιστός εργάτης

Όταν το ζητούμενο είναι η οικονομία και η αξιοπιστία, τότε η λύση ακούει στο όνομα «απλότητα». Ο μονοκύλινδρος, αερόψυκτος κινητήρας διαθέτει για την τροφοδοσία του καρμπιρατέρ. Οι 8,5 ίπποι που παράγει και το σχεδόν 1 kgm ροπής είναι νούμερα ικανοποιητικά για να κινήσουν δίχως ίχνος αδυναμίας το SR. Οι παραγόμενοι κραδασμοί είναι μικρής έντασης, ενώ το σασμάν έχει ιδιαίτερα μαλακή και σαφή λειτουργία.

Οδηγώντας: Ουδέτερο

Μεγάλη εντύπωση στο παπί της Kymco δημιουργεί η απόδοση του κινητήρα του. Γραμμική λειτουργία και δυνατός από το ρελαντί μέχρι τον κόφτη, καταφέρνει να κινήσει ζωντανά το ελαφρύ SR. Οι αναρτήσεις, δίχως να ξεφεύγουν από τα πρότυπα της κατηγορίας, θα απορροφήσουν μεγάλο μέρος από τις ανωμαλίες που θα συναντήσετε στο διάβα σας και μάλιστα αδιαμαρτύρητα. Το σύστημα πέδησης αποτελείται εμπρός από δισκόφρενο με δαγκάνα δύο εμβόλων και πίσω από ταμπούρο. Τα φρένα του SR είναι και ίσως το μοναδικό σημείο για το οποίο μπορεί να του ασκηθεί κριτική, μιας και απουσιάζει η δύναμη αλλά και η πληροφόρηση που πρέπει να παρέχουν στον οδηγό.

Συμπέρασμα: Για μια ζωή

Το Kymco Active SR 125 παρουσιάστηκε για πρώτη φορά τo 2006 και αποτέλεσε ένα παπί που επανέφερε στο προσκήνιο το ρόλο των συγκεκριμένων δικύκλων… Φιλοσοφία του ήταν να αποτελέσει ένα φτηνό πολυ-εργαλείο για την πόλη και σε αυτόν τον τομέα τα κατάφερε εξαιρετικά. Μάλιστα, η αντοχή του στο χρόνο, το καθιστά ιδανικό για εκείνον που θα το επιλέξει στη γειτονιά του μεταχειρισμένου.

Τι να προσέξετε

Το Active SR 125 σχεδιάστηκε από την Kymco με απώτερο στόχο να παρέχει μεγάλη αξιοπιστία και αντοχή στο χρόνο. Ελέγξτε προσεκτικά τον κινητήρα για διαρροές λιπαντικού, καθώς και το κιβώτιο που θα πρέπει να έχει μαλακή λειτουργία.

Τι να αλλάξετε

Δεν υπάρχουν πολλά πράγματα που θα μπορούσατε να αλλάξετε στο Active, μιας και για το χαρακτήρα του είναι πλήρες. Ίσως μοναδική και πιο ουσιαστική αλλαγή, η τοποθέτηση μιας σχάρας ή ενός top case.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Κινητήρας: 4Τ, 1Κ, A/Ψ
Κυβισμός (κ.εκ.): 125
Ιπποδύναμη (ίπποι/σ.α.λ.): 8,5/7.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 0,94/4.000
Τροφοδοσία: Καρμπιρατέρ
Ρεζερβουάρ (λίτρα): 4
Εκκίνηση: Μίζα/Μανιβέλα
Μήκος (χλστ..): Δ.Α.
Πλάτος (χλστ.): Δ.Α.
Ύψος σέλας (χλστ.): 714
Μεταξόνιο (χλστ.): 1.265
Βάρος (κιλά): 100

 

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ