LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Ένα commuter με ισχυρή προσωπικότητα!

Μια μικρή σε διαστάσεις και σε κυβισμό μοτοσικλέτα, που έχει ωστόσο ένα μεγάλο παρελθόν. Το VTR 250 της Honda βρίσκεται εδώ και λίγες ημέρες στο γκαράζ μας και οι μάχες για το κλειδί του χαρακτηρίζονται επικές. Οι πρώτες μας εντυπώσεις είναι πολύ θετικές και μέρα με τη μέρα το VTR μας κερδίζει όλο και πιο πολύ!

 
Το VTR 250 μπορεί να έγινε ευρύτερα γνωστό στην χώρα μας και την υπόλοιπη Ευρώπη πριν μερικούς μήνες αλλά δεν είναι μια καινούργια μοτοσικλέτα. Το μοντέλο υπάρχει από το 1997 αλλά η διάθεση του γινόταν αποκλειστικά στη Ιαπωνία. Φέτος, η Honda ανανέωσε το μοντέλο και «επέτρεψε» στο VTR να ταξιδέψει προς την Ευρώπη. Πλαίσιο χωροδικτύωμα, V2 κινητήρας, μίνιμαλ σχεδίαση και ένα κυρίαρχο οπτικά ρεζερβουάρ, τι είναι; Αν το μυαλό σας πάει προς Ducati μεριά δεν σας αδικούμε, αλλά εδώ έχουμε να κάνουμε με ένα Honda! Το VTR 250 μπορεί να χρησιμοποιεί τα ίδια «συστατικά» με το monster, η εκτέλεση της «συνταγής» όμως είναι διαφορετική και το αποτέλεσμα εάν όχι εξίσου, σίγουρα πολύ όμορφο. Είχαμε καιρό να δούμε τόσο «περιποιημένη» μοτοσικλέτα 250 κ.εκ. και αυτό εκτός από τη σχεδίαση αφορά και στη ποιότητα κατασκευής, που με εξαίρεση κάποιες κολλήσεις του πλαισίου, κρίνεται εξαιρετική.

Η εργονομία, σε αντίθεση με τις μοτοσικλέτες που αρχικά έχουν σχεδιαστεί για την εγχώρια αγορά της Ιαπωνίας, είναι εναρμονισμένη στα ευρωπαϊκά πρότυπα. Ακόμα και αν η φύση σας έχει ευνοήσει στο ανάστημα, πάνω στην σέλα του VTR δεν θα αντιμετωπίσετε πρόβλημα. Η σέλα είναι άνετη και φαρδιά ενώ το ίδιο συμβαίνει και με εκείνη του συνεπιβάτη. Το τιμόνι είναι στενό και οι γωνίες του δεν είναι όσο κλειστές ώστε και να ταλαιπωρεί τα άνω άκρα.Στις πρώτες αναγνωριστικές βόλτες με το VTR 250, εντύπωση μας έκανε η ευελιξία του και η φιλικότητα του, κάτι που είναι βέβαια αναμενόμενο για ένα commuter 250 κ.εκ. Αυτό που δεν περιμέναμε είναι η αίσθηση μεγαλύτερης σε κυβισμό μοτοσικλέτας που προσφέρει χάρη στη σταθερότητα και την σιγουριά που εμπνέει στις στροφές.Στο ίδιο μήκος κύματος και ο κινητήρας, που παρουσιάζεται αρκετά ισχυρός και εύστροφος, παρασύροντας πολλές φορές τον αναβάτη του σε «sport» (τηρουμένων πάντα των αναλογιών) ρυθμούς.

Περισσότερα για το Honda VTR 250 θα έχετε την ευκαιρία να βρείτε πολύ σύντομα σε προσεχές τεύχος του Moto Τρίτη.

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Τελευταίες Ειδήσεις

Benda P51 hybrid boxer: Αποκαλύφθηκαν τα τεχνικά χαρακτηριστικά – 62 ίπποι και 0-100χλμ σε 3,7 sec!

Kawasaki υβριδικό maxi scooter: Πατέντα δείχνει τη νέα κατεύθυνση της εταιρείας

ΚΤΕΟ στις μοτοσυκλέτες: Η FIM λέει «όχι», αλλά ποιος θα αναλάβει την ευθύνη;

Kymco Dink X 125: Το νέο ADV scooter που τα έχει… όλα με τιμή 2.895 ευρώ

Test Scorpion-Exo 930 Evo: Κομψό ανοιγόμενο κράνος με πολυκαρβονικό κέλυφος

Ιταλία: Μόνο 3.700 από τις 11.000 κάμερες ταχύτητας είναι ενεργές

Η Ευρώπη προς άρση των υποχρεωτικών τεχνικών ελέγχων στα δίτροχα

Ιταλία: Αποζημίωση οδηγών για καθυστερήσεις – Τι συμβαίνει στην Ελλάδα

Δημοτικοί υπάλληλοι έκαναν road trip με e-pass απορριμματοφόρων – Χρεώσεις μέχρι τη νότια Ελλάδα

Μπουφάν Rev'It Shade 2 H2O

Kawasaki Square Four 750: Το δίχρονο τετρακύλινδρο τέρας που η νομοθεσία δεν άφησε να γεννηθεί

Βρες εξουσιοδοτημένο συνεργείο

Αγόρασε νέα προϊόντα και ανταλλακτικά

περισσότερα »

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ