• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Οδηγήσαμε το Ducati Multistrada 1100

Τo Multistrada της Ducati αποκτά καινούργιο κινητήρα καλύπτοντας τις προδιαγραφές EU3, και γίνεται δυνατότερο και περισσότερο ευχάριστο στην καθημερινή χρήση. Η μοτοσικλέτα έχει εξελιχθεί, από την εταιρία, στα σημεία ώστε να ανταποκριθεί στο σκληρό ανταγωνισμό.

 
Οι αλλαγές πάνω στο Multistrada εντοπίζονται στον κινητήρα. Ο νέος Desmo της Ducati έχει μεγαλώσει τη διάμετρο των εμβόλων του κατά 4 χιλ., από τα 94 στα 98 χιλ., εκτινάσσοντας τη χωρητικότητα του κινητήρα στα 1.078 κ.εκ..

Η καμπάνα και οι δίσκοι του πλέον δεν είναι ξηρού τύπου, αλλά λιπαίνονται από το λάδι του κάρτερ. Η ιπποδύναμη είναι 95 ίπποι στις 7.750 σ.α.λ. και το νούμερο της ροπής 10,5 kgm στις 4.750 σ.α.λ

Αν μεταξύ των μοντέλων της Ducati έπρεπε να ψηφίσουμε για την πιο διασκεδαστική μοτοσικλέτα, αυτή αναμφίβολα θα ήταν το Multistrada 1100. Ανάλαφρο στους χειρισμούς, με διασκεδαστική απόδοση, καλό έλεγχο και μεγάλα επίπεδα άνεσης, σε σχέση με τις υπόλοιπες μοτοσικλέτες της ιταλικής φίρμας, συνθέτουν ένα σπάνιας φιλοσοφίας δίκυκλο.

Το γενικότερο στιβαρό στήσιμο της κατασκευής και η ποιοτική λειτουργία των αναρτήσεων χαρίζουν μεγάλες δυνατότητες στην κατασκευή ακόμα και μέσα στην πίστα.
Μάθετε περισσότερα για το νέο Multistrada, αλλά και όλα τα μοντέλα που παρουσίασε η Hellinmoto στη πίστα των Μεγάρων, στο τεύχος (07/07) του Moto Τρίτη που κυκλοφορεί.

 

DUCATI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ