Yamaha NIKEN

Yamaha MT-09

Yamaha Tracer 900

Yamaha Tenere 700

Yamaha XMAX 300

2010 έως σήμερα

ΜΤ-09: Tο MT-09 αποτέλεσε την αρχή μιας νέας εποχής στην εξέλιξη των sport μοτοσικλετών της Yamaha, δίνοντας νέα πνοή στο όνομα MT , ως ένα streetfighter που παρουσιάζει με τον καλύτερο τρόπο την ¨σκοτεινή πλευρά της Ιαπωνίας¨.  Για το MT-09 το Ιαπωνικό εργοστάσιο κατασκεύασε ένα νέο αλουμινένιο πλαίσιο αλλά και έναν ολοκαίνουργιο  τρικύλινδρο  κινητήρα  850κ.εκ.,  ο οποίος απέδιδε 115 ίππους με  γεμάτη απόδοση σε όλο το φάσμα των στροφών, κάνοντας το ΜΤ-09 ιδανικό τόσο για  γρήγορη οδήγηση όσο και για καθημερινή χρήση ακόμα και στην πόλη.  O εξοπλισμός του ήταν πλήρης καθώς διέθετε ηλεκτρονικό γκάζι, 3 χάρτες ανάφλεξης, ABS  και ρυθμιζόμενες αναρτήσεις τόσο στο εμπρός όσο και πίσω μέρος.




Tracer 900: To Tracer 900 είναι αναμφίβολα μία από τις πιο επιτυχημένες μοτοσυκλέτες της τελευταίας δεκαετίας. Tο 2015 η Yamaha δημιούργησε μια ψηλότερη έκδοση του γυμνού MT-09 με τουριστικές δυνατότητες και όλα τα απαραίτητα τεχνολογικά ¨καλούδια¨ όπως ηλεκτρονικό γκάζι, traction control, ABS, επιλογές χαρτογραφήσεων, ρυθμιζόμενη σέλα και ζελατίνα, κεντρικό σταντ, υποδοχή για βαλίτσες και  LED προβολείς. Ο τρικύλινδρος εν σειρά κινητήρας του ΜΤ-09, μεταφέρθηκε σχεδόν αυτούσιος στο Tracer, συνεχίζοντας να αποδίδει 115 χορταστικούς ίππους στις 10.000 σ.α.λ. καθώς η μόνη σημαντική αλλαγή εντοπίζεται στις χαρτογραφήσεις που προσαρμόστηκαν στο νέο ρόλο της μοτοσικλέτας. 



ΧΜΑΧ 300: Το 2017 η Yamaha παρουσίασε το νέο X-MAX 300 το οποίο  γρήγορα καθιερώθηκε στα scooter μεσαίου κυβισμού, επεκτείνοντας  την επιτυχημένη σειρά των μοντέλων MAX. Το μοντέλο ξεχωρίζει τόσο για την σχεδίασή του όσο και για τον νέο κινητήρα 292 κ.εκ. ο οποίος σχεδιάστηκε με την τεχνολογία Blue Core, με σκοπό την ελάχιστη κατανάλωση και την μέγιστη απόδοση που αγγίζει τους 27,2 ίππους. Το πλαίσιο είναι ολοκαίνουργιο, ενώ στις αναρτήσεις αποτελούνται από ένα τηλεσκοπικό πιρούνι τύπου μοτοσυκλέτας και δύο υδραυλικά αμορτισέρ πίσω. Πλούσιο και στον εξοπλισμό , το XMAX 300 είναι εφοδιασμένο με σύστημα traction control, Smart Key και LED προβολείς, ενώ είναι από τα λίγα μοντέλα που μπορεί να φιλοξενήσει δύο κράνη κλειστού τύπου κάτω από την σέλα.



ΝΙΚΕΝ: Το 2018 η Yamaha έκανε την διαφορά, παρουσιάζοντας το NIKEN. Μια ριζοσπαστική μοτοσυκλέτα με τρείς τροχούς που διαφημίζει με τον καλύτερο τρόπο την τεχνογνωσία της Yamaha, δίνοντας τη δική της εκδοχή για την σπορ οδήγηση στο μέλλον.  Με δύο τροχούς 15 ιντσών μπροστά και δυο ανεστραμμένα πιρούνια σε κάθε τροχό, το επαναστατικό σύστημα του NIKEN επιτρέπει κλίσεις μέχρι και 45 μοίρες αλλά και ασφαλέστερο φρενάρισμα σε δύσκολες συνθήκες.  Ξεχωριστό είναι και το πλαίσιο, καθώς αποτελεί έναν συνδυασμό από χυτά αλουμινένια τμήματα και ατσάλινους σωλήνες,  το οποίο κρύβει μέσα του τον γνωστό τρικύλινδρο  κινητήρα CP3 (Crossplane Triple 9) που έχουμε γνωρίσει στα MT-09 και Tracer, με μικρές διαφοροποιήσεις ώστε να ταιριάζει στα δεδομένα του νέου μοντέλου.  Αυτό σημαίνει ότι ο εκρηκτικός χαρακτήρας τα παραμένει όπως και όλα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα της δημοφιλούς σειράς ΜΤ.


 
Tenere 700: Ένα από τα πιο ιστορικά ονόματα στην κατηγορία των Adventure μοτοσυκλετών, επανήλθε το 2019. Αναπτυγμένο με την συμβολή  έμπειρων αγωνιζόμενων Rally, το νέο Tenere 700 βάζει την Yamaha δυναμικά στη μεσαία κατηγορία, με δυνατότητες για μετακίνηση σε κάθε είδους τερέν. Το μοντέλο χτίζεται πάνω σε ένα καινούργιο, ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο, σχεδιασμένο για μικρό βάρος και μεγάλη αντοχή , ενώ η πηγή ισχύος είναι ο πασίγνωστος δικύλινδρος κινητήρας CP2 που χρησιμοποιείται ήδη στα MT-07, διαθέτοντας τις απαραίτητες αναβαθμίσεις ώστε να ταιριάζει στον χαρακτήρα του Tenere.  Οι αναρτήσεις προέρχονται από την  KYB και διαθέτουν μεγάλες διαδρομές κάνοντας το μοντέλο ικανό να αντεπεξέλθει σε κάθε εμπόδιο, αποδεικνύοντας  πως είναι ένας άξιος συνεχιστής του θρυλικού ονόματος.


 
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

YAMAHA: Tenere 700 με 700E δώρο Αξεσουάρ