Yamaha TDM900

Yamaha Crypton X 135

Yamaha MT-01

Yamaha TMAX

Yamaha VMAX

2000-2010

TDM900: Το TDM 900 παρέμεινε στην παραγωγή από το 2002 έως το 2011 και ήταν η τρίτη και τελευταία γενιά που κατασκευάστηκε για τη σειρά TDM. Η πιο προφανής αλλαγή σε σχέση με το 850 ήταν η αυξημένη χωρητικότητα, με αποτέλεσμα περισσότερη ισχύ 85 ίππους στις 7,500 σ.α.λ. και ροπή στρέψης 89 ΝΜ στις 7,500 σ.α.λ. Εντελώς νέο ήταν και το 6-τάχυτο κιβώτιο που προσέφερε ομαλότερες αλλαγές μεγαλύτερη τελική σχέση μετάδοσης για πιο ξεκούραστα ταξίδια. Η μεταβλητή εισαγωγή του αέρα και το σύστημα ψεκασμού αποτέλεσαν καινοτομίες τις εποχής. Το φιλτροκούτι ρύθμιζε αυτόματα τον όγκο εισαγωγής αέρα σύμφωνα με τις στροφές του κινητήρα. Κάτω από 4000 σ.α.λ. ο αγωγός κλείνει περίπου το ένα τρίτο της περιοχής εισαγωγής. Όταν άνοιγες ξαφνικά το γκάζι, το 900 τραβούσε δυνατά χωρίς κανένα δισταγμό. Και με τη βοήθεια του συστήματος ψεκασμού  ακόμη και σε ορεινούς δρόμους μέχρι 3000 μέτρα! υψόμετρο, το μίγμα καυσίμου ρυθμιζόταν πάντα σωστά. Το πλαίσιο έγινε αλουμινένιο πετυχαίνοντας υψηλότερη στρεπτική ακαμψία κατά 40% και μειωμένο βάρος 6 κιλών.




ΤΜΑΧ: Το πρώτο TMAX μας σύστησε σε μια φιλοσοφία scooter που μέχρι εκείνη την στιγμή δεν είχε ακολουθήσει άλλος κατασκευαστής. Αποδεσμεύοντας τον κινητήρα από την πίσω ανάρτηση, η Yamaha τον τοποθέτησε στο κέντρο ενός περιμετρικού πλαισίου, σε φιλοσοφία μοτοσυκλέτας. Ο ίδιος ο κινητήρας, δε, ήταν δικύλινδρος στα 500 κυβικά και με 40 ίππους, ήταν η ισχυρότερη ανάλογη μονάδα που είχε τοποθετηθεί σε scooter. Η τελική μετάδοση γινόταν με αλυσίδα, ωστόσο ο μηχανισμός CVT ήταν ενσωματωμένος στον κινητήρα. Το «ψαλίδι» της μετάδοσης που λάμβανε και τον ρόλο ανάρτησης σε συνδυασμό με το εξελιγμένο πιρούνι, δημιούργησαν ένα μοντέλο που διακρινόταν για την οδηγική του συμπεριφορά, με το «καλημέρα σας». Μια νέα εποχή είχε αρχίσει.



ΜΤ01: Το Yamaha MT-01 είναι μια μοτοσικλέτα της σειράς MT που κατασκευάστηκε μεταξύ των ετών 2005 και 2012. Συνδυάζει ασυνήθιστα χαρακτηριστικά με cruiser-style V-twin αερόψυκτο κινητήρα 1670 κυβικών, αλλά πλαίσιο και ανάρτηση που παραπέμπουν σε sport ή naked μοτοσικλέτα. Ο κινητήρας προέρχεται από τον Yamaha Warrior XV1700 και έχει τροποποιηθεί ώστε να ταιριάζει στο MT-01, ενώ το πιρούνι και τα φρένα προέρχονται από το Yamaha R1.



Crypton X: Το Crypton X είναι αναμφίβολα ένα από τα πιο επιτυχημένα παπιά της αγοράς με τεράστια επιτυχία στη χώρα μας. Η αιχμηρή εμφάνισή απέπνεε δυναμισμό και συνδυαζόταν με υψηλές επιδόσεις, χαρίζοντας στο Crypton Χ συμπεριφορά που ξέφευγε από τα δεδομένα των παπιών. Με ποιοτικές αναρτήσεις, άκαμπτο πλαίσιο και  υγρόψυκτο κινητήρα 134 κ.εκ με μεγάλα περιθώρια βελτίωσης, το Crypton X αγαπήθηκε όσο λίγα παπιά, τόσο από τους οπαδούς της σπορ οδήγησης όσο και από αυτούς που ήθελαν απλώς ένα μέσο για την καθημερινή μετακίνηση.



VMAX: Το VMAX από την πρώτη του γενιά ξεχώριζε για τον V4 κινητήρα  και τις επιδόσεις του που έκαναν τις ευθείες να μικραίνουν σε κάθε άνοιγμα του γκαζιού... Η Yamaha 24 χρόνια μετά την παρουσίαση του πρώτου μοντέλου δημιούργησε το νέο VMAX, κρατώντας αναλλοίωτο τον ξεχωριστό χαρακτήρα του. Μόνο που αυτή την φορά ο κυβισμός αυξήθηκε από τα 1.197 στα 1.679 κυβικά και η ιπποδύναμη εκτοξεύτηκε στους 197 ίππους, χαρίζοντας στο VMAX επιδόσεις που μόνο με superbike μπορούσαν να συγκριθούν. Με πλαίσιο αλουμινίου και τα κατάλληλα περιφερειακά μπορούσε να απολαύσεις το κτήνος κάθε στιγμή, ενώ αρκούσε μια βόλτα μαζί του για να μείνει χαραγμένο στη μνήμη σου.


 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

YAMAHA: Tenere 700 με 700E δώρο Αξεσουάρ