Πολύ καλό κράτημα, εμπιστοσύνη και αίσθηση, από τις μη ρυθμιζόμενες αναρτήσεις του GSR.
Το πλαίσιο είναι ατσάλινο, όπως προαναφέραμε, λεπτό και οικονομικό ως λύση. Ταυτόχρονα, το υποπλαίσιο δεν είναι αφαιρούμενο, αλλά ενιαίο κομμάτι του πλαισίου. Το ψαλίδι και αυτό είναι ατσάλινο. Στις αναρτήσεις, μπροστά βρίσκουμε ένα ανάποδο πιρούνι στα 41 χλστ. από την Kayaba, χωρίς άλλες ρυθμίσεις, εκτός από την προφόρτιση ελατηρίου. Όπως ξέρουμε, το ανάποδο πιρούνι γλιτώνει λίγο από το μη αναρτώμενο βάρος, γεγονός που αυξάνει την ευελιξία. Η διάμετρός του είναι ικανή, αν και όχι εντυπωσιακή.
Ανάποδο πιρούνι για μικρότερο μη αναρτώμενο βάρος και φρένα της Tokico με δαγκάνες δύο εμβόλων.
Η διαδρομή βρίσκεται στα 120 χλστ. Στο πίσω μέρος υπάρχει ένα οικονομικό αμορτισέρ, πάλι από την Kayaba. Διαθέτει ρυθμιζόμενη προφόρτιση (και μόνο) σε επτά θέσεις, με διαδρομή 135 χλστ. Τα φρένα μπροστά είναι της Tokico, ενώ αποτελούνται από δύο δίσκους των 310 χλστ. και δαγκάνες δύο εμβόλων. Πίσω συναντάμε ένα δίσκο των 240 χλστ. με δαγκάνα ενός εμβόλου. Τα ελαστικά Bridgestone Battlax BT-016 αποδεικνύονται άριστα, προσφέροντας πολύ καλό κράτημα στην κακή άσφαλτο της Αθήνας, ενώ δε θα φθαρούν γρήγορα. Οι ζάντες είναι χυτές, αλουμινένιες, με τρία μπράτσα.