net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος net.mototriti.gr Testbook τεύχος
  • 1.459 ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
    Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Στις επάλξεις!
Περί θωράκισης και εξοπλισμού
Διαβάστηκε από 26225 αναγνώστες
Το νέο Kymco MXU 400 φωτογραφήθηκε (από… δορυφόρο) ενώ πραγματοποιούσε ασκήσεις σε μυστική στρατιωτική βάση στην επαρχία του ***Κρυό-νερί- Αττική***. Πρόκειται για το «νέας γενιάς όπλο» της Kymco, το οποίο, χρησιμοποιώντας την εμπειρία που αποκομίσθηκε από το MXU 500, ρίχνεται στη μάχη, με ατού την ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση που μπορεί να αποδειχθεί εξαιρετικό προσόν στις κινήσεις τακτικής. Το MXU 400 χρησιμοποιεί έναν μονοκύλινδρο αεροελαιόψυκτο κινητήρα χωρητικότητας 367 κ.εκ., ο οποίος αποδίδει στην (κλειστή του έκδοση) 20 ίππους στις 6.500 σ.α.λ. και ροπή 2,6 kgm στις 3.500 σ.α.λ. Η κατασκευαστική δομή του είναι κλασική… «γουρουνίσια», με τον κινητήρα στο κέντρο, σωληνωτό πλαίσιο και ανεξάρτητα τριγωνικά ψαλίδια εμπρός αλλά και πίσω, στοιχείο το οποίο σπάνια συναντά κανείς σε ATV αυτής της τιμής. Από το λεβιέ στο δεξί μέρος μπορεί κάποιος να επιλέξει μεταξύ «γρήγορης» ή «αργής» μετάδοσης, ενώ η επιλογή της τετρακίνησης και του κλειδώματος του μπροστινού διαφορικού επιτυγχάνεται μέσω κουμπιών στο τιμόνι. Ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός και περιλαμβάνει ενδείξεις για την ταχύτητα, τη «σχέση» του επιλογέα και χιλιομετρητή, ενώ τέλος, μπροστά και πίσω υπάρχουν δύο στιβαρές σχάρες που ενισχύουν τον utility χαρακτήρα του μοντέλου.

 
  Δοκιμή: Kymco MXU 400
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Στην πρώτη γραμμή του μετώπου
Στο στίβο μάχης
Περί θωράκισης και εξοπλισμού
Συμπέρασμα