net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος net.mototriti.gr Testbook τεύχος
  • 1.459 ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
    Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Από την πόλη έρχομαι και στην κορφή Highlander!
Φρένα
Διαβάστηκε από 32240 αναγνώστες
Δυνατά, αλλά χωρίς αίσθηση
Δύο δίσκοι εμπρός που φωλιάζουν μέσα στις ζάντες και ένας που έχει τοποθετηθεί στο κέντρο του πίσω άξονα έχουν αναλάβει την επιβράδυνση του μοντέλου της YMC. Οι δύο μπροστινοί ελέγχονται από τη δεξιά μανέτα και ο πίσω από το ποδόφρενο, ενώ και οι τρεις μαζί συνδυάζονται μέσω της αριστερής μανέτας. Τόσο στην άσφαλτο όσο και στο χώμα, το Highlander μπορεί να φρενάρει δυνατά, αλλά στις υψηλές ταχύτητες άνω των 60 χλμ./ώρα χρειάζεται προσοχή για δύο λόγους. Ο πρώτος είναι ότι δεν δίνουν καμία αίσθηση στο χέρι ή το πόδι του αναβάτη, με τη διαδρομή των μανετών να είναι πολύ μικρή. Ο δεύτερος είναι η μπροστόβαρη κατανομή του ATV που αφήνει τους πίσω τροχούς να μπλοκάρουν εύκολα και την ουρά να αποκτά τάσεις ανεξαρτητοποίησης. Η σταθερότητα του Highlander πάντως βελτιώνεται σαφώς με την επιλογή της τετρακίνησης.

 
 Highlander 500
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Ποιότητα/Εργονομία
Κινητήρας/Κιβώτιο
Αναρτήσεις
Φρένα
Στο δρόμο
Συμπέρασμα