net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Χωρίς ρεπό!
Στο χώμα (Σάββατο)
Διαβάστηκε από 38332 αναγνώστες
Το WR δε διεκπεραιώνει απλώς εκτός δρόμου διαδρομές, αλλά έχει όλα τα φόντα ώστε να χαρίσει στον αναβάτη του 100% απόλαυση, αποτελώντας έναν πρώτης τάξεως "χωμάτινο" σχολείο. H αίσθησή του είναι ό,τι πιο κοντινό στα καθαρόαιμα enduro υπάρχει αυτή τη στιγμή, χωρίς ωστόσο να απαιτεί "χέρια" και εμπειρία για να το οδηγήσει κανείς. Οι αναρτήσεις είναι ρυθμιζόμενες (πλήρως πίσω, συμπίεση και επαναφορά μπροστά) και θα βάλουν πολύ κόσμο στη διαδικασία του "κλίκι-κλίκι" μόνο και μόνο για τη χαρά του πειραματισμού. Είπαμε, το WR είναι "φροντιστήριο" και μάλιστα υπερ-εντατικών τμημάτων! Στις στάνταρντ ρυθμίσεις τους προσφέρουν την απαραίτητη πληροφόρηση και αποσβένουν σωστά, ενώ σε συνδυασμό με το στιβαρό πλαίσιο κρατούν το WR στην πορεία του, ακόμα και όταν τα χιλιόμετρα ανέβουν. Ο κινητήρας μπορεί να μην έχει το "εδώ και τώρα" γκάζι, αλλά η ομαλή-γραμμική του απόδοση θεωρείται περισσότερο ως πλεονέκτημα παρά ως μειονέκτημα, αφού η απότομη παροχή ισχύος θα τρόμαζε τους άπειρους και θα χαλούσε τη ομοιογένεια που παρουσιάζει το σύνολο. Το βάρος του WR θα φανεί μόνο στα μονοπάτια και αυτό έχοντας ως μέτρο σύγκρισης καθαρόαιμες κατασκευές. Δε συνιστά σε καμία περίπτωση πρόβλημα όμως, μιας και η μοτοσικλέτα μπορεί να κινηθεί με άνεση και σε αυτό το πεδίο, προβάλλοντας πάντα τον ίδιο φιλικό χαρακτήρα. Τα όρια του WR εκτός δρόμου θέτουν τα ελαστικά, των οποίων η αντικατάσταση με ένα σετ πιο χωμάτινου χαρακτήρα θα επιτρέψει στη μοτοσικλέτα να ξεδιπλώσει πλήρως τις δυνατότητές της. Από εκεί και έπειτα, τοποθετώντας ένα αλουμινένιο τιμονάκι, χούφτες, ποδιά και αφαιρώντας τον περιττό γιΆ αυτή τη χρήση εξοπλισμού δρόμου, το WR μπορεί εύκολα και χωρίς μεγάλο κόστος να ελαφρύνει και να βελτιωθεί σημαντικά.

 
 Δοκιμή Yamaha WR 250R
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Χαράς ευαγγέλια
Στην εξοχή (Κυριακή)
"Ψευδο-εντούρο"
Στο χώμα (Σάββατο)
Συμπέρασμα
Οδηγώντας...


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ