net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Χωρίς ρεπό!
Οδηγώντας...
Διαβάστηκε από 38290 αναγνώστες
Τα περισσότερα κείμενα που περιγράφουν τις οδηγικές εντυπώσεις ξεκινούν με το κλασικό "ανεβαίνοντας στη σέλα του...", μόνο που στη συγκεκριμένη περίπτωση, αν είστε κάτω από 1,75, ταιριάζει περισσότερο το "σκαρφαλώνοντας" στη σέλα του WR 250R, αφού τα 930χστ. απόστασης που τη χωρίζουν από το έδαφος δεν είναι καθόλου ευκαταφρόνητα. Στην πράξη, βέβαια, το στενό σχήμα της επιτρέπει στις μύτες των ποδιών να πατάνε στο έδαφος και αυτό αρκεί, μιας και το βάρος της μοτοσικλέτας είναι μικρό και μπορεί κανείς εύκολα να τη "ζυγίσει" ανάμεσα στα πόδια του εν στάσει. Η θέση οδήγησης σε φτιάχνει από την πρώτη στιγμή, τοποθετώντας το σώμα σε "πολεμική" θέση πολύ μπροστά και με τα χέρια να σχηματίζουν σχεδόν ορθές γωνίες πιάνοντας το τιμόνι, στάση που ευνοεί τον έλεγχο της μοτοσικλέτας χωρίς να γίνεται άβολη και κουραστική. Γυρνώντας το κλειδί, γίνεται ένας σύντομος διαγνωστικός έλεγχος και μόλις όλα...ηρεμήσουν στο μινιμαλιστικό ψηφιακό πολυόργανο, που παρέχει τις βασικές πληροφορίες, είσαι έτοιμος να ξεκινήσεις. Ο κινητήρας παίρνει εύκολα μπροστά και κρατά αμέσως ένα σταθερό ρελαντί, ανεξαρτήτως αν είναι κρύος ή ζεστός (γεια σας, με λένε ψεκασμό!), ενώ ευχάριστη έκπληξη αποτελεί η λειτουργία του κιβωτίου που κουμπώνει την πρώτη θετικά και αθόρυβα, συνεχίζοντας να επιδεικνύει την ίδια καλή συμπεριφορά και στη διαδοχή των υπόλοιπων σχέσεων. Ιδανικό soundtrack για την οδήγηση του WR μέσα στην πόλη είναι σίγουρα το ΅΅Όταν κοιτάς από ψηλά" του Χατζή, αφού από το...ρετιρέ στο οποίο βρίσκεται ο οδηγός έχει τη δυνατότητα γενικής επόπτευσης των τεκταινόμενων στην κυκλοφορία, ενώ το τιμόνι περνάει με την άνεση του Σοτομαγιόρ πάνω από τους καθρέπτες των ακινητοποιημένων (ως συνήθως) αυτοκινήτων. Η ελαφριά αίσθηση και η ευκολία χειρισμού της μοτοσικλέτας βοηθά στους ελιγμούς- αλλαγές κατεύθυνσης και η... πρώτη θέση στη σχάρα εκκίνησης των φαναριών, είναι ένας προορισμός που θα προσεγγιστεί με χαρακτηριστική ευκολία, όσο "πηγμένος" και αν είναι ο δρόμος. Παρ΄ όλες τις φιλότιμες προσπάθειες εργολάβων και πολιτείας να μετατρέψουν τους δρόμους σε ειδικές enduro, το WR δεν πτοείται και αισθάνεται στο φυσικό του χώρο, περνώντας άνετα πάνω από λακκούβες, κακοτεχνίες, πεζοδρόμια και χώματα διασκεδάζοντας τον οδηγό του. Διασκεδαστικός είναι και ο 250άρης κινητήρας, που αποδίδει γραμμικά και στρωτά σε όλο το φάσμα των στροφών, αλλά παράλληλα έχει το "τσαγανό" ώστε να σουζάρει με πρώτη και δευτέρα, ενώ στις υψηλές στροφές περιστροφής παράγει έναν πολύ ερεθιστικό ήχο. Ο χωμάτινος προσανατολισμός αντικατοπτρίζεται και στην απόδοση των φρένων, τα οποία είναι φτιαγμένα για να σταματούν τη μοτοσικλέτα σε εδάφη με χαμηλό συντελεστή πρόσφυσης, οπότε δεν προβληματίζουν στην άσφαλτο, επιβραδύνοντας το WR πειστικά και με ασφάλεια σε κάθε περίπτωση.

 
 Δοκιμή Yamaha WR 250R
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Χαράς ευαγγέλια
Στην εξοχή (Κυριακή)
"Ψευδο-εντούρο"
Στο χώμα (Σάββατο)
Συμπέρασμα
Οδηγώντας...


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ